Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: 3. årlige head-fi meet i Klampenborg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2120
Sendt: 29 Maj 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Jeg håber på at jeg og Burning kan komme, så kan vi jo spare lidt på broen når vi er to, der er sikkert også plads til en eller to mere, hvis det ønskes, vi har talt om at vi mødes i Kolding..

Jeg glæder mig rigtigt meget til at høre NCs nye Denon bøffer, så jeg håber virkelig ikke de er blevet solgt inden da..

Jeg ved ikke hvordan det har været til de andre træf på djævleøen, men jeg synes det ville være en god idé i hvert fald for mig at vide hviket gear man skal medbringe, forstået på den måde at man føler sig lidt plat, når man fylder hele skodaen med gear og så der i løbet af dagen kommer 4-5 stykker og lige lytter 5 minutter til en forstærker, hvad hulen skulle jeg så slæbe alt det skrammel med for ?? Jeg har intet imod at pakke mit gear og tage det med, men jeg gider ikke rigtigt bruge tiden på det hvis det mere eller mindre kan være ligemeget..

Hvis der er plads, så ville jeg også godt bidrage til transport omkostningerne, fra jylland (århus / evt. tog til kolding)!

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 30 Maj 2009 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Librarian skrev:
Det hjælper gevaldigt på motivationen, at jeg har noget med, I gerne vil høre :-) Jeg må finde en løsning!

Ja Woo Audio og DT770/600 er ikke ligefrem det mest typiske setup må man sige.. Så det er bestemt spændende hvis man kunne høre det til et meet.. Mener ikke at der er andre herinde med woo audio ? Eller tager jeg fejl ?

EDIT: Hvilke power-rør har du egentligt i din Woo ?

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
Librarian
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 01 Juni 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

kolind skrev:

Librarian skrev:
Det hjælper gevaldigt på motivationen, at jeg har noget med, I gerne vil høre :-) Jeg må finde en løsning!

Ja Woo Audio og DT770/600 er ikke ligefrem det mest typiske setup må man sige.. Så det er bestemt spændende hvis man kunne høre det til et meet.. Mener ikke at der er andre herinde med woo audio ? Eller tager jeg fejl ?

EDIT: Hvilke power-rør har du egentligt i din Woo ?

Jeg bruger bare dem, der fulgte med købet: http://www.wooaudio.com/products/wa2.html

Jeg er ikke rigtig kommet i gang med at overveje rør, er meget godt tilfreds indtil videre :-)

Til top Vis Librarian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Librarian
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 01 Juni 2009 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

I så falde er det nogle GE 6as7g.. Hvis du savner bas og punch, bør du overveje nogle tung-sol 5998-rør.. De er ikke helt billige, men lyder ganske godt, specielt hvis man prioiterer bassen højt..

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
Librarian
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 02 Juni 2009 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

kolind skrev:

I så falde er det nogle GE 6as7g.. Hvis du savner bas og punch, bør du overveje nogle tung-sol 5998-rør.. De er ikke helt billige, men lyder ganske godt, specielt hvis man prioiterer bassen højt..

 

Det lyder spændende! Mon der bliver tid til lidt "tube-rolling" på mødet?

Til top Vis Librarian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Librarian
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 02 Juni 2009 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Librarian skrev:
kolind skrev:

I så falde er det nogle GE 6as7g.. Hvis du savner bas og punch, bør du overveje nogle tung-sol 5998-rør.. De er ikke helt billige, men lyder ganske godt, specielt hvis man prioiterer bassen højt..

 

Det lyder spændende! Mon der bliver tid til lidt "tube-rolling" på mødet?

Hmm, det er begrænset hvor mange gange man kan nå at skifte rør, hvis man sværger til at rør og forstærker skal køle lidt af inden man skifter..  Min forstærker bruger kun et enkelt powerrør og et enkelt driverrør, så de rør jeg har, er desværre ikke noget du kan afprøve som sådan, da du skal bruge to ens powerrør..

Er der dog nogle som har nogle rør liggende der passer i andres grej, kunne det da være spændende at have chancen for at prøve nogle andre rør. Selv har jeg ikke noget imod hvis andre har interesse i at låne nogle af de rør jeg har liggende. Dog tror jeg at det er ret begrænset hvor mange andre forstærkere der deler rør med min, udover eksempelvis Jespers Jade der ligeledes bruger et enkelt 6as7g som powertrør..

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
darkless
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 314
Sendt: 03 Juni 2009 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Jvf. min post i HF-2 tråden har jeg nu valgt at annulere min HF-2 ordre. Så de kommer altså ikke med til mødet, med mindre nogle andre skynder sig at købe dem, inden de stopper produktionen (der er tale om en "limited edition").

__________________
Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
Til top Vis darkless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkless
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 03 Juni 2009 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

darkless skrev:
Jvf. min post i HF-2 tråden har jeg nu valgt at annulere min HF-2 ordre. Så de kommer altså ikke med til mødet, med mindre nogle andre skynder sig at købe dem, inden de stopper produktionen (der er tale om en "limited edition").

Øvs... Nogen må melde sig til at købe dem  Det er synd at de ikke blev med de store bowls, så ville de nok blive solgt endnu mere 

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 03 Juni 2009 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Jeg havde også foretrukket bowls. Men mon ikke der dukker et sæt op til et meet på et tidspunkt
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 06 Juli 2009 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Er det blevet besluttet hvilken af de to foreslåede datoer der benyttes?
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 06 Juli 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Det ender med lørdag den 3/10/2009. Har lige oprettet tilmeldingstråd

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes