| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
her er den fra pinkfish media linket med en ny arm  og her samme i en meget hurtig photoshop bearbejdning af samme uden al gejlet  hastighed etc passer sig selv på den så strobolys er overflødig ligeså strobomarking og periskop
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
A127 Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejligt at bygge på klippe fremfor på mose 
|
| Til top |
|
| |
A127 Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg ville jo vælge JVC

QL-Y5F Har den selv, og har aldrig været mere glad for en pladespiller. Den er nem at betjene og så er den jo heller ikke helt grim  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg skal på ingen måde være anti-technics omend jeg foreslog ovenviste ændringsforslag til 1200s look - selv har jeg jo som bekendt en sl 1100 som backup grammofon  og den er ikke særlig køn men findes dog med armbord i træ og så bliver det noget bedre se her supos setup
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
fjerne man stropolampen - og bygger en trækasse i samme træ som armboarden kunne den bive helt køn at se på
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Trådstarter
Denne tråd er kommet langt omkring. Du må simpelt hen selv vælge, men du har forhåbentlig set mange af de gode forslag der er kommet under vejs. Om du vil acceptere en manuel eller du forlanger en halv- eller fuldautomatisk er helt op til dine ønsker og præferencer. Du har fået mange forslag om begge typer.
til A127
Jeg har selv ledt efter en af de tunge denon, jeg har nu en 47f, der ser ud næsten som ny. Den betalte jeg 1350 kr for for 2 måneder siden. Det er nemmere at finde 47 end 59 og den har stort set de samme kvaliteter. Den er måske ikke rigtig Highend men den nærmer sig. Det bliver givetvis min paldespiller i mange år, da den står på stabil plads og spiller ca 5 - 10 lper om måneden. Så den skal nok holde. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
A127 Udelukket fra forum

|
| Sendt: 06 Maj 2009 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
|
Hej Trådstarter
Denne tråd er kommet langt omkring. Du må simpelt hen selv vælge, men du har forhåbentlig set mange af de gode forslag der er kommet under vejs. Om du vil acceptere en manuel eller du forlanger en halv- eller fuldautomatisk er helt op til dine ønsker og præferencer. Du har fået mange forslag om begge typer.
til A127
Jeg har selv ledt efter en af de tunge denon, jeg har nu en 47f, der ser ud næsten som ny. Den betalte jeg 1350 kr for for 2 måneder siden. Det er nemmere at finde 47 end 59 og den har stort set de samme kvaliteter. Den er måske ikke rigtig Highend men den nærmer sig. Det bliver givetvis min paldespiller i mange år, da den står på stabil plads og spiller ca 5 - 10 lper om måneden. Så den skal nok holde.
|
|
|
Ja det er utroligt hvad man kan få af kvalitetsgear til små penge. Købte selv denne Marantz 2252B for 1.200 sidste år.
Om det er en Marantz, Denon, Technics fra denne periode hvor specs var altbetydende, cost-no-issue, er nok det samme. Selv valgte jeg denne SL-1200 fordi den kunne fås fra ny, tænk sprit ny - som hvis du kunne få din Denon sprit-ny, for 465 Euro ... eller en Marantz 2252B fra sprit ny til et par tusinde.
Generelt - som begynder spille - som denne tråd egentlig startede med - er en Technics full automatic SL-1300 eller tilsvarende for 600 - 1.000 en rigtig god start. Full automatic, ikke specielt audio-phile, men spiller ca. lige godt, og praktisk.
|
| Til top |
|
| |
Jensiman Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
|
| Sendt: 06 Maj 2009 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endnu engang tak til alle for hjælp/vejledning
De der har læst hele tråden kan se at jeg nu er den lykkelige ejer af en Lenco L75.
Den er jeg fortsat rigtig glad for, og er allerede gået på stor-rov efter flere vinyler.
Selvom jeg er meget tilfreds med lydgengivelse, går jeg alligevel og leger med tanken, om at sætte spillen i en ny plint sammen med en Rega-arm
|
| Til top |
|
| |