| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, så kom de ind af døren hos mig... De spiller nu fra min sansa clip+ - og første indtryk er, ikke høj nok volumen :( (clip+'s skyld) -nå, så må jeg vel skifte den ud...
Ellers er første indtryk at de er meget homogene over hele båndet, ikke noget der rigtig irriterer mig - og det er der næsten altid ved høretelefoner. Det er svært for mig ellers at sige hvordan de er, fordi min clip+ er helt ny og jeg har været vant til iMod, og de ville nok ha lydt anderledes på den ;-) Det eneste jeg savner er den In-your-face oplevelse man får med er4p/s - PFE'erne virker mere laid back - selvom de har rigtig god klarhed. Ved ikke om jeg kan vænne mig til det - måske en bedre player kan hjælpe lidt på overall-indtrykket , så det ikke gør så meget.. Ellers må jeg ud i at ha et par er4p igen, der er noget ved dem som er så reference-agtigt, at det er svært at synes andre IEM er gode nok, i hvert fald i forhold til klarhed :-) -men jeg vil sige at de er MEGET behagelige at lytte til, har ikke den sibliance som kan irritere mig ved er4..
|