| Forfatter |
|
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak erlingt Ja jeg tror du har ret med rammerne, på den måde hænger tingene jo fint sammen.  Så handler det efterhånden om at organisere et forløb. Vintagetræffet var organiseret og styret af den hellig bermudiske terkant Fredmarantz, r-l-b og pqrannes. De satte dagsordenen i kraft af deres store indsigt og samlinger. Dette træf har en anden karakter, da det er startet som et helt åbent initiativ. Så jeg vil foreslå, at vi lidt hen af vejen får styr på hvem der kommer med hvilket udstyr. Så vi må vist hellere få en runde i gang, hvor tingene bliver lidt mere organiserede. Hvis de tre foreslåede kategorier holder: - DIY/modificeret, høj kvalitet.
- Standard udstyr høj kvalitet.
- Einsteiger geræte, pussigheder og div.
så skal vi have placeret tingene ind efter dem. Måske skal den tredje underdeles? Så vil jeg opfordre til, at alle der har gear i den første kategori forbereder et lille oplæg om udstyret, måske noget om: Apparatets historie, hvorfor og hvordan man er kommet igang med apparatet og ikke mindst hvilke løsninger der er valgt hhv. afprøvet. og måske hvilke der er valgt fra? Er der nogen som har lyst til at lave et oplæg om rørteknik, et mærke eller lign. kunne det også være spændende. Jeg åbner og varmer gerne op til oplægsrunden med en velkomst og en grundlæggende snak om radiorørets historie eller lign. Kan i ikke sende en pm til mig om hvad i vil vise, hvilken kategori det passer til, og hvad i vil snakke om? Så vil jeg samle det hele i et programoplæg. Det vil jeg så smide ind på tråden til debat og finpusning. Det ser ud til at vi er godt tyve nu, det syntes jeg er helt fint. I hvert fald er der masser af grej og der skal måske til at prioriteres lidt i aktiv spilletid. Men jeg syntes ikke at der nødvendigvis skal lukkes for tilslutning, og rørwannabees syntes jeg også er meget velkomne! Og så handler det ellers om at få det hele til at hænge sammen på en flydende og nogenlunde organiseret facon. Overnatning må foregå i lokalerne, så husk luftmadrassen.
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder spændende!
Måske vi skulle arrangere noget med navneskilte nu da vi er så mange?
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med kælenavne eller rigtige navne  ?
Mvh Ulrikmm
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du ikke en record ang. at dukke op til den slags i en rimeligt brugt udgave, var det lanciers til Hald mødet  @ amorte: Du er noteret for: Luxman CL-40 (rør-pre), Luxman MQ-360 (rør-effekt) Luxman DZ-03 (rørbestykket cd-afspiller) Mon ikke der dukker nogen horn og lign. op
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
Har du ikke en record ang. at dukke op til den slags i en rimeligt brugt udgave, var det lanciers til Hald mødet @
amorte: Du er noteret for:Luxman CL-40 (rør-pre),Luxman MQ-360 (rør-effekt)Luxman DZ-03 (rørbestykket cd-afspiller)Mon
ikke der dukker nogen horn og lign. op |
|
|
Det kan du bande på jeg har, forhåbentlig bliver det den 14. så kan jeg endnu en gang møde fordrukken op i Jakkesæt. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Det ser ud til at den 14 er en fin dag, bortset for Noise, Jesper Olsen, Solvin og Gurup. Kan i på nogen som helst måde lirke lidt i kalenderen?
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den 14. passer mig nogenlunde - har dog lige en mundtlig eksamen i dansk d. 17 men det må kunne klares...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Keep dry then  På den anden side, det er faktisk ret godt at kile et par fede oplevelser ind i en sej læseproces. @ Lou: vi må bare få dig repareret med en sjus og lidt, så du er klar til at slæwe horn og møjtunge forstærkere
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
Keep dry then På den anden side, det er faktisk ret godt at kile et par fede oplevelser ind i en sej
læseproces.@ Lou: vi må bare få dig repareret med en sjus og lidt, så du er klar til at slæwe horn og møjtunge
forstærkere
|
|
|
En iskold og en spids så er jeg klar. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser ud som om jeg godt kan klemme dagen ind, medmindre jeg skal til eksamen dagen efter. Det er ikke helt afklaret, men skriv mig på indtil videre. En cigarfabrik herligt - så er det bare om at tage de gamle cigarkassehøjtalere med. Jeg kunne også bare tage mine gamle cigarkasser med der er pakket med rør.
Jeg tillader mig lige at henvise til min nye trold.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=74428&K W=jesper+olsen
venligst
|
| Til top |
|
| |
Noise Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen Søndag den 14 kan godt bruges, så bare skriv mig på også.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Noise, det er top notch. Jesper Olsen, solvin, Gurup og KOFS, kan i få det til at virke d. 14? Jeg har opdateret vores poll, d. 14. har 10 og den 13. har 9 stemmer
|
| Til top |
|
| |
KOFS Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mrrmmm - hnngs! Det 14. er lidt noget skrammel. Den 14. juni er jo præcis den dag de gæve mænd, og evt Vanina Ickx, triller deres ædle fuldblodsracere i mål efter 24 heure på Le Mans. Godtnok gider jeg ikke ta derned så længe misforståelsen omkring diesel og racerbiler florerer, men efterhånden er der en tradition for jeg ser det i fjernsynet sammen med en del af mine venner - under dertilhørende indtag af mad og drikke. Jeg har endnu ikke helt styr på om seancen blir holdt hos mig i år - så vil det jo nok være lidt uhøfligt at skride om søndagen. Hvis ikke, tror jeg sku jeg dropper Le Mans søndag (meget grænseoverskridende !  ). Jeg melder lige endeligt tilbage efter weekenden. Skriv mig for at komme med en Classic No16, og evt et sæt Frequence Master højttalere (2-vejs-ting(4 ohm(89 db))), hvis der mangler noget at spille på.
|
| Til top |
|
| |
Peter.C Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 223
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser ud til at blive rigtig hyggeligt. Jeg har ikke noget rør-grej, men vil alligevel tillade mig at kigge forbi. Det kunne jo være at man hørte noget der lød godt
__________________ Hilsen Peter
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey bare skriv "olsen" eller Jesper
Det andet ser sgu underligt formaliagtigt ud
Jeg er på den 14 medmindre der er eksamen mandag den 15 (hader eksamen)
Venligst
BoPtiljudrop skrev:
Hej Noise, det er top notch.
Jesper Olsen, solvin, Gurup og KOFS, kan i få det til at virke d. 14?
Jeg har opdateret vores poll, d. 14. har 10 og den 13. har 9 stemmer 
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ KOFS: Jeg ville være splittet! Lyder som om jeres raceri-event er temmelig institutionaliseret, men du er skrevet for gearet. Jeg krydser de fedtede  @ Peter.C: Velkommen til. Det smitter. Har du overvejet at gå rørvejen? @ Olsen: Jeg hader eksamener! Håber vi ses  Måske vi bliver nødt til at lave en runde på forum, hvor vi hjælpes med at sætte nogle setups sammen af de muligheder der bliver. Jeg håber at der er nogen som gerne vil knytte et par ord til udstyret.
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der begrænsninger på hvor meget l.... øh ting man må tage med til bytte/salg?
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaargh!! Den 14. er NO GO for mig, men den 13. er "måske".
Mht. til mit lusede udstyr, som Granberg (alias Slowon) så poetisk kommenterede på, så skal jeg have eksperimenteret med at finde et bedre rør til den. Kører med et russisk 6H23n for tiden, men det må kunne gøres bedre og kunne nåes inden træffet (da jeg ikke har eksaminer, fordi specialet for længst er afleveret ) Anbefalinger til opgraderingsrør modtages med taknemmelighed, især hvis anbefalingerne kan følges op med en guide til, hvor jeg kan få fat i røret!
Jeg vil helst ikke slæbe min pladespiller hele vejen fra Sjælland, men har en ret stor samling bl.a. indeholdende en del 180 g vinyl, så jeg er leveringsdygtig i lidt af hvert af god kvalitet.
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 13 Maj 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej i rør træf tråden, Jeg vil gerne melde mig til, jeg kan både den 13. og 14. men regner med den 14. som det ser ud nu. Jeg ved ikke om jeg kan have noget med, det afhænger lidt af hvordan det går med min forstærker udskiftning, men der er jo allerede en masse lækkert grej kan jeg se  . Jeg ser frem til en hyggelig dag  Mvh. Morten.
|
| Til top |
|
| |