| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 11 Maj 2010 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 11 Maj 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var den jeg linkede til, solgt?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum


Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og vi prøver lige igen fra den rigtige konto  Parasound har lavet en riaa, der hedder Z-phono - den er hæderlig og tar' både MM og MC. /Jeppe
__________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
mon ikke man kan finde en NLE riaa til en rimelig penge? Jeg har ihvertfald været super glad for min.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Var den jeg linkede til, solgt?
Mvh.
|
|
|
Har skrevet til ham men intet hørt    __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Jagten på en billig Riaa er gået ind
Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.
Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.
Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det Riaa`n skal være til MC pu.
|
|
|
Har desværre ingen forslag i den prisklasse. Men er frygtelig nysgerrig for hvad du har fundet frem til angående værk og arm.
Kan du lokkes til at løfte sløret lidt? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
cube Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Jagten på en billig Riaa er gået ind
Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.
Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.
Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det Riaa`n skal være til MC pu.
|
|
|
hvilken PU er det du har?
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Jagten på en billig Riaa er gået ind
Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.
Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.
Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det Riaa`n skal være til MC pu.
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=154584
så er du igang ...
ellers ville jeg kigge efter noget brugt Tricord eller Tom Evans Micro Groove (5500kr. fra ny)
du kunne også bare hive en Tron Seven fra start af 
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal have sådan en http://www.proconsumer.dk/Default.asp?Action=Details&Ite m=468
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Pierre skrev:
|
Jagten på en billig Riaa er gået ind
Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.
Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.
Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det Riaa`n skal være til MC pu.
|
|
|
Har desværre ingen forslag i den prisklasse. Men er frygtelig nysgerrig for hvad du har fundet frem til angående værk og arm.
Kan du lokkes til at løfte sløret lidt?
|
|
|
Det må vente lidt endnu      __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
cube skrev:
Pierre skrev:
|
Jagten på en billig Riaa er gået ind
Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.
Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.
Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det Riaa`n skal være til MC pu.
|
|
|
hvilken PU er det du har?
|
|
|
Planen var at starte med en Benz Silver MC som begynder PU  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Pierre skrev:
|
Jagten på en billig Riaa er gået ind
Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.
Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.
Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det Riaa`n skal være til MC pu.
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=154584
så er du igang ...
ellers ville jeg kigge efter noget brugt Tricord eller Tom Evans Micro Groove (5500kr. fra ny)
du kunne også bare hive en Tron Seven fra start af 
|
|
|
Har skrevet til han men intet hørt 
Tron Seven kunne være sjovt, men som sagt så er budget sprængt i atomer lige nu, så det er der sku ikke råd til  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Jakobsen skrev:
Pierre skrev:
|
Jagten på en billig Riaa er gået ind
Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.
Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.
Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det Riaa`n skal være til MC pu.
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=154584
så er du igang ...
ellers ville jeg kigge efter noget brugt Tricord eller Tom Evans Micro Groove (5500kr. fra ny)
du kunne også bare hive en Tron Seven fra start af 
|
|
|
Har skrevet til han men intet hørt 
Tron Seven kunne være sjovt, men som sagt så er budget sprængt i atomer lige nu, så det er der sku ikke råd til 
|
|
|
Du må da have dig en Pass XP-15 __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at kigge lidt på Clearaudios step ups __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Pierre skrev:
Jakobsen skrev:
Pierre skrev:
|
Jagten på en billig Riaa er gået ind
Jeg er ved at planlægge et Lp setup men jeg har allerede "sprængt" budgettet på arm og værk, så har ikke de store midler til Riaa det første stykke tid.
Så derfor vist i kender nogen som kender nogen som lige ved hvem der har en riaa liggende som bare er en smugle anstændig, så må i meget gerne lige tænke på mig.
Mit nødløsnings budget er omk de 2K, så ved godt at jeg ikke får alverdens. Men ville sku syntes at det var træls bare at have et værk og arm stående uden nogen mulighed for bare lige at høre det Riaa`n skal være til MC pu.
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=154584
så er du igang ...
ellers ville jeg kigge efter noget brugt Tricord eller Tom Evans Micro Groove (5500kr. fra ny)
du kunne også bare hive en Tron Seven fra start af 
|
|
|
Har skrevet til han men intet hørt 
Tron Seven kunne være sjovt, men som sagt så er budget sprængt i atomer lige nu, så det er der sku ikke råd til 
|
|
|
Du må da have dig en Pass XP-15
|
|
|
Jamen vist den er på din regning, så meget gerne    
Der kommer nok lige til at gå et års tid inden jeg har skrabet finanser nok sammen til en ordenlig riaa. Men så har jeg jo også et år til at gå og drømme i  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
jjsilverstone Forum Bruger


Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 300
|
| Sendt: 15 Maj 2010 kl. 02:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kunne også lede efter en Moon LP3. Jeg tør næsten ikke bruge min.
Den siger for godt og medfører altid nye investringer på digital siden....
Nyprisen er omkring 550 US dollars. Så brugt, må den være billigere.
Jeg fandt min brugt til 1700,- Dkr.
Med Venlig Hilsen
Jan Jepsen
|
| Til top |
|
| |
lydholm Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 15 Maj 2010 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg fået prøvet med fliser under bl 9 sammen med kork som afkobling og det blev lang bedre. Har fået priser på granit sten i 7 cm højde til 2000 pr højtaler så med cera ball`s løber det jo op i 6000  . Har du hørt linn majik ds-i og hvad synes du om dem overvejer nemlig at købe en.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 15 Maj 2010 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
lydholm skrev:
Så har jeg fået prøvet med fliser under bl 9 sammen med kork som afkobling og det blev lang bedre. Har fået priser på granit sten i 7 cm højde til 2000 pr højtaler så med cera ball`s løber det jo op i 6000 . Har du hørt linn majik ds-i og hvad synes du om dem overvejer nemlig at købe en. |
|
|
Sådan her . Det er perfekt afkobling 

__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |