Sendt: 04 Juli 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sjældent, jeg sætter mig ét bestemt sted og lytter - men når jeg gør, er det også ca. 3 meter fra anlæg/højttalere.
Jeg kan sagtens forstå dine overvejelser om finish - og ja, finér kan nemt blive kikset. Men jeg syntes, de var pænere end de sorte (og det syntes konen også, men det betyder mindre, for det område er mit hjørne af stuen  ). Pianolak er jeg ikke så meget til - og jeg kan godt forstå dine bekymringer, jeg har også selv en 1-årig pilfinger kravlende omkring højttalerne. Jeg tvivler på, at de kommer i hvid, for de andre højttalere, XTZ har i pianolak, er vist kun i sort. Men du kan da skrive og spørge XTZ, de var flinke til at svare hurtigt og grundigt, da jeg spurgte dem, om 89 Front kunne trækkes af en svag forstærker: Kontakt XTZ
Jeg har kun hørt mine egne 89 Front, men 93 WMT har jo fået gode anmeldelser. Jeg kunne ikke finde nogen anmeldelser af 89, før jeg købte, men det er vist også en ret ny model. __________________ HTPC, V-DAC, NAD 1240, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980, Dual 1226 m. OM10 pickup
|