Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 17 November 2009 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jeg vil gerne lige dele min begrejstring med jer. Dette album med Herbie Hancock og diverse kunstnere er bare et must i ens samling.

Havde faktisk helt glemt jeg havde det og har ikke hørt det i nogle år. Det var først her på KBH messen jeg hørte et af nummerne som demo at jeg kom i tanke om albummet. Nu tænker i nok at vist man kan glemmet album, så kan det nok ikke være så fantastisk  Men det var købt i en tid hvor jeg ikke lyttede meget musik og slet ikke det Jazzede og så har det bare forputtet sig bland de 800-900 andre cd`r jeg har. Men har nu genhørt det i 2 dage i træk og derfor kan jeg ikke lade være med lige at dele det med jer

Til de få som ikke skulle kende Herbie Hancock så er han en fantastisk Jazz pianist og har spillede med de største af de største Jazz-musikere i verdnen.

På dette album gæster bla. Sting, Santana, John Mayer, Christina Aguliera og andre fede musikere. Alle har haft mere eller mindre stor indflydelse på hver nummer eller selv skrevet det.

Optagelserne er i top og man skal faktisk lede længe for at finde en plade med så god dynamik.

Det er musik for de fleste. Det har et Jazzet præg men med karakter efter de forskellige gæste solister. Man er ikke et sekundt itvivl hvilket nummer Santana er med på fx.

Så kan ikke andet end anbefale denne skive.

Fedt!

ja, garanteret en fed plade. Nu hørte vi jo kun den skingre version af Chrstina Aquilera på wilson Watt. Lyder nok bedre på dine Avalon

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 17 November 2009 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Ja der skete noget med de Wilson, da hun begyndte at åbne op for stemmen. Det lød ikke så godt 

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 November 2009 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Ja der skete noget med de Wilson, da hun begyndte at åbne op for stemmen. Det lød ikke så godt 

sådan er det sgu nok på alle højtalere med hende.... Hun skriger jo og typisk er hun totalt overgearet på optagelser

Lidt som plader med Celine Dion. God stemme, bare hæsligt optaget. Har aldrig hørt en god optagelse med hende...

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 November 2009 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Pierre skrev:

sådan er det sgu nok på alle højtalere med hende.... Hun skriger jo og typisk er hun totalt overgearet på optagelser

Lidt som plader med Celine Dion. God stemme, bare hæsligt optaget. Har aldrig hørt en god optagelse med hende...

Så skulle du tage og lytte til den cd med hende og Herbie Hancock. Hammer optagelse og fantastisk stemme

xrdt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 November 2009 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Ja Pierre, resonatorer kan du jo ikke få til at spille

Men dine musikvalg har været rigtigt gode anbefalinger, så jeg har lige bestilt den sidste i rækken med Herbie.

Til top Vis xrdt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xrdt

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2009 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

...

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 November 2009 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Jamen så det da prøvet

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 26 November 2009 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

AAAARRRGGGGGG  ¤&%¤&%%)(=(=)(=(=(?

Nu har jeg skrevet 2 (TO) lange svar til dig, og kunne ikke fatte at jeg ikke kunne se den i min "udboks"...

... indtil det gik op for mig at DIN indboks er for stiv til at modtage flere beskeder.

SLET nogen NUUUUUUU

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 November 2009 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Det er ikke nemt at være SÅ populær

Så er der slettet nogle beskeder

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 November 2009 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

...

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 November 2009 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Hej Pierre

Er kablerne en låner eller har du købt dem ?

PS. jeg har ingen unger i denne uge hvis det er

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 November 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

De er på lån og det samme gælder dem som kommer i den nærmeste tid. Jeg køber sku ikke noget inden jeg har lyttet til det i eget setup

Det kunne godt være at jeg kunne presse noget ind i denne uge, onsdag eller torsdag. Det finder jeg lige ud af

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 30 November 2009 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

De er på lån og det samme gælder dem som kommer i den nærmeste tid. Jeg køber sku ikke noget inden jeg har lyttet til det i eget setup

Det kunne godt være at jeg kunne presse noget ind i denne uge, onsdag eller torsdag. Det finder jeg lige ud af

Prøv evt også og se om du kan få lånt de nye MIT CVT1. Eller den lidt dyrrer AVT MA. Der virkelig noget og hente der. Især i bund, rum og finesse. Har selv kørt med dem begge. Køre Magnum MA nu. Og de RYKKER

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 November 2009 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Pierre skrev:

Prøv evt også og se om du kan få lånt de nye MIT CVT1. Eller den lidt dyrrer AVT MA. Der virkelig noget og hente der. Især i bund, rum og finesse. Har selv kørt med dem begge. Køre Magnum MA nu. Og de RYKKER

Jeg har haft MIT for en del år siden og der syntes jeg ikke at det var et kabel for mig. Skal selvfølgelig ikke sige om det bare ikke passede ind i det setup jeg havde den gang.

Så derfor er MIT nok ikke det første jeg vil prøve. Men nu må vi se om der er nogle af de kabler jeg får hjem kan tilfreds stille mig ellers så skal jeg nok give MIT en ny chance

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 30 November 2009 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:

Jeg har haft MIT for en del år siden og der syntes jeg ikke at det var et kabel for mig. Skal selvfølgelig ikke sige om det bare ikke passede ind i det setup jeg havde den gang.

Så derfor er MIT nok ikke det første jeg vil prøve. Men nu må vi se om der er nogle af de kabler jeg får hjem kan tilfreds stille mig ellers så skal jeg nok give MIT en ny chance

Jeg har nogen CVT1 signalkabler liggende du kan prøve...

Der sket rigtig meget inden for MIT cables de sidste 2år. I ældre dage, skulle man op i MIT´s dyre serie før det blev rigtig godt. Men jeg må indrømme at med deres nye CVT og især AVT MA får man dælme meget for pengene. Deres AVT MA basker deres mid oracle serier. Og Magnum MA er nok noget af det bedste man kan opstøve. Magnum MA koster desværre en god sjat, men de pengene værd.

Hva med det der super bertramkable til 1/10 af prisen  ( just kidding ) Havde selv Proxima 1 hjemme. Det ikke noget og skrive hjem om. CVT1 er klasser bedre og koster noget der ligner 1/40

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Min visevært på arbejdet er en gammel HiFi-nørd og har for mange år siden været anmelder på High Fidelity bladet. Han kom lige med et sæt meget stive højtalerkabler til mig idag. Det er et eller andet Van Den Hul hjemme bikset. Så det bliver spændende at lytte hvad det kan

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 01 December 2009 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jeg vil gerne lige dele min begrejstring med jer. Dette album med Herbie Hancock og diverse kunstnere er bare et must i ens samling.

Havde faktisk helt glemt jeg havde det og har ikke hørt det i nogle år. Det var først her på KBH messen jeg hørte et af nummerne som demo at jeg kom i tanke om albummet. Nu tænker i nok at vist man kan glemmet album, så kan det nok ikke være så fantastisk  Men det var købt i en tid hvor jeg ikke lyttede meget musik og slet ikke det Jazzede og så har det bare forputtet sig bland de 800-900 andre cd`r jeg har. Men har nu genhørt det i 2 dage i træk og derfor kan jeg ikke lade være med lige at dele det med jer

Til de få som ikke skulle kende Herbie Hancock så er han en fantastisk Jazz pianist og har spillede med de største af de største Jazz-musikere i verdnen.

På dette album gæster bla. Sting, Santana, John Mayer, Christina Aguliera og andre fede musikere. Alle har haft mere eller mindre stor indflydelse på hver nummer eller selv skrevet det.

Optagelserne er i top og man skal faktisk lede længe for at finde en plade med så god dynamik.

Det er musik for de fleste. Det har et Jazzet præg men med karakter efter de forskellige gæste solister. Man er ikke et sekundt itvivl hvilket nummer Santana er med på fx.

Så kan ikke andet end anbefale denne skive.

Den er på vej hjem...

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

...

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 December 2009 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

....

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 December 2009 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

Hva med det van den hul kabel du havde lånt af viceværten? 

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum