Sendt: 29 Juli 2009 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ang. LME49720. Det er nu også min erfaring, men den skal have chancen. Jeg synes den var meget mere åben end både 2134 og OP275, men sidstnævnte har et flow og balance, som passer mig godt, omend den ikke er dynamik og smæk, der er mest af. Det irriterede mig, at jeg har brum med OP275 (har lige prøvet igen), så jeg prøvede lige at måle lidt DC på udgangen på de forskellige op-amps. Jeg har ligefundet ud af, at der var hhv. 50mV og 72mV DC på udgangen, når jeg har OP275 i - med 2134 er der hhv. 1,6mV og 1.8mV - det kan muligvis have noget med brummet at gøre. Planen er at få fat i 2 nye OP275 for at checke om de to, jeg har, er defekte.... Desuden vil jeg have spændingsdobleren til at virke uden brum, da jeg er vild med konceptet - færre komponenter = bedre lyd og mindre bøvl. Jeg har allrede fået highend hjerneblødningen i gang og prøvet 2x10.000uF/25V i den eksterne forsyning (i en riaa, der trækker 27mA totalt - FLOT  ) - der går nemt opgradering i det hele - for satan jeg hader "mere vil have mere-tankegangen". Så nu skal der fandme testes de simple løsninger - dem bliver man mest glad for i længden... Ellers må jeg købe et kabinet mere af Mikkel og lave en lille fræk two-box riaa - Maximum Santzgaut! WauW!
|