| Forfatter |
|
Den Blå Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er heldigvis slet, slet, slet ikke bitter over ikke at kunne komme........
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kabler, alle slags relevante kabler, tag endelig rigeligt med, gerne en kabeltromle for en sikkerhedsskyld.Michael, det er skidt du ikke kan komme, og det samme gælder andre der er blevet forhindret. Vi vender en ekstra vinyler for jer 
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm hvis nogen ligger inde med en god DAT indspilling medbringer jeg en ditto Denon DAT
Ellers skulle jeg gerne medbringe Rogers, KLH, Dynaco SCA 35, Dynaco Stereo 70, Dynaco FM 3, Fisher 101C, Eico HF 81, Yaqin 100B(hvis der er plads) Audio Innovations serie 300, Rega Apollo, Luxman PD 290/Ortofon OM30 + Kabler, stik, Leeeeninger, Rør ( ECC82-83-85-88) ECL 86, EL 84, EL 34, KT 88, ECC 32 og naturligvis noget grammofon musik og Compact Disc som det hed en gang¨. Endelig en loddekolbe og et multimeter samt div værktøj og dimse-tweak.
Håber fand.. ikke at jeg får en diskusprolaps. Ellers må de søde Århuspiger massere mig resten af natten
|
| Til top |
|
| |
Juspur Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 525
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bo Jeg kommer i morgen - og tager ligeledes en rør-inficeret kammerat med. Desværre har jeg ikke noget grej med (men glæder mig meget til at lytte til de forskellige juveler)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Det ser ud til at der er lagt ordentligt i kakkelovnen til en lang dag med gear og sager. Det er iøvrigt sjovt at når jeg fortæller folk om det her, så bliver de først helt fjerne i blikket og så siger de gerne noget hvor begrebet "nørdet" indgår...   Måske må jeg hellere understrege at det jo er værkstedslokaler, så stole og borde bærer præg af "kunstnerisk aktivitet". Så der er med andre ord ingen grund til at troppe op i smokingen i morgen  Til de små højttalere er der forskellige podier eller pidestaler som ellers bruges til at udstille værker. Der er nok af borde, men de skal lige stilles op først. Jeg er på stedet fra klokken 10.00, vel mødt!
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
We wil glæde uns til at se pictures fra dagen. 
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kamera er ladet op og med nyt SDkort, så der skal nok komme billeder.  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva så. Fik I brændt noget gear af?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nix, men der blev derimod målt og regeret samt bragt en Dynaco til live. Nåeh ja, så blev lyttet til en mængde musik på alt muligt mere eller mindre umuligt udstyr - og snakket musik og udstyr i lange baner!
Tak for et dejligt træf alle sammen, beklager at jeg ikke kunne skaffe bedre akustik, men det gik da alligevel.
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
Nix, men der blev derimod målt og regeret samt bragt en Dynaco til live. Nåeh ja, så blev lyttet til en mængde musik på alt muligt mere eller mindre umuligt udstyr - og snakket musik og udstyr i lange baner!
Tak for et dejligt træf alle sammen, beklager at jeg ikke kunne skaffe bedre akustik, men det gik da alligevel.
|
|
|
Sprødt... Kunne være man skulle tage turen næste gang og deltage 
Har lige hørt fra Virious, at min AudioNote pre blev brugt der 
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 02:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber også jeg kan være med hvis/når et nyt træf finder sted.  Er godt nok kun kørende med en rør riaa so far, men lidt har også ret.  __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godmorgen alle sammen. Jeg vil gerne sige tak for et overordenligt fedt træf - Med alt hvad det indebar!
Og beklager jeg smuttede liudt pludseligt, men tiden løb sku fra mig. Hvor længe forsatte i andre?

__________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 08:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja super godt træf.
Det var fedt at du - Leif fik sat dette igang. Tak
Ellers interessante ting der blev præsenteret igår - og lærerrige.
Er lidt flad idag da vi først var hjemme kl 0200.
Også super at Tube lige gad at fixe min dyna
Bøjer mig i støvet - perfekt.
Hilsen
Jesper
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for en dejlig rørdag, i går søndag. Tak til Leif for initiativet og al det arbejde han lagde i det. Og så lykkedes det mig at høre et par 15'' Tannoy. Wow. De der studiekasser gjorde det vist ikke værre. Og så lærte jeg (og andre) at Coral Beta 8 og Acousta 116 horn vist ikke er noget godt match. De Acousta kasser er sat i skammekrogen og komme ikke ind her igen. De bliver i garagen til en eller anden behjertig sjæl (Tonni?) kommer og henter dem. Jeg fik også det ud af træffet, at det er på tide, at jeg samler mig, fokuserer og finder ud af, hvilke udstyr jeg vil beholde. Og sælger resten. Nu, hvor den lille Shell var af hylden, fik min Fisher X-100 lov at låne pladsen lidt. Shell'ens lethed på Jealvox'erne er én ting, Fisherens kræfter og præcision på samme horn er noget andet. Det er ikke nemt. Men sjovt. PQR
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi sluttede vel omkring kl 19, gik en lille flok over på Vores Sted og fik wienerschnitzler. Det tog knageme lang tid, da kokken var løbet tør for ærter... som han så var en tur ude i byen og købe  Til aller sidst nåede vi lige at høre Mikkels lille pl 86 forstærker på Jespers Rogers. I mine øjne var det faktisk noget af det mest interessante som vi nåede at høre, det lød spilleme godt! I aller sidste øjeblik nåede vi også at høre kagedåse + mono Tandberg spolemaskine, det virkede meget overbevisende. Kunne man lave det samme på en stereomodel ville den sikkert markere sig som en temmeligt kapabel spolemaskine, sejt! @ PQR: Jae, det er ikke nemt når man har så mange valg i livet  Men meget interessant udstyr, næste gang må vi ha' Jealvox i stedet for de der bagladere  Det var dejligt at der var så stor opbakning og et enormt engagement. Omkring middag var der mindst 5-6 anlæg der spillede på kryds og tværs  desværre under mindre heldige akustiske forhold, hvilket var synd for især de store Tannoy. Også flot repræsentation fra hovedstaden, jeg er glad for at Carinaen holdt hele vejen tilbage til staden. Helt personligt var jeg allermest glad for at opleve og lytte til en mængde "rigtigt" rørgrej. Nu ved jeg meget mere om hvad sådan noget duer til, tak for det til alle!
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten vil jeg godt vide hvilken plade det var du, Bop, spillede, den første reggae plade? Og Hvilken plade det var ahania
spillede for os. Den med de flotte dybe stemmer __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lou: UB 40 Live (1983) https://www.rillen.dk/index.asp?headGroupID=2&ProductNr= 853645Man kan sige at det er fra før gruppen går "pop". I første optryk og alt det der er vinylen kanon kval. Jeg fandt et sæt højttalerkabler, det må være dem jeg lånte af PQR, en hvid prøveledning med krokodillenæb, jeg gætter på tube mania. Nåe ja, så fandt jeg også et par solide håndfulde elektronikskrot, sådan lidt fejet ind under en radiator...??? Jeg gætter på at det kommer fra en lang københavner
|
| Til top |
|
| |
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle Mange tak for en rigtig god dag, det var super hyggeligt. Det er jo rigtigt sjovt at se, at alle de mange mærkelige kaldenavne fra forumet dækker over rigtige levende og engagerede mennesker. Og en særlig tak til Leif/BoPtiljudrop for initiativet og arbejdet med det praktiske.  
|
| Til top |
|
| |