| Forfatter |
|
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 23 September 2009 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er der jo ikke noget at gøre ved
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 23 September 2009 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Ney_ skrev:
|
Jeg er bare SÅ ærgelig over jeg ikke kan komme 
Ville rigtig gerne høre D10'eren med topkit, ville også meget gerne høre hifiman, og hd800 og og 
Oh well, mon ikke jeg får muligheden til næste år? 
Selvom jeg ikke kan komme skal NC dog lige have et par  for det indtilvidere ret så store initiativ.
|
|
|
Senere på året er det ret tænkeligt at jeg kommer til Århus nogle uger og arbejder og så kan vi jo mødes så du i det mindste kan høre D10 med TopKit.
|
|
|
Du er meget velkommen til lige at smide en PB til den tid. Er ganske tilfreds med min D10, men ville da være rart om mna kunne tvinge lidt extra ud af den  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
t_porskjaer Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 131
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bliver desværre også nødt til at melde afbud. Håber I andre får en storartet dag!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trist.
Så sidder jeg med en HiFiMan HM-801 i hånden   
Den kommer i en meget solid sort hård papæske med påtrykt/standset læder look. Æsken er på størrelse med en stor hardback bog og vejer med indhold omkring 2 kg. Dette er primært laderen som vejer omkring 1½ kg. Maskinen selv virker meget elegant og solid på en typisk tysk industriel måde. Jeg kan desværre ikke prøve den før jeg kommer hjem i weekenden da laderen har us strømstik og jeg har ikke en adapter med mig ligesom der ikke er noget memory kort med så der må jeg bruge et jeg har liggende hjemme.
Billeder og første indtryk i løbet af weekenden. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
|
Trist.
Så sidder jeg med en HiFiMan HM-801 i hånden   
Den kommer i en meget solid sort hård papæske med påtrykt/standset læder look. Æsken er på størrelse med en stor hardback bog og vejer med indhold omkring 2 kg. Dette er primært laderen som vejer omkring 1½ kg. Maskinen selv virker meget elegant og solid på en typisk tysk industriel måde. Jeg kan desværre ikke prøve den før jeg kommer hjem i weekenden da laderen har us strømstik og jeg har ikke en adapter med mig ligesom der ikke er noget memory kort med så der må jeg bruge et jeg har liggende hjemme.
Billeder og første indtryk i løbet af weekenden.
|
|
|
Uhh man bliver jo helt spændt! Men håber virkelig den er god til at holde strøm, er ikke lige en lader man nyder at slæbe med i toget Læste lidt om den på headfi og må indrømme at jeg var lidt skuffet over at vælge en sd standard der max er 32gb. Ja det er sikkert nemt at skifte kort, men troede den slags var slut da min MD afspiller endelig afgik ved døden  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Uhh man bliver jo helt sp�ndt! Men h�ber virkelig den er god til at holde str�m, er ikke lige en lader man nyder at sl�be med i toget L�ste lidt om den p� headfi og m� indr�mme at jeg var lidt skuffet over at v�lge en sd standard der max er 32gb. Ja det er sikkert nemt at skifte kort, men troede den slags var slut da min MD afspiller endelig afgik ved d�den  [/QUOTE] Var det ikke noget med at den holdt ret dårlig strøm faktisk, 10 timer eller sådan noget?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den lover kun omkring 8 timer på en opladning da mange af de chips der bruges bl.a. i dac'en egentlig er chips der er designet til brug i stationært udstyr og bruges så vidt jeg husker bl.a. i udstyr fra Meridian og andre high end producenter.
Hvad grunden er til at de har valgt SDHC som memory standard ved jeg ikke, men en hvilken som helst standard vil jo på et tidspunkt blive forældet. 32GB er jo mere end rigeligt til de max 8 timer den kan køre på en opladning selvom det naturligvis ville være rart at man kunne have hele sin music samling med og vælge fra. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er nu tilbage på hotellet og barbermaskine stikket på badeværelset kan tage us strømstik og samtidig er der en vis mængde ram indbygget, ved ikke lige vor meget, og det var fyldt med music så jeg har lige prøvet den. Ligeledes er den jo en usb dac så jeg har også prøvet den med min netbook. Hovedtelefon er min moddede ESW9.
WOW   
Den blæser min D10 helt over i en anden tidszone som usb dac og det samme gælder når jeg sammenligner den med H140+D10. Det her er simpelthen fantastisk. Jeg er ikke sikker på at den bliver sendt tilbage til Kina !!!
Nu skal jeg have loadet den med noget af min egen musik i flac som jeg kender godt. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
|
WOW   
Den blæser min D10 helt over i en anden tidszone som usb dac og det samme gælder når jeg sammenligner den med H140+D10. Det her er simpelthen fantastisk. Jeg er ikke sikker på at den bliver sendt tilbage til Kina !!!
|
|
|
¨
Åhnej dog.. Skal vi nu til at købe sådan en i stedet så ? Ser frem til at høre den ! Faktisk er det vel ikke så dyrt endda, hvis man får fornuftig afspiller, dac og amp med i en pakke.. :)
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
|
Er nu tilbage på hotellet og barbermaskine stikket på badeværelset kan tage us strømstik og samtidig er der en vis mængde ram indbygget, ved ikke lige vor meget, og det var fyldt med music så jeg har lige prøvet den. Ligeledes er den jo en usb dac så jeg har også prøvet den med min netbook. Hovedtelefon er min moddede ESW9.
WOW   
Nu skal jeg have loadet den med noget af min egen musik i flac som jeg kender godt.
|
|
|
*suk* den her hobby er alt for dyr Kan vi evt se frem til en noget der minder om en egentlig andmeldelse? __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja en sådan vil komme når den har været igennem 100 timers burn-in (Fang's anbefaling) og jeg også har modtaget AMP3'en. Så laver jeg en 3-vejs shoot out mellem HM801, AMP3 og H140+D10. Dog er jeg ikke sikker på at en sammenligning er "fair" da de 3 setup's har vidt forskellige styrker og svagheder udenfor ren lydkvalitet (størrelse, batterilevetid osv.).
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
| Ja en sådan vil komme når den har været igennem 100 timers burn-in (Fang's anbefaling) og jeg også har modtaget AMP3'en. Så laver jeg en 3-vejs shoot out mellem HM801, AMP3 og H140+D10. Dog er jeg ikke sikker på at en sammenligning er "fair" da de 3 setup's har vidt forskellige styrker og svagheder udenfor ren lydkvalitet (størrelse, batterilevetid osv.). |
|
|
En fair high-end sammenligning findes nok aldrig. Så det primære må være at vægte lydkvalitet, og beskrive resten. Så kan man jo vælge hvor meget kompromi man vil gå med ting for at få god lyd  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
winding Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hos den lokale bager er de endnu ikke gået over til chip ... desværre!
mine denon 751ere blev pludselig ca 30cm længere ved en lidt for hurtig nærkontakt med magnetstribesprækken i
dankortterminalen, så disse medringes ikke !
jeg tager heller ikke de modificerede ultrasones med, da de nu rasler lystigt og skal "under kniven" på ny !
den modificerede stax-driver bliver også hjemme (hififreaks medbringer hele staxprogrammet) - kun 404 signatures
medbringes.
lehmann bcl medtages kun, hvis der er udtrykkeligt og uoverhørligt ønske herom fra andre deltagere ... den står for
at skulle sælges !
samme skæbne overgår sandsynligvis ue'erne. __________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 01:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
winding skrev:
hos den lokale bager er de endnu ikke gået over til chip ... desværre!
mine denon 751ere blev pludselig ca 30cm længere ved en lidt for hurtig nærkontakt med magnetstribesprækken i
dankortterminalen, så disse medringes ikke !
jeg tager heller ikke de modificerede ultrasones med, da de nu rasler lystigt og skal "under kniven" på ny !
den modificerede stax-driver bliver også hjemme (hififreaks medbringer hele staxprogrammet) - kun 404 signatures
medbringes.
lehmann bcl medtages kun, hvis der er udtrykkeligt og uoverhørligt ønske herom fra andre deltagere ... den står for
at skulle sælges !
samme skæbne overgår sandsynligvis ue'erne.  |
|
|
Kommer Winding selv????
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
HiFiMan HM-801 vil ikke være på meetet alligevel. Fang brød sig ikke om at jeg havde lavet en anmeldelse af enheden på head-fi (eller nærmere han brød sig ikke om at jeg tillod miag at beskrive de problemer jeg havde med softwaren på maskinen) så jeg sender den retur til ham i morgen. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, det var ikke længe, den anmeldelse lå på head-fi. Jeg nåede ikke at læse den.
Uanset hvad så opfylder den på nuværende tidspunkt ikke mine behov til en portabel afspiller. Jeg kan ikke lige uddybe dette, da jeg har glemt, hvorfor jeg konstaterede dette første gang, jeg så specs på den.
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
Mathias Bak Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad skete der med anmeldelsen? Kan du eventuelt ligge den op her?
|
| Til top |
|
| |
Sebastian L Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 104
|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
winding skrev:
at skulle sælges !
samme skæbne overgår sandsynligvis ue'erne.  |
|
|
Hvis du er interesseret i at sælge ovenstående (jeg går ud fra at det er Lehmann Black Cube der er tale om?), var det så ikke en god idé at medbringe det til træffet? Så vidt jeg er orienteret er der flere der medtager ting til salg. Undertegnede kunne eksempelvis godt fristes af et godt tilbud. __________________ Sebastian L
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
HiFiMan HM-801 vil ikke være på meetet alligevel. Fang brød sig ikke om at jeg havde lavet en anmeldelse
af enheden på head-fi (eller nærmere han brød sig ikke om at jeg tillod miag at beskrive de problemer jeg havde med
softwaren på maskinen) så jeg sender den retur til ham i morgen. |
|
|
Det virker da ikke særligt begavet af ham Fang at sætte restriktioner på hvad han vil have der står på head-fi om hans
produkter. Ham skal jeg da i hvert fald ikke handle med. __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kane skrev:
nc8000 skrev:
HiFiMan HM-801 vil ikke være på meetet alligevel. Fang brød sig ikke om at jeg havde
lavet en anmeldelse
af enheden på head-fi (eller nærmere han brød sig ikke om at jeg tillod miag at beskrive de problemer jeg havde med
softwaren på maskinen) så jeg sender den retur til ham i morgen. |
|
|
Det virker da ikke særligt begavet af ham Fang at sætte restriktioner på hvad han vil have der står på head-fi om hans
produkter. Ham skal jeg da i hvert fald ikke handle med. |
|
|
Hmmm.. nej det var da besynderligt. Det er vel netop det han skal bruge et forum til - nc800 er du sikker på at du ikke kan
vente en uges tid med at sende det retur?
|
| Til top |
|
| |