| Forfatter |
|
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
@BoPtiljudrop
Har du adressen klar og hvilket tidspunkt på dagen d. 14 juni begynder vi?
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
selvom jeg er blevet rør-opdateret på det kraftigste - har fåe min renoverede "the fisher" hjem og min LEAK TL 25 plus - og selvom jeg gerne vil have fingrene i Bebobs akustiske bas så må jeg pga den ældste af de skønne døtres 20 års fødselsdags fest den 13 definitivt melde pas
Jeg håber i får en festlig og fremfor alt hyggelig og uformel dag uden hifi-kritisk-sidde-med-armene-over-kors-lyttende-efter-fejl publikum - det var det bedste ved PQRs træf at der rendte små 20 damp-ramte t**ser rundt og skruede på knapper i et væk
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
selvom jeg er blevet rør-opdateret på det kraftigste - har fåe min renoverede "the fisher" hjem og min LEAK
TL 25 plus - og selvom jeg gerne vil have fingrene i Bebobs akustiske bas så må jeg pga den ældste af de skønne døtres 20
års fødselsdags fest den 13 definitivt melde pasJeg håber i får en festlig og fremfor alt hyggelig og uformel dag uden hifi-
kritisk-sidde-med-armene-over-kors-lyttende-efter-fejl publikum - det var det bedste ved PQRs træf at der rendte små 20
damp-ramte t**ser rundt og skruede på knapper i et væk
|
|
|
Arh Come on, jeg skal til bryllup dagen før, det går heller ikke stille for sig __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jesper olsen skrev:
Jeg har en gammel Carina med god plads og 15 på literen ved blandet kørsel. |
|
|
Jeg havde egentlig besluttet at jeg ikke kunne overskue at tage helt til Jylland når jeg nu ikke engang har rør (og af finansielle grunde ikke har planer om at anskaffe). Men hvis der bliver mulighed for noget fælleskørsel kunne det da være man skulle genoverveje.
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tidspunktet er ligesom ikke afgjort, og der er behov for noget organisering af hele eventet. Men den 14 står nagelfast, jeg har en endelig aftale i hus.
Tidspunkt på dagen er ikke fastsat, men der er meget gear og mange folk, så vi får brug for en god lang dag til at komme omkring.
Jeg syntes også, at der bør organiseres nogle velvalgte setups og fælles lyttesessions, hvor der kan vurderes og diskuteres om teknikken. Jeg skal lige have afleveret specialet d. 2, så er jeg klar.
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
supos skrev:
jesper olsen skrev:
|
|
Jeg havde egentlig besluttet at jeg ikke kunne overskue at tage helt til Jylland når jeg nu ikke engang har rør (og af finansielle grunde ikke har planer om at anskaffe). Men hvis der bliver mulighed for noget fælleskørsel kunne det da være man skulle genoverveje.
|
|
|
Hvis jeg kan få den 14. til at passe ind i kalenderen, kan du komme bagpå mig derover. Kravet er bare, at du har - eller kan låne - en styrthjelm der passer og noget vind- og vandtæt tøj. MC-tøj vil være at foretrække for din egen sikkerheds skyld. Det giver næsten sig selv, at der heller ikke er plads til ret meget grej og du bliver på forhånd nødt til at glemme alt om de tre sæt skiftetøj og beautyboksen.  
Et tilbud man nærmest ikke kan sige nej til.
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 24 Maj 2009 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Blå Fisk skrev:
supos skrev:
jesper olsen skrev:
|
|
|
|
|
Hvis jeg kan få den 14. til at passe ind i kalenderen, kan du komme bagpå mig derover. Kravet er bare, at du har - eller kan låne - en styrthjelm der passer og noget vind- og vandtæt tøj. MC-tøj vil være at foretrække for din egen sikkerheds skyld. Det giver næsten sig selv, at der heller ikke er plads til ret meget grej og du bliver på forhånd nødt til at glemme alt om de tre sæt skiftetøj og beautyboksen.  
Et tilbud man nærmest ikke kan sige nej til. |
|
|
Kunne ellers være fedt, men jeg skal have et par højttalere med hjem, og jeg har ikke mulighed for at låne hverken hjelm eller MC-tøj. Hvad kører du på?
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
En ældre Honda NX 650, så du går ikke glip af alverden.
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
@BoPtiljudrop:
Pga af arbejde ser det desværre nu ud til at d. 14 passer mig rigtigt skidt. Er der mulighed for at vælge en anden dato ud fra den poll du lavede?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Maj 2009 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Amorte Det er desværre den suverænt mest efterspurgte dag, 1 stemme foran d. 13. og 2 foran d. 5. Men når du springer fra d. 14, så står den lige med den 13. Måske vi kan lokke r-l-b med hvis vi flytter til lørdagen, men så mister vi Lou - right... Og jeg har booket til d. 14. men det kunne sikkert ændres, dog ser det ud til at vi er nået derhen, hvor den ene eller den anden må ofres   ...
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2009 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, men det passer mig fint d. 13 !
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Maj 2009 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære alle sammen, jeg kan ikke se bedre løsning end at holde fast i den dato der har været de facto i et par uger efterhånden, dvs. at det er den dato vi alle reelt har i kalenderen. Så hvis ikke der nu opløftes et ramaskrig fra bunden af rørfolkdybet, så holder vi fast i d. 14!
Beklager amorte, vi vender en ekstra lakridspizza i dit navn, hvad vil du anbefale?
|
| Til top |
|
| |
Pengzi Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 27 Maj 2009 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.14 er skrevet ind i kalenderen! Har ellers fået at vide via PM at Music4Life alligevel ikke kunne komme til rør-træf'en, så med mindre at der allerede er for meget udstyr eller en anden der fik samme ide, kunne da godt tænke mig at tage min Cronus med til en lyt/vurdering! Dog vil helst undgå at skulle køre hele vejen til Århus, så vil det være perfekt hvis en af jer (måske Jesper med Carina  ) fra KBH/Nordsjælland kan fragte mig og cronus'en begge veje?! vil gerne dele kørslen+broafgiftet  . Mødested og -tid aftales senere, dog håber at vi kommer tilbage i rimelig tid, da d.15 er jo en almindelig arbejdsdag...  håber at BoP mf. vil tage det med i planlægningen  !
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Maj 2009 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bestemt! Vi bliver nødt til at starte tidligt
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 27 Maj 2009 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
Bestemt! Vi bliver nødt til at starte tidligt
|
|
|
Vi der kommer langvejs fra, skal vel ikke køre inden det bliver lyst? Skidt med dagen efter - jeg er selvstændig  Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 27 Maj 2009 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen på øen som evt. kan hente en radio for mig i Espergærde og tage den med til rørtræf? På Mandag ved jeg om jeg får radioen...så er der jo god tid til at hente den.
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jeg vel godt.
Jeg skal alligevel hente din sansui reciever hos RIB i nordsjælland hvis dit tilbud ellers stadig står ved magt
Venligst
tube mania skrev:
|
Er der nogen på øen som evt. kan hente en radio for mig i Espergærde og tage den med til rørtræf? På Mandag ved jeg om jeg får radioen...så er der jo god tid til at hente den.
mvh |
|
|
|
| Til top |
|
| |
angute Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 145
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne også godt tænke mig at komme med, da jeg nu har fået et brev fra atp om at jeg kan forvente at få nogle håndører, så jeg måske kan få mig selv til at øse af dem til en rørfidus.
Jeg kan, hvis kørelejlighed kan findes (Herning <> Højbjerg) medtage nogle sjove højttalere, som jeg lige er blevet færdige med, (mangler lige at finére dem) så jeg kan høre dem med rør. (Andre må også gerne høre med)
Hvis der er nogle der bor i nærheden af Herning med masser af plads i bilen er jeg selvfølgelig med på at dele kørselsudgifterne.
De fylder ikke alverden, men hvis det er en stor bil med masser af plads, kan jeg også tage de efterhånden berømte små hornhøjttalere med, hvis der er interesse for at opleve dem.
Hvis der altså ikke lige er overflod af højttalere.
Nu får vi se.!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
sylvaket Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 03:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rørfans 
Kan man "bare"møde op d.14 ? 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ angute: Der er indtil videre nul overblik og nul struktur. Men det kommer efter på tirsdag! Hvis der er nogen derude med et knaldhårdt arrangør-gen der har lyst til at løfte med, så tager jeg imod tilbuddet med kyshånd... >mm-smack!< >mm-smack!< @ sylvaket: Hvis du er interesseret i rørudstyr, så kan du da komme på listen  Hvis ikke du er, så bliver du det 
|
| Til top |
|
| |