Det er sku sjovt som MIT kan tænde folk af.... Nordost er ved at få samme effekt på folk ...
Der er lige så mange andre kabler ... der har deres særpræg ... men de bliver ikke så kendte eller berygtede.
Kabler er som jeg ser det i høj grad et modefænomen ... og mange gange gør ejerne en stor dyd ud af at der er så og så store forskelle mellem de forskellige kabler.
Mine erfaringer siger mig imidlertid, at forskellene ofte opstår på grund af det benyttede udstyr. Nogle kabler passer bare bedre til noget udstyr, mens andre får det til at lyde helt forfærdeligt.
I virkeligheden er det en smagssag ... i sidste ende. Der sidder jo en højttaler der typisk farver langt mere ude for enden af kablet ... og tit købes kablet for at kompensere for højttalerens lyd ... det kan man ihvertfald læse mellem linierne i mange indlæg.
Er der så noget galt med det ... ikke det fjerneste ... men kabler er i min bog tweak... der kan justere (marginalt) på lyden. Hvis man er utilfreds med lyden ... så start med at skifte ud et andet sted - for det er næppe dine kablers skyld!!
SATMIT
|