Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:20   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: 3. årlige head-fi meet i Klampenborg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1409
Sendt: 04 Maj 2009 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Jeg vil mægtig gerne med! Kan nok desværre ikke medbringe noget der ikke allerede kommer til at være der. Men det er jo altid hyggeligt at prøve nye ting samt få en god sludder om lyd og musik.

__________________
Mvh. Bjørn.
Til top Vis Ney_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ney_
 
Casperm
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 278
Sendt: 04 Maj 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Hej Alle.

 

Jeg vil helt vildt genre med. Jeg er ganske ny på området og har ikke noget i andre ikke har stående. Jeg har købt lidt brugt udstyr fra Burning777, men kan måske bidrage med en rørbaseret DAC og en Dali rørbuffer som et sjovt indsalg til lydjustering. Jeg tager gerne det med jeg har.

Jeg deltager gerne i weekenden 19-20 september, men da jeg står og skal være far for 4. gang d. 25. september må min deltagelse nok være en "måske-billet". Håber der er forståelse for dette og ellers må jeg melde fra allerede nu.

Og sikke et dejligt forslag om møde - skønt med sådanne

 



__________________
Hilsner fra - Casper
Til top Vis Casperm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casperm
 
Mammut
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 05 Maj 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Jeg vil også gerne deltage, hvis muligheden viser sig.

Jeg bor i Norge og har endnu ikke planlagt hvornår jeg kommer til Danmark i efteråret.
Til top Vis Mammut's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mammut
 
Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 05 Maj 2009 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Jamen LA 2000 er så sandelig også på listen over telefoner jeg gerne vil høre.

Den kan man jo oven i købet lave selv hvis man er villig til at forsøge sig frem med kapslerne. Og de oprindelige markl mod er jo rimeligt udførligt beskrevet på headfi.org

Til top Vis Kasper Kj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Kj
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 21 Maj 2009 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Jeg håber på at jeg og Burning kan komme, så kan vi jo spare lidt på broen når vi er to, der er sikkert også plads til en eller to mere, hvis det ønskes, vi har talt om at vi mødes i Kolding..

Jeg glæder mig rigtigt meget til at høre NCs nye Denon bøffer, så jeg håber virkelig ikke de er blevet solgt inden da..

Jeg ved ikke hvordan det har været til de andre træf på djævleøen, men jeg synes det ville være en god idé i hvert fald for mig at vide hviket gear man skal medbringe, forstået på den måde at man føler sig lidt plat, når man fylder hele skodaen med gear og så der i løbet af dagen kommer 4-5 stykker og lige lytter 5 minutter til en forstærker, hvad hulen skulle jeg så slæbe alt det skrammel med for ?? Jeg har intet imod at pakke mit gear og tage det med, men jeg gider ikke rigtigt bruge tiden på det hvis det mere eller mindre kan være ligemeget..
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
mazlink
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 21 Maj 2009 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Jeg har desværre kun muligheden for at være med d. 3-4/10. Nu har jeg sagt de sidste to gange at jeg ville møde op, og har været forhindret, så nu håber jeg det bliver de dato'er, og så vil jeg få dem skrevet i kalenderen, så jeg ikke aftaler noget andet fjollet.
Til top Vis mazlink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mazlink Besøg mazlink's Websted
 
darkless
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 314
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 02:19 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Jeg ved ikke hvordan det har været til de andre træf på djævleøen, men jeg synes det ville være en god idé i hvert fald for mig at vide hviket gear man skal medbringe, forstået på den måde at man føler sig lidt plat, når man fylder hele skodaen med gear og så der i løbet af dagen kommer 4-5 stykker og lige lytter 5 minutter til en forstærker, hvad hulen skulle jeg så slæbe alt det skrammel med for ?? Jeg har intet imod at pakke mit gear og tage det med, men jeg gider ikke rigtigt bruge tiden på det hvis det mere eller mindre kan være ligemeget..

Til de sidste par møder har folk slæbt både dyrt og billigt udstyr med. Du må huske på, at alle har forskellige smertegrænser, hvad angår hifi indkøb, og dermed er det også forskelligt, hvad folk prioriterer at lytte til. Nogen ønsker ikke at blive fristet over evne, hvilket jeg udmærket kan forstå.

Til næste møde vil jeg nok medbringe mine L3000, mine HD 800 (forhåbentlig), min Pico m. DAC, samt min Weiss DAC1-MK2.

Jeg regner med og håber på, at der vil være adskillige mennesker til stede, der skulle have lyst til at lytte til noget af ovenstående. Jeg tager mit udstyr med af hensyn til de folk, der ikke har tid, råd eller på anden vis mulighed for at lytte til high-end udstyr i Danmark. Det er min måde at give tilbage til vores lille head-fi community.


__________________
Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
Til top Vis darkless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkless
 
lexus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1037
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

 vil osse gerne komme,men ved ik endnu om jeg

 kan de dage,er desværre nok een af dem uden

 udstyr

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

darkless skrev:


Til næste møde vil jeg nok medbringe mine L3000, mine HD 800 (forhåbentlig), et par HF-2 (hvis jeg ikke annullerer købet), min Pico m. DAC, samt min Weiss DAC1-MK2.

Det må da også siges at være et særdeles hæderligt udvalg.. Jeg vil se meget frem til, måske, at høre HF-2.. Hvis jeg da ikke selv også bliver for fristet inden   Og naturligvis også HD800 !

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

darkless skrev:

Til næste møde vil jeg nok medbringe mine L3000, mine HD 800 (forhåbentlig), et par HF-2 (hvis jeg ikke annullerer købet), min Pico m. DAC, samt min Weiss DAC1-MK2.

Jeg regner med og håber på, at der vil være adskillige mennesker til stede, der skulle have lyst til at lytte til noget af ovenstående. Jeg tager mit udstyr med af hensyn til de folk, der ikke har tid, råd eller på anden vis mulighed for at lytte til high-end udstyr i Danmark. Det er min måde at give tilbage til vores lille head-fi community.


Jeg kan sagtens følge dig og er også enig med dig langt henad vejen, men husk lige på at jeg har/havde altså 3 gange så meget skrammel med som du har (mindst) og det er jo på ingen måde fordi jeg ikke gider tage det med, jeg synes bare at bruge flere timer på at pakke ned og op er lidt åndsvagt, hvis tingene slet ikke bliver lyttet til..
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Jeg ville jo gerne møde op med et par af mine standere, men er desværre forhindret.

__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
darkless
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 314
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Jeg kan sagtens følge dig og er også enig med dig langt henad vejen, men husk lige på at jeg har/havde altså 3 gange så meget skrammel med som du har (mindst) og det er jo på ingen måde fordi jeg ikke gider tage det med, jeg synes bare at bruge flere timer på at pakke ned og op er lidt åndsvagt, hvis tingene slet ikke bliver lyttet til..

Det er jeg helt med på. Jeg hiver heller ikke køkkenvasken med.

Jeg vil foreslå dig at liste dit udstyr her i tråden og så bede folk om at komme med ønsker til, hvilke dele de kunne tænke sig at høre. Det burde koge udstyrslisten ned, og ellers har du jo selv det sidste ord.


__________________
Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
Til top Vis darkless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkless
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

lexus skrev:

 vil osse gerne komme,men ved ik endnu om jeg

 kan de dage,er desværre nok een af dem uden

 udstyr



Så har vi da en jomfru vi kan lokke i fordærv
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Librarian
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne godt være fristet til at dukke op med min WA2 + HD650, DT770/600, ESW9. Ved bare ikke helt med cd-afspiller og pladespiller - har nemlig ikke bil... Er det tæt ved en s-togs station?

Til top Vis Librarian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Librarian
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

3 km fra Klampenborg station. Bus 380 kører fra stationen (også fra Lyngby station) og næsten til døren. Stå af ved Springforbivej og fortsæt cirka
100 meter i den retning bussen kører og så er det en stor rød kolos på venstre hånd.

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Librarian skrev:

Jeg kunne godt være fristet til at dukke op med min WA2 + HD650, DT770/600, ESW9. Ved bare ikke helt med cd-afspiller og pladespiller - har nemlig ikke bil... Er det tæt ved en s-togs station?

Hvis du medbringer en Woo Audio 2 (antager jeg at WA2 må være) så bliver jeg jo i hvert falde nød til at komme og høre den..

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
beam
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Librarian skrev:

Jeg kunne godt være fristet til at dukke op med min WA2 + HD650, DT770/600, ESW9. Ved bare ikke helt med cd-afspiller og pladespiller - har nemlig ikke bil... Er det tæt ved en s-togs station?

Jeg er også helt med på den Wooaudio WA2... så selvfølgelig kommer du....

Til top Vis beam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beam Besøg beam's Websted
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

nc8000 skrev:
3 km fra Klampenborg station. Bus 380 kører fra stationen (også fra Lyngby station) og næsten til døren. Stå af ved Springforbivej og fortsæt cirka
100 meter i den retning bussen kører og så er det en stor rød kolos på venstre hånd.


Sagt på en anden måde


__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Librarian
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Det hjælper gevaldigt på motivationen, at jeg har noget med, I gerne vil høre :-) Jeg må finde en løsning!
Til top Vis Librarian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Librarian
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Ja jeg vil meget gerne høre DT770/600

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes