| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg købt et par hvide ADM9.1 
Til at starte med var jeg overhovedet ikke imponeret , men nu har de spillet i en lille uges tid, hvilket har gjort en pænt stor forskel! Umiddelbart synes jeg, at de spiller dejligt åbent og detaljeret uden at blive trættende. Der er god sammenhæng fra bunden (*) til toppen af registret og de spiller egentligt dejligt naturligt og letflydende.
* angående bunden, så er jeg ganske imponeret over, hvor meget bas, de kan producere i mit 12 kvm rum, men egentlig dybbas er det jo overhovedet ikke, så subben kommer mandag - sammen med nyt, tykt, skærmet strømkabel, gode stik og en solid el-skinne...
Jeg startede med at benytte min NAD CD-spiller via Toslink uden det store WOW. Ind kom en Cambridge 540D v.2, som virkelig gjorde en forskel!!! Mere letflydende, musikalsk, åbent og detaljeret, synes jeg! Og det på trods af, at det er en DVD-spiller til færre penge end NAD CD-spilleren. Tankevækkende, synes jeg 
Når jeg har fået lyttet lidt mere, er blevet vandt til lyden og har fået det "brændt igennem", skal der eksperimenteres med noget Black Diamond Racing, som jeg har liggende fra det forrige setup - Det bliver helt sikkert spændende!!!
Flere lytteindtryk kommer senere i en ny tråd med billeder Det bliver stort!!! (eller nærmere småt - 12 kvm)
|