Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 12:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Phonak Audéo PFE, nogle der har dem? :D (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jacobtc
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

NU bliver jeg simpelthen til at indskyde at de her IEM's er de eneste høretelefoner som jeg ikke behøver at equalize for at de lyder godt på min iAudio 7, de minimale revner ser ikke ud til at have vokset (endnu!) men damn lyden i dem her er simpelthen bare fantastisk, rock er virkelig en stærk side ved dem, de har lidt Grado ved dem  Og begynder virkelig at kunne lide de Comply dimser, det føles som om de laver musikken lidt mere luftig og rar at høre, tror måske snart jeg bestiller et par mere af dem :D  Kan ikke lade dem ligge... KAN IKKE! :O skal til at i seng, meeeen argh bare en lille smule mere!  
Til top Vis jacobtc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobtc

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Ahemm I seng Jacob, du har snart eksamen 
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

Saijajin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Tja du er nok ikke den eneste der har svært ved at komme i seng.

Dejlig at høre at du kan li' lyden, men du vil bestille et par mere? Du er da vel ikke selv ved at slå revner?
Det er vist på tide du skal i seng og når vi nu er ved sagen, så gælder det nu også mig selv....

Til top Vis Saijajin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Saijajin

burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Sendt: 14 Maj 2009 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Hej Jacob tillykke med dem
- de ser godtnok lækre ud! Og sikken en indpakning der er virkelig kræset for detaljerne.

Det er også en smart feature det der med at man kan skifte filtrene og påvirke lyden lidt den vej rundt.

De skulle have samme signatur som ER-4 men har de den forventede mere bas som du efterlyste da du startede tråden?
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777

jacobtc
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 14 Maj 2009 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Ahemm I seng Jacob, du har snart eksamen 

De skriftlige er overstået

Saijajin skrev:

Tja du er nok ikke den eneste der har svært ved at komme i seng.

Dejlig at høre at du kan li' lyden, men du vil bestille et par mere? Du er da vel ikke selv ved at slå revner?
Det er vist på tide du skal i seng og når vi nu er ved sagen, så gælder det nu også mig selv....

Jeg mente et par mere af de Comply propper

burning777 skrev:
Hej Jacob tillykke med dem
- de ser godtnok lækre ud! Og sikken en indpakning der er virkelig kræset for detaljerne.

Det er også en smart feature det der med at man kan skifte filtrene og påvirke lyden lidt den vej rundt.

De skulle have samme signatur som ER-4 men har de den forventede mere bas som du efterlyste da du startede tråden?

Ja bassen er der som jeg manglede
Og ja indpakningen er der gjort noget ved
Til top Vis jacobtc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobtc

dezzz
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 19 December 2003
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Uden nogensinde at have været den store tilhænger af Hovedtelefoner og endnu mindre af den lettere klaustrofobiske lyd in-
ears ofte leverer, blev de mange fine anmeldelser alligevel for meget for mig. Jeg købte et par Phonak Audéo fra samme sted i
Tyskland som jakobtc.

Jeg er meget imponeret, selv uden den mindste burn-in periode var lyden åben og bassen uhyggelig. Hele ideen med musik
inde i hovedet fremfor foran hovedet er stadig ubehagelig, specielt når denne musik får selvskab af diverse smaskelyde og
hvad der ellers er at finde af lyde når omverdenen lukkes af. Men selv på trods af disse uundgåelige effekter er det svært for
mig at afmontere Phonak Audéo'erne... Bassen synes som tidligere nævnt allerede at være på plads, og selv med det grå filter
findes denne i mere end rigelige mængder. Et glimrende køb synes jeg, dog er mit sammenlignings grundlag nærmest ikke
eksisterende.
Til top Vis dezzz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dezzz

niknik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: København
Sendt: 18 Maj 2010 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Nå, så kom de ind af døren hos mig... De spiller nu fra min sansa clip+ - og første indtryk er, ikke høj nok volumen :( (clip+'s skyld) -nå, så må jeg vel skifte den ud...

Ellers er første indtryk at de er meget homogene over hele båndet, ikke noget der rigtig irriterer mig - og det er der næsten altid ved høretelefoner. Det er svært for mig ellers at sige hvordan de er, fordi min clip+ er helt ny og jeg har været vant til iMod, og de ville nok ha lydt anderledes på den ;-)    Det eneste jeg savner er den In-your-face oplevelse man får med er4p/s - PFE'erne virker mere laid back - selvom de har rigtig god klarhed. Ved ikke om jeg kan vænne mig til det - måske en bedre player kan hjælpe lidt på overall-indtrykket , så det ikke gør så meget.. Ellers må jeg ud i at ha et par er4p igen, der er noget ved dem som er så reference-agtigt, at det er svært at synes andre IEM er gode nok, i hvert fald i forhold til klarhed :-) -men jeg vil sige at de er MEGET behagelige at lytte til, har ikke den sibliance som kan irritere mig ved er4..
Til top Vis niknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af niknik

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes