Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 20:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: pladespillere for begyndere. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 01 Juni 2009 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

Nævn mig et hifi apparat der ikke påstås at få en forbedret gengivelse med en ekstern højkvalitets PSU 

Det er her at firmaer som PS audio finder deres merrit. Mængden af fantastiske historier om lyksalighederne ved separate grupper, særlige strømkabler, strømrensere, skilletrafoer og batteridrift er jo gigantisk.

SL-1200 er selvfølgelig ikke perfekt - den er bare en rigtigt god pakke for dem som vil have det hele, inkl. komfort, i en enkelt pakke. Man skal hele tiden huske på at den perfekte pladespiller ikke findes, og at man skal smide en uanstændigt stor sum penge for at komme rigtigt tæt på - uanset konstruktionsprincip.

Jeg er ikke SL-1200 fan, freak, eller afficionado. Men jeg krymper mig indvendig når alle direkt drive pladespillere bliver afskrevet over en kam - det er noget fis.
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

Halo8
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 03 Maj 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 Juni 2009 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

TruthSpinner skrev:
Nævn mig et hifi apparat der ikke påstås at få en forbedret gengivelse med en ekstern højkvalitets
PSU Det er her at firmaer som PS audio finder deres merrit. Mængden af fantastiske historier om lyksalighederne ved
separate grupper, særlige strømkabler, strømrensere, skilletrafoer og batteridrift er jo gigantisk.SL-1200 er selvfølgelig ikke
perfekt - den er bare en rigtigt god pakke for dem som vil have det hele, inkl. komfort, i en enkelt pakke. Man skal hele
tiden huske på at den perfekte pladespiller ikke findes, og at man skal smide en uanstændigt stor sum penge for at komme
rigtigt tæt på - uanset konstruktionsprincip. Jeg er ikke SL-1200 fan, freak, eller afficionado. Men jeg krymper mig indvendig
når alle direkt drive pladespillere bliver afskrevet over en kam - det er noget fis.

Der er vel ingen som har afskrevet direkte drev og jeg er da åben over for en konstruktiv debat. Men det er nok OT i denne
tråd
Jeg tror mere at årsagen til den dårlige stemning skyldes at alle som er kommet med et alternativ til SL-1200/1210, straks
blev kategoriserede som værende uvidende, hvilket nok ikke lige frem fremmer den gode tone.
Jeg benytter selv en Linn Axis/Akito/Goldring 1042 kombination. Ikke high end men en fornuftig kombination som opfylder
mine behov. Mht hastigheds omskiftning kan jeg fortælle at dette foregår ved at holde on/off knappen nede i ca 3 sek, så
ikke noget med at flytte drivrem der

Flemming
Til top Vis Halo8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Halo8

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes