Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 18:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 11 Maj 2010 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Pierre, hvad er det lige der foregår?!

Jeg hører at du har meldt afbud til den 22.?

Er du bange for djævleøen eller hvad?

 Jeg bliver sku nød til at arbejde DeadDead

Men har givet Søren 3 andre weekender jeg kan, så håber at vi kan finde ud af noget. Forr bliver sku nød til at høre de crap-kasser han har fået hjem og så vil jeg også nyde at kunne rakke ned på dit anlæg, in real life



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 11 Maj 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

floe skrev:
Pierre, hvad er det lige der foregår?!

Jeg hører at du har meldt afbud til den 22.?

Er du bange for djævleøen eller hvad?

 Jeg bliver sku nød til at arbejde DeadDead

Men har givet Søren 3 andre weekender jeg kan, så håber at vi kan finde ud af noget. Forr bliver sku nød til at høre de crap-kasser han har fået hjem og så vil jeg også nyde at kunne rakke ned på dit anlæg, in real life



Det er en sølle trøst, men dog en trøst

Vi finder en anden dag, og jeg er dælme gald for at du vil give mit anlæg en bredside!!


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Var den jeg linkede til, solgt?

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Og vi prøver lige igen fra den rigtige konto 

Parasound har lavet en riaa, der hedder Z-phono - den er hæderlig og tar' både MM og MC.

/Jeppe


__________________
We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

mon ikke man kan finde en NLE riaa til en rimelig penge? Jeg har ihvertfald været super glad for min.

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Var den jeg linkede til, solgt?

Mvh.

Har skrevet til ham men intet hørt



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jagten på en billig Riaa er gået ind  

Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.

Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.

Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det  Riaa`n skal være til MC pu.

 

Har desværre ingen forslag i den prisklasse. Men er frygtelig nysgerrig for hvad du har fundet frem til angående værk og arm.

Kan du lokkes til at løfte sløret lidt?



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
cube
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 351
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jagten på en billig Riaa er gået ind  

Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.

Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.

Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det  Riaa`n skal være til MC pu.

 



hvilken PU er det du har?
Til top Vis cube's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cube
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jagten på en billig Riaa er gået ind  

Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.

Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.

Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det  Riaa`n skal være til MC pu.

 

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=154584

så er du igang ...

ellers ville jeg kigge efter noget brugt Tricord
eller Tom Evans Micro Groove (5500kr. fra ny)

du kunne også bare hive en Tron Seven fra start af

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

du skal have sådan en
http://www.proconsumer.dk/Default.asp?Action=Details&Ite m=468



__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Pierre skrev:

Jagten på en billig Riaa er gået ind  

Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.

Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.

Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det  Riaa`n skal være til MC pu.

 

Har desværre ingen forslag i den prisklasse. Men er frygtelig nysgerrig for hvad du har fundet frem til angående værk og arm.

Kan du lokkes til at løfte sløret lidt?

Det må vente lidt endnu



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

cube skrev:
Pierre skrev:

Jagten på en billig Riaa er gået ind  

Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.

Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.

Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det  Riaa`n skal være til MC pu.

 



hvilken PU er det du har?

Planen var at starte med en Benz Silver MC som begynder PU



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:
Pierre skrev:

Jagten på en billig Riaa er gået ind  

Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.

Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.

Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det  Riaa`n skal være til MC pu.

 

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=154584

så er du igang ...

ellers ville jeg kigge efter noget brugt Tricord
eller Tom Evans Micro Groove (5500kr. fra ny)

du kunne også bare hive en Tron Seven fra start af

Har skrevet til han men intet hørt

Tron Seven kunne være sjovt, men som sagt så er budget sprængt i atomer lige nu, så det er der sku ikke råd til



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
Jakobsen skrev:
Pierre skrev:

Jagten på en billig Riaa er gået ind  

Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.

Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.

Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det  Riaa`n skal være til MC pu.

 

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=154584

så er du igang ...

ellers ville jeg kigge efter noget brugt Tricord
eller Tom Evans Micro Groove (5500kr. fra ny)

du kunne også bare hive en Tron Seven fra start af

Har skrevet til han men intet hørt

Tron Seven kunne være sjovt, men som sagt så er budget sprængt i atomer lige nu, så det er der sku ikke råd til

Du må da have dig en Pass XP-15



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

 

Prøv at kigge lidt på Clearaudios step ups



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 14 Maj 2010 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Pierre skrev:
Jakobsen skrev:
Pierre skrev:

Jagten på en billig Riaa er gået ind  

Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.

Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.

Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det  Riaa`n skal være til MC pu.

 

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=154584

så er du igang ...

ellers ville jeg kigge efter noget brugt Tricord
eller Tom Evans Micro Groove (5500kr. fra ny)

du kunne også bare hive en Tron Seven fra start af

Har skrevet til han men intet hørt

Tron Seven kunne være sjovt, men som sagt så er budget sprængt i atomer lige nu, så det er der sku ikke råd til

Du må da have dig en Pass XP-15

Jamen vist den er på din regning, så meget gerne

Der kommer nok lige til at gå et års tid inden jeg har skrabet finanser nok sammen til en ordenlig riaa. Men så har jeg jo også et år til at gå og drømme i



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
jjsilverstone
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 300
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 02:18 | IP-adresse registreret  

Du kunne også lede efter en Moon LP3. Jeg tør næsten ikke bruge min.

Den siger for godt og medfører altid nye investringer på digital siden....

Nyprisen er omkring 550 US dollars. Så brugt, må den være billigere.

Jeg fandt min brugt til 1700,- Dkr.

Med Venlig Hilsen
Jan Jepsen
Til top Vis jjsilverstone's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jjsilverstone
 
lydholm
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fået prøvet med fliser under bl 9 sammen med kork som afkobling og det blev lang bedre. Har fået priser på granit sten i 7 cm højde til 2000 pr højtaler så med cera ball`s løber det jo op i 6000  . Har du hørt linn majik ds-i og hvad synes du om dem overvejer nemlig at købe en.
Til top Vis lydholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lydholm
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

lydholm skrev:
Så har jeg fået prøvet med fliser under bl 9 sammen med kork som afkobling og det blev lang bedre. Har fået priser på granit sten i 7 cm højde til 2000 pr højtaler så med cera ball`s løber det jo op i 6000  . Har du hørt linn majik ds-i og hvad synes du om dem overvejer nemlig at købe en.

Sådan her. Det er perfekt afkobling



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes