Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 11:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: DVD-afspiller som cd-transport? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas Bidstrup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg købt et par hvide ADM9.1

Til at starte med var jeg overhovedet ikke imponeret , men nu har de spillet i en lille uges tid, hvilket har gjort en pænt stor forskel! Umiddelbart synes jeg, at de spiller dejligt åbent og detaljeret uden at blive trættende. Der er god sammenhæng fra bunden (*) til toppen af registret og de spiller egentligt dejligt naturligt og letflydende.

* angående bunden, så er jeg ganske imponeret over, hvor meget bas, de kan producere i mit 12 kvm rum, men egentlig dybbas er det jo overhovedet ikke, så subben kommer mandag   - sammen med nyt, tykt, skærmet strømkabel, gode stik og en solid el-skinne...

Jeg startede med at benytte min NAD CD-spiller via Toslink uden det store WOW. Ind kom en Cambridge 540D v.2, som virkelig gjorde en forskel!!! Mere letflydende, musikalsk, åbent og detaljeret, synes jeg! Og det på trods af, at det er en DVD-spiller til færre penge end NAD CD-spilleren. Tankevækkende, synes jeg

Når jeg har fået lyttet lidt mere, er blevet vandt til lyden og har fået det "brændt igennem", skal der eksperimenteres med noget Black Diamond Racing, som jeg har liggende fra det forrige setup - Det bliver helt sikkert spændende!!!

Flere lytteindtryk kommer senere i en ny tråd med billeder  Det bliver stort!!! (eller nærmere småt - 12 kvm)

Til top Vis Thomas Bidstrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Bidstrup

CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Tillykke med købet!

Det er et herligt sæt og jeg kan fortælle at subben i mit rum integrerer imponerende godt med højttalerne. Jeg deler ved 80Hz og har sat subben på 15 "klik" til film og 9 "klik" til musik (giver mening når du får fingrene i volumenknappen på subben).  Men jeg er faktisk overrasket over den gode faste bas i AVI 9,1'erne alene.

Eneste irritationsmoment er at man mangler et volumen display og at den godt måtte skrue op og ned hurtigere (jeg kompenserer dog ved at stille højttalerne på mit max niveau og skrue op og ned på Squeezecontrolleren).

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes