Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
Mastervol skrev:
Jeg håber der kommer et nyt rørtræf i fremtiden, og det her var egentlig bare input til hvad jeg mener, kunne gøre træffet til et bredere favnende forum for rørentusiaster (og måske endda kedelige transistor-fanboys som mig selv ).
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
BoPtiljudrop skrev:
Solvin skrev:
Kan vi så lige få nogle billeder til os der ikke kom med, nå ja jeg var faktisk forbi ved 16 tiden i går men porten var lukket og låst så jeg måtte køre sluk øret hjem igen.
Mvh
Torben
For filen da også Solvin! Der var sg* også nogen der blev ved med at låse dørene ned til toiletterne...
Meget ked af at du ikke kunne komme ind, næste gang skal der måske laves en telefonkæde et eller andet?
Jeps det ville have været rart om man kunne ringe til mobil-nr. så man kunne blive lukket ind, når nu døren var låst.
Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
Ja jeg kan godt forstå det hvis du blev sur! Desværre gik der mange andre rundt på stedet som låste allemulige døre jeg havde åbnet. Men det kan man kun tage ved lære af, suk! Torben, jeg beklager meget
Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
har du vintagefobi mastervol? nu er der jo som bekendt ikke sket noget på højtalerfronten siden midten af halfjerdserne ..................
Ja, det var jo omkring 1974 at Tannoy fabrikken brændte ned, og de flyttede produktionen et andet sted hen, og siden fik de jo aldrig helt den samme kvalitet ud af det.................
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum