Forfatter |
|
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
forhelvede hvor det lækkert.....
__________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
Til top |
|
|
Nevermore Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 105
|
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon anlæg!
Jeg ville dog også kigge mig om efter andre kabler, men det er jo næsten et religions-spørgsmål ... nogen kan lide MIT kabler andre kan ikke.
Wauvvv de Sonus Faber højtalere er flotte - jeg bliver imponeret hver gang jeg ser et billede af dem ...
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Webmonkey skrev:
forhelvede hvor det lækkert..... |
|
|
Så sandt som det er sagt... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
Det er jo en drøm af et anlæg.
Tja....hvis man først har hørt sådan et anlæg ..............så ville jeg sige du var ved vejs ende. Det bliver vist ikke meget bedre. I såfald bliver det en religiøs diskussion om noget ligegyldigt teori og personlig smag. 
Music now..........................
Mvh
|
|
|
Ja det er da et nice setup .
Men meget store ord , det kan blive meget bedre med de speaker .
Og det behøver ikke koste mere end det , det står i nu , der er meget derude man kan prøve af .
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj Highend
Som tidligere nævnt , vil også jeg anbefale andre ht.-kabler. Holberg har givet sit bud , og jeg vil anbefale NO. Uanset , er dette et godt focuspunkt........
Bedre dæmpning af gulv kunne være en rigtig god ting............
Afkobling af dine enheder er et sted hvor du kan optimere med god effekt. Pulsarpoints kan med stor succes udskiftes med Coldrays, og det gælder ligeledes spikes under racket: Coldrays ind.............det rykker....
__________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det svageste led? Jeg synes ikke der er nogen svage led, der er bare ikke nogen af komponenterne det passer sammen. Vælg den komponent du synes bedst om, og sæt anlægget sammen efter den - måske er du heldigere næste gang.
God fornøjelse.
Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
beta, med småt!!! Det er da en uhyrlig påstand, at ingen af delene passer sammen; hvorledes ikke??? Som Hr Boyer og andre siger; vil du få et bredere lydbillede og færre reflektioner fra væggene, hvis du spiller på den anden led. Men jeg ved ikke om du så kan få hængt anlægget op på væggen eller om døre og vinduer er i vejen. Du burde også strø gulvet til med tæpper og selv for en 500kr-seddel kludetæpper kan gøre underværker!!!
|
Til top |
|
|
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
Tja....hvis man først har hørt sådan et anlæg ..............så ville jeg sige du var ved vejs ende. Det bliver vist ikke meget bedre. I såfald bliver det en religiøs diskussion om noget ligegyldigt teori og personlig smag. 
Mvh
|
|
|
Tak for det dr. Lyd. Og du ved hvad du taler om - du har jo hørt anlægget, idet vi er medlemmer af den samme hifi klub. Gid mange flere tog sig sammen til at lytte og ikke bare tale om noget de har læst om eller har hørt om. Drag selv nogle erfaringer!
Lydhør Mr High end
|
Til top |
|
|
Evolator Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 02:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mr Highend.
Nice ! højtalere. De fås ikke flottere. Ha aldrig hørt dem. Kun set dem i forretning.
Et spørgsmål. Kan skule noget under dine 2 hylder. På vægen med dine pladespillere . Hvad er det ?
mvh.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 06:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
270961 skrev:
Mvh
|
|
|
Tak for det dr. Lyd. Og du ved hvad du taler om - du har jo hørt anlægget, idet vi er medlemmer af den samme hifi klub. Gid mange flere tog sig sammen til at lytte og ikke bare tale om noget de har læst om eller har hørt om. Drag selv nogle erfaringer!
Lydhør Mr High end
|
|
|
Det er lige det nogle gør .
Sæt du nogle Rør amp på og skift din cd-af ud så skal du høre en stor forskel .
Det kunne være BAT VK150 og en Audio Aero så kommer der spark i dine højtaler .
Du kunne også købe en JJ828 og Aero .
Men der er bare et minus den preamp passer kun til ML , sættes den til ja noget som ARC MAC død musikken helt .
Men hvis du synes det ikke kan blive bedre hvorfor så skifte , og jeg tro næppe det er i dk du skal søge noget nyt , det er det samme det køres i herhjemme .
Men du kunne jo også sælge dine speaker og købe et par Revel så har du er dansk high-end/shop setup .
|
Til top |
|
|
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Does Humor belong in Music"??? Absolut - det er et overfedt set-up, som kan gøre enhver grøn af misundelse, mig selv inklusive.
Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
yanomami Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Beta
Misundelse er en grim ting!
Yanomami __________________ M.v.h.
Yanomami
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det anlæg bliver vel ikke meget bedre med dagens teknik. Forbedringer er vel mere et religionsspørgsmål. Hvis jeg var dig, ville jeg satse på æstikken og skabe lidt for øjet, nu hvor øret er så forkælet. Det kan nogen gange medføre, at tingene lyder bedre, hvis anlægget er placeret i tilsvarende flotte møbler med tæpper og lign. omkring, som skaber hygge.
|
Til top |
|
|