| Forfatter |
|
freako Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 400
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det de dér spøjse størrelser med buler rundt omkring?
__________________ Freako (always happy but never satisfied)
Luxman - Holfi - Thule - Dynaudio - Audio Pro
|
| Til top |
|
| |
Deguello Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 196
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har helt fra start gjort klart - at det er mig der bestemmer hvor højtalerne og anlægget skal stå! - så kan hun bestemme resten (så længe det ikke står i vejen for lyden). Mit problem er at på trods af at hun godt kan lide Magtens Korridore, Aerosmith, DAD m.fl. - ikke kan overbevises om at AC/DC er GUDERNE! ... mangler hun mon et Y-komoson og hvor kan man få hende opgraderet?

|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
min kæreste er rimelig fleksibel. Man skal bare lade være med at sige noget om hvad det er der kommer ind, men bare snige en dims ind her og der. Det er sådan set mig selv der har trukket grænsen. Der er efterhånden mere bio en stue over stuen.
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
| min kæreste er rimelig fleksibel. Man skal bare lade være med at sige noget om hvad det er der kommer ind, men bare snige en dims ind her og der. Det er sådan set mig selv der har trukket grænsen. |
|
|
Det lyder lidt lummert
|
| Til top |
|
| |
Real_Zeke Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kæreste "tvang" mig nærmest til at sælge mit 5.1 da vi skulle flytte i lejlighed sammen. Så nu har jeg anskaffet mig et par små SA1750'ere som stereo. Og dem er hun ganske tilfreds med, indtil videre. Hun lytter ikke rigtigt selv til musik, men spiller jeg noget hun kender, ja så kommer hun i hvert fald ind og synger med...
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er så heldig at jeg har frie tøjler. Men det vidste hun allerede for snart 20 år siden, at hobbyen er musik og hifi. Hun spiller også meget musik på hendes cd/radio-combo. Det er da også tit sket, når man kommer hjem, så er stuen fuld af Black Sabbath-Master of reality ved F16 lydtryk. Når så junior på 16 blander sig med Dream Theater og Metallica, ja så er familie idylen total, jow jow.
|
| Til top |
|
| |
guffi Udelukket fra forum

Brokkehoved KSB
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Real_Zeke skrev:
|
Min kæreste "tvang" mig nærmest til at sælge mit 5.1 da vi skulle flytte i lejlighed sammen. Så nu har jeg anskaffet mig et par små SA1750'ere som stereo. Og dem er hun ganske tilfreds med, indtil videre. Hun lytter ikke rigtigt selv til musik, men spiller jeg noget hun kender, ja så kommer hun i hvert fald ind og synger med...
|
|
|
Så beder du hende vel om at holde kæft, hvis hun synger med ha ha ha __________________ En gang sprutter altid sprutter
|
| Til top |
|
| |
Real_Zeke Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe nej ikke rigtigt, tænker det kun :P.... for ellers 
Ej, men det gør sq ikke så meget, vi bliver begge i godt humør af det i hvert fald :)
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min er sgu' også meget overbærende. Hendes eksmand havde meget grimmere højttalere end jeg har, så hun syntes vist
der er sket fremskridt  Selv stiller jeg faktisk også krav til udseendet (indtil jeg engang får mit herreværelse), så jeg tror
egentlig at jeg inden for mine egne grænser har helt frie tøjler. Det eneste er at hun kræver at der også falder lidt af til
hende ind i mellem, så jeg har lige måttet en tur forbi Asdis i Klosterstræde hvor hun havde set en guldring hun var helt vild
med. Men nu er der så helt frie tøjler i et stykke tid
Hun hører ikke selv så meget musik, og vi har kun delvis overlappende musiksmag, men jeg har fået lært hende at høre
Wagner, og det er hun mig meget taknemmelig for.
|
| Til top |
|
| |
Ilcommamdante Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan se flere tillader kvinder i stuen, det er forkert, jeg mener man skal jo heller ikke lade hunden komme op i møblerne.
De skal bare lære det fra starten.
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ilcommamdante skrev:
|
Jeg kan se flere tillader kvinder i stuen, det er forkert, jeg mener man skal jo heller ikke lade hunden komme op i møblerne.
De skal bare lære det fra starten.
|
|
|
LOL 
|
| Til top |
|
| |
Futfut Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
som jeg tolker alle jeres glimrende indlæg, står der mellem linierne, at kvinder er i vejen for vores hobby på den ene eller anden måde, enten synger de med eller prøver at påvirke indretningen af stuen på den ene eller anden måde. M.v.h
ps. lad os få kvindelig værnepligt
|
| Til top |
|
| |
JitH Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damen derhjemme går ned i den anden ende af lejligheden når jeg begynder at skrue op.. Når jeg så er færdig med at fyre den af, kommer hun lige så stille tilbage
Tror ikke hun er så vild med det.. men affinder sig vidst med det 
Har iøvrigt lavet en kronologisk oversigt over hvordan højtaler udviklingen har været hos mig efter jeg fik dame "på"

Startede med nogle mother****er hjemmebyggede.. De blev så udskiftet med nogle "pæne" sattelithøjtalere.. Men så efter et års tid overtaling kom jeg tilbage på sporet med at få en ordenlig størrelse på højtalerne, hvor jeg så idag sidder med et sæt B6W 604  __________________ Advanced acoustics max-450
B&W DM309
|
| Til top |
|
| |
Real_Zeke Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det skal vel gå tilbage før det kan gå fremad igen. Et lille bump på vejen ^^ __________________ Sa1750
Cayin 252B
SB Duet
Nordost Blue heaven
Nordost Super flatline
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm......da jeg begyndte at komme sammen med min kæreste havde jeg et sæt : 
Da vi flyttede sammen havde jeg : B&W DM 604 S3 - intet billede, men de var større 
Nu har jeg : 
Et skridt op i størrelse hver gang og min kæreste(forlovede nu) er, tro det eller ej, mere glad for dem jeg har nu selv om det er de største jeg har haft, simpelthen fordi hun synes de er pæne.
Kvinder er ikke noget problem når det kommer til Hifi, og hvis de er så er de ikke noget der er værd at samle på.
Men problemet er kort og godt at alt for mange kvinder har alt for meget at skulle have sagt i et parforhold, de bestemmer simpelthen det meste og værst af alt så er der for mange mænd der finder sig i det. Nosse løse tøffelhelte der bare siger ja skat hver gang deres "bedre" halvdel gør endnu et indhug i deres mands frihed og ret til selv at bestemme over sit hifi.
Tag jer sammen! 
|
| Til top |
|
| |
Real_Zeke Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well spoken, jeg lader lige kuglerne glide ned igen __________________ Sa1750
Cayin 252B
SB Duet
Nordost Blue heaven
Nordost Super flatline
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Hmm......da jeg begyndte at komme sammen med min kæreste havde jeg et sæt : 
Da vi flyttede sammen havde jeg : B&W DM 604 S3 - intet billede, men de var større 
Nu har jeg : 
Et skridt op i størrelse hver gang og min kæreste(forlovede nu) er, tro det eller ej, mere glad for dem jeg har nu selv om det er de største jeg har haft, simpelthen fordi hun synes de er pæne.
Kvinder er ikke noget problem når det kommer til Hifi, og hvis de er så er de ikke noget der er værd at samle på.
Men problemet er kort og godt at alt for mange kvinder har alt for meget at skulle have sagt i et parforhold, de bestemmer simpelthen det meste og værst af alt så er der for mange mænd der finder sig i det. Nosse løse tøffelhelte der bare siger ja skat hver gang deres "bedre" halvdel gør endnu et indhug i deres mands frihed og ret til selv at bestemme over sit hifi.
Tag jer sammen!  |
|
|
Præcis, hvergang min kæreste kigger skævt til nogle af mine nye apperater eller højtalere udbryder jeg bare i gråd og skriger: ELSKER DU MIG IKKE??!?! Det virker somregel.
|
| Til top |
|
| |
Old_school Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant diskussion her.
Har selv haft et bose 3-2-1 alt i nogle år. Den var hun glad for, og jeg resignerede mht. lyden så alle var glade... Indtil huset og stuen blev større.
Så skulle der andre boller på suppe. En dag stod der et par kasser med QUAD 989 i entren da hun kom hjem! -det er stadig noget der bliver trukket frem i diskussionerne indimellem, men jeg vurderde, at det var ENESTE CHANCE for at få dem ind i huset. Nu skal der gå lidt tid igen inden næste sending lander
|
| Til top |
|
| |
Weissbier Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
kappen skrev:
Præcis, hvergang min kæreste kigger skævt til nogle af mine nye apperater eller højtalere udbryder jeg bare i gråd og skriger: ELSKER DU MIG IKKE??!?! Det virker somregel.
|
|
|
Uha, højt spil! Forsigtig nu... __________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 31 Oktober 2009 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der så udsendelsen om sure koner på DR2? (http://www.dr.dk/dr2/min_kone_er_sur)
Jeg kunne med stor tilfredshed konstatere at jeg er en alfa-han  Det er man nemlig if. udsendelsen hvis man stadig
har sine LP'er i stuen!
|
| Til top |
|
| |