Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hvor finder jeg højttalerne? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Har lige været på ferie på Bornholm. Det vrimler jo nok ikke ligefrem med hifi-forhandlere derovre - men ellers er det sg. en dejlig ø.

Off topic: Vi var på tur med Bornholms naturvejleder nr. 1: Søren Sillehoved. En femårig dreng spurgte ham: "Hedder du virkelig Sillehoved?" "Nej, svarede han - det er mit kunstnernavn. Jeg hedder i virkeligheden Torskehoved!"

Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
Hyl.dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 413
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Hvis du alligevel skal til sverige ville det være oplagt at besøge fyndborsen.se Her skal du tage dig en lytter til XTZ. Du vil få en lyd der ligner IKON, men tror du vil finde lyden bedre.
Til top Vis Hyl.dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hyl.dk
 
musicc
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

prøv at tjek infinity classia 336. Forhandles af audiovision. www.audiobutikken.dk. jeg er svært tilfreds med mine..

__________________
Panasonic TH-50G20 Marantz sr 7002. Marantz Sa 15s1, H/K 870 effekt.PS3 slim, Quad 22l2 front, Infinity tss 4000 center og baghøjttalere, Sub: Infinity Cascade model 15 subwoofer
Til top Vis musicc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musicc
 
Rasmus K-P
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 December 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Batman skrev:

Har lige været på ferie på Bornholm. Det vrimler jo nok ikke ligefrem med hifi-forhandlere derovre



Nej, jeg har kun fundet én indtil videre...  og de forhandler kun B&O og BOSE...

Så regner med at tage en tur til københavn og lytte lidt...

Og måske besøge lidt svenskere på vejen.. var nok værd at overveje med den nuværende kurs!!
- tak for tippet, Aceh
Til top Vis Rasmus K-P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus K-P
 
Rasmus K-P
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 December 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Er der ingen forhandlere i KBH der har XTZ og Infinity..??

Vil helst slippe for at rejse for langt for at høre dem hvis det kan lade sig gøre...
Til top Vis Rasmus K-P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus K-P
 
Hyl.dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 413
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

XTZ kan ikke købes i danmark. Faktisk er Fyndborsen eneforhandler på dem såvidt jeg er oplyst, dog kan de også købes direkte gennem XTZ (Dog uden besparelse). Men du kan sikkert finde en bruger her på forummet der gerne viser sine frem et sted i KBH.
Til top Vis Hyl.dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hyl.dk
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes