| Forfatter |
|
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Jeg håber på at jeg og Burning kan komme, så kan vi jo spare lidt på broen når vi er to, der er sikkert også plads til en eller to mere, hvis det ønskes, vi har talt om at vi mødes i Kolding..
Jeg glæder mig rigtigt meget til at høre NCs nye Denon bøffer, så jeg håber virkelig ikke de er blevet solgt inden da..
Jeg ved ikke hvordan det har været til de andre træf på djævleøen, men jeg synes det ville være en god idé i hvert fald for mig at vide hviket gear man skal medbringe, forstået på den måde at man føler sig lidt plat, når man fylder hele skodaen med gear og så der i løbet af dagen kommer 4-5 stykker og lige lytter 5 minutter til en forstærker, hvad hulen skulle jeg så slæbe alt det skrammel med for ?? Jeg har intet imod at pakke mit gear og tage det med, men jeg gider ikke rigtigt bruge tiden på det hvis det mere eller mindre kan være ligemeget..
|
|
|
Hvis der er plads, så ville jeg også godt bidrage til transport omkostningerne, fra jylland (århus / evt. tog til kolding)! 
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 30 Maj 2009 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
| Det hjælper gevaldigt på motivationen, at jeg har noget med, I gerne vil høre :-) Jeg må finde en løsning! |
|
|
Ja Woo Audio og DT770/600 er ikke ligefrem det mest typiske setup må man sige.. Så det er bestemt spændende hvis man kunne høre det til et meet.. Mener ikke at der er andre herinde med woo audio ? Eller tager jeg fejl ?
EDIT: Hvilke power-rør har du egentligt i din Woo ?
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 01 Juni 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
Librarian skrev:
| Det hjælper gevaldigt på motivationen, at jeg har noget med, I gerne vil høre :-) Jeg må finde en løsning! |
|
|
Ja Woo Audio og DT770/600 er ikke ligefrem det mest typiske setup må man sige.. Så det er bestemt spændende hvis man kunne høre det til et meet.. Mener ikke at der er andre herinde med woo audio ? Eller tager jeg fejl ?
EDIT: Hvilke power-rør har du egentligt i din Woo ?
|
|
|
Jeg bruger bare dem, der fulgte med købet: http://www.wooaudio.com/products/wa2.html
Jeg er ikke rigtig kommet i gang med at overveje rør, er meget godt tilfreds indtil videre :-)
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 01 Juni 2009 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
I så falde er det nogle GE 6as7g.. Hvis du savner bas og punch, bør du overveje nogle tung-sol 5998-rør.. De er ikke helt billige, men lyder ganske godt, specielt hvis man prioiterer bassen højt..
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 02 Juni 2009 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
|
I så falde er det nogle GE 6as7g.. Hvis du savner bas og punch, bør du overveje nogle tung-sol 5998-rør.. De er ikke helt billige, men lyder ganske godt, specielt hvis man prioiterer bassen højt..
|
|
|
Det lyder spændende! Mon der bliver tid til lidt "tube-rolling" på mødet?
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 02 Juni 2009 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
kolind skrev:
|
I så falde er det nogle GE 6as7g.. Hvis du savner bas og punch, bør du overveje nogle tung-sol 5998-rør.. De er ikke helt billige, men lyder ganske godt, specielt hvis man prioiterer bassen højt..
|
|
|
Det lyder spændende! Mon der bliver tid til lidt "tube-rolling" på mødet?
|
|
|
Hmm, det er begrænset hvor mange gange man kan nå at skifte rør, hvis man sværger til at rør og forstærker skal køle lidt af inden man skifter.. Min forstærker bruger kun et enkelt powerrør og et enkelt driverrør, så de rør jeg har, er desværre ikke noget du kan afprøve som sådan, da du skal bruge to ens powerrør..
Er der dog nogle som har nogle rør liggende der passer i andres grej, kunne det da være spændende at have chancen for at prøve nogle andre rør. Selv har jeg ikke noget imod hvis andre har interesse i at låne nogle af de rør jeg har liggende. Dog tror jeg at det er ret begrænset hvor mange andre forstærkere der deler rør med min, udover eksempelvis Jespers Jade der ligeledes bruger et enkelt 6as7g som powertrør..
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jvf. min post i HF-2 tråden har jeg nu valgt at annulere min HF-2 ordre. Så de kommer altså ikke med til mødet, med mindre nogle andre skynder sig at købe dem, inden de stopper produktionen (der er tale om en "limited edition").
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
darkless skrev:
| Jvf. min post i HF-2 tråden har jeg nu valgt at annulere min HF-2 ordre. Så de kommer altså ikke med til mødet, med mindre nogle andre skynder sig at købe dem, inden de stopper produktionen (der er tale om en "limited edition"). |
|
|
Øvs... Nogen må melde sig til at købe dem Det er synd at de ikke blev med de store bowls, så ville de nok blive solgt endnu mere 
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 03 Juni 2009 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde også foretrukket bowls. Men mon ikke der dukker et sæt op til et meet på et tidspunkt
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 06 Juli 2009 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det blevet besluttet hvilken af de to foreslåede datoer der benyttes?
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 06 Juli 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ender med lørdag den 3/10/2009. Har lige oprettet tilmeldingstråd
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |