Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 09:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

lydholm skrev:
Så har jeg fået prøvet med fliser under bl 9 sammen med kork som afkobling og det blev lang bedre. Har fået priser på granit sten i 7 cm højde til 2000 pr højtaler så med cera ball`s løber det jo op i 6000  . Har du hørt linn majik ds-i og hvad synes du om dem overvejer nemlig at købe en.

Sådan her. Det er perfekt afkobling

Jeps

Så bliver det ikke meget bedre

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

lydholm skrev:
Så har jeg fået prøvet med fliser under bl 9 sammen med kork som afkobling og det blev lang bedre. Har fået priser på granit sten i 7 cm højde til 2000 pr højtaler så med cera ball`s løber det jo op i 6000  . Har du hørt linn majik ds-i og hvad synes du om dem overvejer nemlig at købe en.

Du kunne jo også bare starte med at købe granitflisen og sætte den på noget kork eller ligende, som du prøvede med haveflisen ;-)

Tror at sådan en Majik vil være et ok match til dine BL9



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?

Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.

Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?



__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende. Hvordan med vinyl legetøjet?



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende. Hvordan med vinyl legetøjet?

Det skal der nok komme mere info omkrige senere  Jeg har nemlig ikke rigtigt noget 100% konkret at sige endnu. Den ene dag er det X den anden Y osv osv osv men Thorhauge er en del af min LP plan.



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Det skal nok blive rigtig spændende!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?

Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.

Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?

Det var faktisk også lige min tanke  Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget

EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand

jeg har jo et sæt med rca stik

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?

Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.

Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?

Det var faktisk også lige min tanke  Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget

EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand

jeg har jo et sæt med rca stik

Hovsa

Hvornår er du hjemme imorgen?????



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?

Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.

Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?

Det var faktisk også lige min tanke  Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget

EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand

jeg har jo et sæt med rca stik

Hovsa

Hvornår er du hjemme imorgen?????

kan jo tage det med på arbejde, så har du mulighed for at hente det det meste af for/eftermiddagen.

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?

Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.

Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?

Det var faktisk også lige min tanke  Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget

EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand

jeg har jo et sæt med rca stik

Hovsa

Hvornår er du hjemme imorgen?????

kan jo tage det med på arbejde, så har du mulighed for at hente det det meste af for/eftermiddagen.

Kan jeg ringe til dig mens du er på job????



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 732
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Det bliver spændene at høre hvad du synes om Thorhauge forstærkerne.
Jeg har selv haft den første model af I270.
Den spillede virkelig god, jeg tror bare jeg havde de forkerte højttalere dengang.
Men jeg gad godt hører de nye modeller, specielt det sæt du får på besøg.
Til top Vis Mads57's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads57
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?

Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.

Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?

Det var faktisk også lige min tanke  Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget

EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand

jeg har jo et sæt med rca stik

Hovsa

Hvornår er du hjemme imorgen?????

kan jo tage det med på arbejde, så har du mulighed for at hente det det meste af for/eftermiddagen.

Kan jeg ringe til dig mens du er på job????

ja da og det er jo lige i baghaven (bilka)

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:

UHA UHA, så er der dømt lege stue

Imorgen får jeg besøg af Steen Thorhauge fra Thorhauge Audio. Han slæber sin forforstærker og et sæt monoblokke med. Alt med rør

Det bliver spændende at høre et komplet rør setup på Avalon.

Så er det sku bare p***e træls at jeg er kommet til at låne mit ene sæt Mundorf signalkabel ud  Det ville da have været rart at have hele sit kabelsæt hjemme

 

Nå men skal nok lige tage nogle billeder osv imorgen

Spændende med de thorhauge forstærkere, har du bare ringet til ham for demo eller kender du steen ?

Hvis du har tid til at hente mine Mundorf, så må du godt låne mine.

Kan de Thorhauge køre med xlr stik ?

Det var faktisk også lige min tanke  Men nej de er som standart ikke ballanceret, så det er jo faktisk lige meget

EDIT: Ja jeg ringede og spurgte lidt til hans forforstærker (af flere grunde) og så spurgte han hvor i landet jeg var og vupti så var der lige pludselig en aftale i hus om at han kom og besøgte mig sammen med sin pre og så tilbød han jo også lige at tage nogle effekter med, han er vel handels mand

jeg har jo et sæt med rca stik

Hovsa

Hvornår er du hjemme imorgen?????

kan jo tage det med på arbejde, så har du mulighed for at hente det det meste af for/eftermiddagen.

Kan jeg ringe til dig mens du er på job????

ja da og det er jo lige i baghaven (bilka)

Ja din baghave  Jeg skal sku da ud på en længere tour de Århus

Ringer lige imorgen



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Mads57 skrev:
Det bliver spændene at høre hvad du synes om Thorhauge forstærkerne.
Jeg har selv haft den første model af I270.
Den spillede virkelig god, jeg tror bare jeg havde de forkerte højttalere dengang.
Men jeg gad godt hører de nye modeller, specielt det sæt du får på besøg.

Jeg er også selv ultra spændt på at lytte til det



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 732
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne forstille mig, at du vil fornemme en uhyre magt og autoritet i lyden og over højttaleren.
Det var sådan jeg oplevede det.
Nogen gange fortryder jeg lidt, at jeg skilte mig af med forstærkeren.
Det var klart den bedste af de 3 rørforstærkere jeg har haft.
Men kom glad med indtryk imorgen, vi venter spændt.
Til top Vis Mads57's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads57
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

skal du måske have en ny forforstærker med riaa i? 

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
minime
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 119
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jeg har selv Thorhauge sættet og det er klart det bedste jeg har hørt på mine VA The Music. Har selv haft Pass XP20 og 350.5.

Ikke at sige at pass sættet er dårlig men hos mig er der bare noget med rørgrej...



__________________
Mvh. Minime
Til top Vis minime's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minime
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes