| Forfatter |
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dantax har kapital og markedsføringserfaring. Jeg kan dog have min tvivl om deres føling med Raidho´s målgruppe.
Men vi får se.
Raidho planardiskanten er i verdensklasse og deres design originalt, så de fortjener en chance. Når de slår sig sammen med
Nordost må de jo kalkulere med at det giver bedre salg. Selvom man hører et setup med dyre kabler, er der jo ikke købetvang
mht. kabler, hvis man vælger Raidho
Jeg vil ønske trolden Hurin GODT NYTÅR med ønske om et spændende 2010.
|
| Til top |
|
| |
Hurin Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ja. Jeg er en trold. Det havde dog været nemmere at modbevise, hvis du bare havde henvist til en link til Raidhos nye højtalere. Nå nej det kan du jo ikke eftersom de ikke eksisterer.
Jeg synes det er dybt trist, at Danmark skal gå fra at være kendt, for at producere det bedste til at være kendt for at producere det ikke eksisterende. B&O var engang det bedste. Idag er det billigt Kina l**t i et dyrt kabinet. Raidho er gået et skridt videre ved at love uden at levere. Hvor lang tid forventer de selv, at køberne skal tro på den.
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er dog stadig mig en gåde at en sæt papmagneter kan koste mere end en parselhus...come on...
__________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |

Sven tager en pause!
|
| Sendt: 01 Januar 2010 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
papmagneter? Hvad har du røget?
|
| Til top |
|
| |
full blown Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 01 Januar 2010 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurin skrev:
|
Ja ja. Jeg er en trold. Det havde dog været nemmere at modbevise, hvis du bare havde henvist til en link til Raidhos nye højtalere. Nå nej det kan du jo ikke eftersom de ikke eksisterer.
Jeg synes det er dybt trist, at Danmark skal gå fra at være kendt, for at producere det bedste til at være kendt for at producere det ikke eksisterende. B&O var engang det bedste. Idag er det billigt Kina l**t i et dyrt kabinet. Raidho er gået et skridt videre ved at love uden at levere. Hvor lang tid forventer de selv, at køberne skal tro på den.
|
|
|
Du lyder til at være en bitter gammel mand, er du på nogen måde blevet snydt af raidho eller flexaudio!.
Er du blevet lovet noget ud over en forventet måned til introduktion af de nye højtalere?. At dømme ud fra dit setup er du ikke ligefrem en potentiel kunde, så hvad hyler du op efter?.
Det er okay at være skeptisk, men vent dog til det modsatte er bevist, før du søsætter dine latterlige fantasier om svindel.
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 01 Januar 2010 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har den danske hifi branche aldrig været særligt god til at opdatere deres hjemmesider ofte, lave dem pæne, overskuelige, eller få nye produkter op når de er sendt på markedet.
Hvorfor skal Raidho/Flex Audio udsættes for sådan en gang hetz? de er jo ikke spor værre end resten, og helt ærligt, sådan noget som hjemmeside opdateringer og informationer er måske irriterende når det ikke er på plads, men det er da fløjtende ligegyldigt hvis man er oprigtigt interesseret i produkterne.
Ang. indmad, magneter osv, så findes der massere af billeder af indmaden osv. således at man kan finde noget konkret at udtale sig om. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |

Sven tager en pause!
|
| Sendt: 01 Januar 2010 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurin skrev:
| B&O var engang det bedste. Idag er det billigt Kina l**t i et dyrt kabinet. |
|
|
Det har folk med begrænset budget sagt om B&O siden jeg begyndte at interessere mig for hifi i 1971 - intet nyt
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 01 Januar 2010 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|