| Forfatter |
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 04 Maj 2009 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil mægtig gerne med! Kan nok desværre ikke medbringe noget der ikke allerede kommer til at være der. Men det er jo altid hyggeligt at prøve nye ting samt få en god sludder om lyd og musik. __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Casperm Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 04 Maj 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle.
Jeg vil helt vildt genre med . Jeg er ganske ny på området og har ikke noget i andre ikke har stående. Jeg har købt lidt brugt udstyr fra Burning777, men kan måske bidrage med en rørbaseret DAC og en Dali rørbuffer som et sjovt indsalg til lydjustering. Jeg tager gerne det med jeg har.
Jeg deltager gerne i weekenden 19-20 september, men da jeg står og skal være far for 4. gang d. 25. september må min deltagelse nok være en "måske-billet". Håber der er forståelse for dette og ellers må jeg melde fra allerede nu.
Og sikke et dejligt forslag om møde - skønt med sådanne
__________________ Hilsner fra - Casper
|
| Til top |
|
| |
Mammut Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 05 Maj 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også gerne deltage, hvis muligheden viser sig.
Jeg bor i Norge og har endnu ikke planlagt hvornår jeg kommer til Danmark i efteråret.
|
| Til top |
|
| |
Kasper Kj Forum Bruger


Bruger siden: 28 August 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 05 Maj 2009 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen LA 2000 er så sandelig også på listen over telefoner jeg gerne vil høre. 
Den kan man jo oven i købet lave selv hvis man er villig til at forsøge sig frem med kapslerne. Og de oprindelige markl mod er jo rimeligt udførligt beskrevet på headfi.org
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber på at jeg og Burning kan komme, så kan vi jo spare lidt på broen når vi er to, der er sikkert også plads til en eller to mere, hvis det ønskes, vi har talt om at vi mødes i Kolding..
Jeg glæder mig rigtigt meget til at høre NCs nye Denon bøffer, så jeg håber virkelig ikke de er blevet solgt inden da..
Jeg ved ikke hvordan det har været til de andre træf på djævleøen, men jeg synes det ville være en god idé i hvert fald for mig at vide hviket gear man skal medbringe, forstået på den måde at man føler sig lidt plat, når man fylder hele skodaen med gear og så der i løbet af dagen kommer 4-5 stykker og lige lytter 5 minutter til en forstærker, hvad hulen skulle jeg så slæbe alt det skrammel med for ?? Jeg har intet imod at pakke mit gear og tage det med, men jeg gider ikke rigtigt bruge tiden på det hvis det mere eller mindre kan være ligemeget..
|
| Til top |
|
| |
mazlink Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre kun muligheden for at være med d. 3-4/10. Nu har jeg sagt de sidste to gange at jeg ville møde op, og har været forhindret, så nu håber jeg det bliver de dato'er, og så vil jeg få dem skrevet i kalenderen, så jeg ikke aftaler noget andet fjollet.
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 02:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Jeg ved ikke hvordan det har været til de andre træf på djævleøen, men jeg synes det ville være en god idé i hvert fald for mig at vide hviket gear man skal medbringe, forstået på den måde at man føler sig lidt plat, når man fylder hele skodaen med gear og så der i løbet af dagen kommer 4-5 stykker og lige lytter 5 minutter til en forstærker, hvad hulen skulle jeg så slæbe alt det skrammel med for ?? Jeg har intet imod at pakke mit gear og tage det med, men jeg gider ikke rigtigt bruge tiden på det hvis det mere eller mindre kan være ligemeget..
|
|
|
Til de sidste par møder har folk slæbt både dyrt og billigt udstyr med. Du må huske på, at alle har forskellige smertegrænser, hvad angår hifi indkøb, og dermed er det også forskelligt, hvad folk prioriterer at lytte til. Nogen ønsker ikke at blive fristet over evne, hvilket jeg udmærket kan forstå. Til næste møde vil jeg nok medbringe mine L3000, mine HD 800 (forhåbentlig), min Pico m. DAC, samt min Weiss DAC1-MK2. Jeg regner med og håber på, at der vil være adskillige mennesker til stede, der skulle have lyst til at lytte til noget af ovenstående. Jeg tager mit udstyr med af hensyn til de folk, der ikke har tid, råd eller på anden vis mulighed for at lytte til high-end udstyr i Danmark. Det er min måde at give tilbage til vores lille head-fi community.  __________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil osse gerne komme,men ved ik endnu om jeg
kan de dage,er desværre nok een af dem uden
udstyr 
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
darkless skrev:
Til næste møde vil jeg nok medbringe mine L3000, mine HD 800 (forhåbentlig), et par HF-2 (hvis jeg ikke annullerer købet), min Pico m. DAC, samt min Weiss DAC1-MK2.
|
|
|
Det må da også siges at være et særdeles hæderligt udvalg.. Jeg vil se meget frem til, måske, at høre HF-2.. Hvis jeg da ikke selv også bliver for fristet inden Og naturligvis også HD800 !
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
darkless skrev:
Til næste møde vil jeg nok medbringe mine L3000, mine HD 800 (forhåbentlig), et par HF-2 (hvis jeg ikke annullerer købet), min Pico m. DAC, samt min Weiss DAC1-MK2.
Jeg regner med og håber på, at der vil være adskillige mennesker til stede, der skulle have lyst til at lytte til noget af ovenstående. Jeg tager mit udstyr med af hensyn til de folk, der ikke har tid, råd eller på anden vis mulighed for at lytte til high-end udstyr i Danmark. Det er min måde at give tilbage til vores lille head-fi community. 
|
|
|
Jeg kan sagtens følge dig og er også enig med dig langt henad vejen, men husk lige på at jeg har/havde altså 3 gange så meget skrammel med som du har (mindst) og det er jo på ingen måde fordi jeg ikke gider tage det med, jeg synes bare at bruge flere timer på at pakke ned og op er lidt åndsvagt, hvis tingene slet ikke bliver lyttet til..
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 24 Maj 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville jo gerne møde op med et par af mine standere, men er desværre forhindret.
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 26 Maj 2009 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Jeg kan sagtens følge dig og er også enig med dig langt henad vejen, men husk lige på at jeg har/havde altså 3 gange så meget skrammel med som du har (mindst) og det er jo på ingen måde fordi jeg ikke gider tage det med, jeg synes bare at bruge flere timer på at pakke ned og op er lidt åndsvagt, hvis tingene slet ikke bliver lyttet til..
|
|
|
Det er jeg helt med på. Jeg hiver heller ikke køkkenvasken med.  Jeg vil foreslå dig at liste dit udstyr her i tråden og så bede folk om at komme med ønsker til, hvilke dele de kunne tænke sig at høre. Det burde koge udstyrslisten ned, og ellers har du jo selv det sidste ord.  __________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 26 Maj 2009 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
lexus skrev:
vil osse gerne komme,men ved ik endnu om jeg
kan de dage,er desværre nok een af dem uden
udstyr  |
|
|
Så har vi da en jomfru vi kan lokke i fordærv 
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne godt være fristet til at dukke op med min WA2 + HD650, DT770/600, ESW9. Ved bare ikke helt med cd-afspiller og pladespiller - har nemlig ikke bil... Er det tæt ved en s-togs station?
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
3 km fra Klampenborg station. Bus 380 kører fra stationen (også fra Lyngby station) og næsten til døren. Stå af ved Springforbivej og fortsæt cirka
100 meter i den retning bussen kører og så er det en stor rød kolos på venstre hånd.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
|
Jeg kunne godt være fristet til at dukke op med min WA2 + HD650, DT770/600, ESW9. Ved bare ikke helt med cd-afspiller og pladespiller - har nemlig ikke bil... Er det tæt ved en s-togs station?
|
|
|
Hvis du medbringer en Woo Audio 2 (antager jeg at WA2 må være) så bliver jeg jo i hvert falde nød til at komme og høre den.. 
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
|
Jeg kunne godt være fristet til at dukke op med min WA2 + HD650, DT770/600, ESW9. Ved bare ikke helt med cd-afspiller og pladespiller - har nemlig ikke bil... Er det tæt ved en s-togs station?
|
|
|
Jeg er også helt med på den Wooaudio WA2... så selvfølgelig kommer du....
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
3 km fra Klampenborg station. Bus 380 kører fra stationen (også fra Lyngby station) og næsten til døren. Stå af ved Springforbivej og fortsæt cirka
100 meter i den retning bussen kører og så er det en stor rød kolos på venstre hånd. |
|
|
Sagt på en anden måde  __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det hjælper gevaldigt på motivationen, at jeg har noget med, I gerne vil høre :-) Jeg må finde en løsning!
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg vil meget gerne høre DT770/600
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |