| Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tju-bang - rigtig god fornøjelse i legestuen!
Den ser da flot ud - forfra.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forøvrigt - er det med standard rør, eller er der monteret gode rør?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er hans standart rør som er monteret. ECC82/5814 ifølge hans hjemmeside.
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er da flot, men er der fjernbetjening til sådan en fætter eller er Steen en motions fanatiker ?
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
| Den er da flot, men er der fjernbetjening til sådan en fætter eller er Steen en motions fanatiker ? |
|
|
Jeps en lille plastik en, som kun kan styre volumen, intet andet  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
| Den er da flot, men er der fjernbetjening til sådan en fætter eller er Steen en motions fanatiker ? |
|
|
Jeps en lille plastik en, som kun kan styre volumen, intet andet  |
|
|
Det er også nok  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
minime Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 119
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er fjernbetjening på volumen
__________________ Mvh. Minime
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder spændende med den pre, så skal jeg snart til at købe din Pass forforstærker
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Det lyder spændende med den pre, så skal jeg snart til at købe din Pass forforstærker |
|
|
Det var dog utroligt som du gerne vil købe mit. Først mine højtalere og nu min pre   
Nu skal jeg først lige igang med den helt store Tube Rolling. Milu er så flink at sende mig nogle forskellige rør, da den lille pre giver mig nogle bass problemer. Som åbenbart kan ændres med rør Det glæder jeg mig også meget til  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som muligvis kan ændres med rør!
Ja, Pierre har lovet mig en Big Mac - som tak! Jeg glæder mig! Kommer den med posten så?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
 må jeg så ikke i det mindste købe dit tv?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Som muligvis kan ændres med rør!
Ja, Pierre har lovet mig en Big Mac - som tak! Jeg glæder mig! Kommer den med posten så?
Mvh. |
|
|
kold og flad, mums  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Steen Thorhauge Branchemedlem

Thorhauge Audio
Bruger siden: 02 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre
Rørene i pre'en, er 8162 Mullard i riaa'en, og det forstærkende rør i linietrinet, er Philips 5814, bufferrøret, er GE 5814, jeg tror ikke du kan ændre meget ved rørskifte, brug hellere pengene på akustik'en, efter min mening var det umuligt at nyde musikken, jeg kender ikke dine højttalere, men håber da at det er akustikken, som dræber musikken, hårde ord, beklager, men det skal lyde bedre, uanset om det er min, eller din pre der bruges.
MVH Steen
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var måske ikke det sødest man kunne skrive - evt. skulle det ha' været på en privat mail.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steen Thorhauge skrev:
Hej Pierre
Rørene i pre'en, er 8162 Mullard i riaa'en, og det forstærkende rør i linietrinet, er Philips 5814, bufferrøret, er GE 5814, jeg tror ikke du kan ændre meget ved rørskifte, brug hellere pengene på akustik'en, efter min mening var det umuligt at nyde musikken, jeg kender ikke dine højttalere, men håber da at det er akustikken, som dræber musikken, hårde ord, beklager, men det skal lyde bedre, uanset om det er min, eller din pre der bruges.
MVH Steen |
|
|
Jeg nød da musikken sidste gang jag var på besøg hos Pierre... men nu når jeg tænker tilbage havde jeg vist også heftige tømmermænd.  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Det var måske ikke det sødest man kunne skrive - evt. skulle det ha' været på en privat mail.
Mvh.
|
|
|
Pas nu på __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Steen Thorhauge Branchemedlem

Thorhauge Audio
Bruger siden: 02 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja måske, det er ikke for at såre nogen, men der er alså mange som bruger pengene de forkerte steder, i dette tilfælde er akustikken så dårlig, at det må være der der skal gribes ind, istedet for at bruge tid på rør/kabler(og preamp) det er det sidste der skal trimmes, efter min mening, beklager hvis nogen bliver stødt, men det måtte ud, uanset om det koster en handel, jeg vil ikke lyve, og sige til folk, at deres anlæg lyder godt, for at få solgt noget, jeg kommer meget rundt, og lytter, og det er mange gange rystende dårlig, tro nu ikke at jeg aldrig hører noget "jeg" kan li, det gør jeg, og så bliver det rost til skyerne.
MVH Steen
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 27 Maj 2010 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt, som forhandler, ja også som privatperson, ville jeg ikke blapre det ud på et offentligt forum. Og måske, som forhandler, have en vis pli over for en eventuel kunde. Det er uhøfligt og upassende. Jeg håber heller ikke min lokale tøjmand, stiller sig ud på strøget og gjalder "ikke før du har tabt 10 kilo har jeg noget tøj til dig!" Men hey, det er bare mig, men som kunde, får du mig ikke.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Steen Thorhauge Branchemedlem

Thorhauge Audio
Bruger siden: 02 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 27 Maj 2010 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej jeg forventer ikke dig som kunde, og jeg hænger ingen ud skriver intet negativt om Pierre's anlæg, men skriver om hans dårlige akustik, og akustik generel, og så behøver du jo ikke plapre mere op om det, men jeg ramte måske plet, når jeg skriver at rør/kabel bytte ikke kan rette op på noget som helst i et dårligt rum.
MVH Steen
|
| Til top |
|
| |