| Forfatter |
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 02 Juli 2009 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Old_school skrev:
Mit snart 3 mdr gamle Jungson anlæg har været slukket nu i 2mdr. pga fejl på Quad højtalerne, men mon ikke det er klart til at blive tændt igen i løbet af efteråret?!  |
|
|
Så må du da lige på lossen/rodebksen efter et par super midelmådige højtalere og se høre hvad dit Jungson kan gøre ved det Så længe uden musik, tror jeg ville 
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
| Til top |
|
| |
Old_school Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 02 Juli 2009 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Old_school skrev:
Mit snart 3 mdr gamle Jungson anlæg har været slukket nu i 2mdr. pga fejl på Quad højtalerne, men mon ikke det er klart til at blive tændt igen i løbet af efteråret?!  |
|
|
Så må du da lige på lossen/rodebksen efter et par super midelmådige højtalere og se høre hvad dit Jungson kan gøre ved det Så længe uden musik, tror jeg ville 
Mvh. Henrik
|
|
|
Jeg klarer mig med bilen. Har dog luret lidt på at opgradere HT i min VW golf plus, de er meget skoddet dem der kommer fra fabrikken. Men gider ikke rode med det.... men man kunne da hvis det bare var at skifte basserne til nogen bedre af samme størrelse.
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 02 Juli 2009 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
mit anlæg er slukket når der er tordenvejr eller hvis jeg er væk mere end en uge hjemme fra.. ellers altid tændt..
|
| Til top |
|
| |
M.M.M. Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 02 Juli 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Old_school skrev:
|
|
Mvh. Henrik
|
|
|
PUHA.... sådanne lange tidsudsigter vil jeg heller ikke kunne klare! Nu er der heldigvis andre ting man kan tage sig til når det er sommer, men jeg skal da lige ind og mærke suset i buksebenene engang imellem! __________________ Mvh: Martin
|
| Til top |
|
| |
M.M.M. Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 02 Juli 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der andre af jer der har et alt for varmt lytterum imens det er sommer... Jeg kan ikke rigtig sidde i rummet mere end en halv time af gangen. Nu er der forbløffende mange herinde der har anlægget tændt konstant, det har jeg så også begyndt at have. Det har så resulteret i 4-5 grader højere tempratur... Man nyder bare ikke rigtigt musikken, når det eneste man tænker på er vandhane 
Mvh: Martin __________________ Mvh: Martin
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 02 Juli 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anlæget står tændt 24/7, minus forforstærkeren (rør). Ellers kunne det hurtigt blive dyrt i nye lamper. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 02 Juli 2009 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 02 Juli 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.M.M. skrev:
Er der andre af jer der har et alt for varmt lytterum imens det er sommer... |
|
|
Ja! Og de åbne vinduer gør at man også kan følge med i genboernes musik - og basdrønene fra bilerne  Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |