| Sendt: 28 September 2009 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ja, man skal passe på med ironi, men det er ofte bekvemt fordi man så slipper for, at argumentere for sine synspunkter.
Hvad angår de basale geometriske nødvendigheder i forbindelse med en pladespiller/arm/pick up, så er der da selvfølgelig nogen ting der er skal være i hus, VTA er bare ikke en af dem. Der findes ikke èn rigtig VTA, hvorfor det er spild af tid, når man prøver at finde den.
Rega gør derfor en dyd ud af den manglende VTA justeringsmulighed og kobler istedet deres arme solidt til plinten, det medfører en indiskutabel bedre gengivelse, hvorimod VTA justering, indiskutabelt, medfører paranoia.
Venligst
Bent
|