| Forfatter |
|
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, tim er skam også udemærket i mine ører. Men han kommer ikke op på siden af Tue i originalitet, selvom han er han dygtig musiker. Jeg synes egentlig også at Honeyburst er et ok album. Men forgængeren var ikke specielt god. Især teksterne var særdeles ringe. "Get the f**k out of my mind..." - Nej, det holder ikke rigtig, vel. Til gengæld er den første Dizzy plade jo noget af det bedste danske rock i nyere tid.
Der er noget mere originalt i Tue West, som en krydsning af Tobias Trier og C.VJørgensen (og Peter Belli - okay.. :)
Og ja, at Julie kunne vinde bare en eneste DMA er ud over min forstand. Det er hvad der sker når man lader 14-årige piger sms'e vinderen! Skandale!!!
MVH Obi.
PS: Hvornår skal vi høre de der Pro-ac kloner. Mon Thomas har fået limet fingrene fast til en skruetvinge???  __________________
|
| Til top |
|
| |
becker Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 710
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Obi,
Enig omkring SMS-problematikken og Julie. Man rammer i hvertfald ikke et repræsentativt udsnit af befolkningen ved SMS-afstemningerne. Jeg så ovenikøbet, at ved Idols og andre konkurrencer, kan man stemme flere gange fra samme mobil. Kan det mon have noget at gøre med, at TV-stationerne opkræver 3-5kr. pr. opkald? Skæg form for demokrati....
Jeg håber da snart klonerne er klar, så vi kan lave en lyttesession. Hvis det er langt væk, kunne vi fordrive tiden med noget andet. Eksempelvis var Thomas jo rimelig fremme i skoene omkring hans signalkabel. Det kunne være sjovt at sammenligne med dem vi bruger. Jeg har i hvertfald lidt af hvert i mit setup.
Mvh. Becker
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ku vi sagtens. Det ku også være sjovt at teste nogle cd-spillere. Selvom der er lang vej til næste udskiftning, er det jo kun et spørgsmål om tid...
Kunne personligt godt finde på at låne en B400 et sted... __________________
|
| Til top |
|
| |
becker Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 710
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
uha - B400..... er fuldstændig enig, men bange for at prøve. Jeg får ALDRIG lov....
Mvh. Tøffelhelten...
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
obi jon kenobi skrev:
|
Og ja, at Julie kunne vinde bare en eneste DMA er ud over min forstand. Det er hvad der sker når man lader 14-årige piger sms'e vinderen! Skandale!!!
|
|
|
Og hvad så? hun er da lækker nok.....
|
| Til top |
|
| |
Thomas Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 365
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Obi og Becker.
jeg har endnu ikke fået limet mig fast til en skruetvinge, men
kabinetterne er ved at blive færdige, de er faktisk skåret ud. nu
venter jeg bare på at jeg får købt enhederne mm, og lige finder ud
af hvordan jeg dæmper dem bedst muligt. Herefter skal jeg nok
invitere til en lyttesession... også gerne med signalkabel-test hvis det
skulle være
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
becker skrev:
|
uha - B400..... er fuldstændig enig, men bange for at prøve. Jeg får ALDRIG lov....
Mvh. Tøffelhelten...
|
|
|
Hehe. Man skal bare købe den og lade som ingenting. Og når der så kommer et "hh-hmm er den der ikke ny" siger man bare "nææ, den har da altid set sådan ud. Kan su slet ikke huske det?" så kommer der et "nå ja, når du siger det..." 
Er bare bange for at jeg ikke for råd foreløbig, men derfor kan man jo godt lytte. Jeg vil gerne vente, og så spare op for en gangs skyld, og så få en rigtig fed cd, så jeg har sættet. Det kunne være fedt. Så må jeg købe en pladespiller når jeg er færdig med det... __________________
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
obi jon kenobi skrev:
|
Hehe. Man skal bare købe den og lade som ingenting. Og når der så kommer et "hh-hmm er den der ikke ny" siger man bare "nææ, den har da altid set sådan ud. Kan su slet ikke huske det?" så kommer der et "nå ja, når du siger det..." 
|
|
|
 høhø - jamen, jamen, med al respekt for det modsatte køn, så er det jo den strategi de (kvinderne) praktiserer når der skal købes (især) sko, tøj og nips-genstande til hjemmet. Jeg er et lykkeligt offer hver gang - der kan gå måneder før jeg opdager nye sko, tøj og nips-genstande, osv. (og lejligheden er kun på 90 kvm!).
mvh
PS: undskyld jeg ved det er off-topic - men rødvinen osv. 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så kan de tilmed finde på at spille fornærmede når man endelig opdager misdåden. Prøver man at hidse sig op, bliver det fejet bort med et "eeej, har du ikke engang lagt mærke til min nye bluse før nu. Det er simpelthen for dårligt.."
Det er da altid noget at man ikke har fået fælles økonomi (endnu...)
MVH Obi. __________________
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå-ja måske er det ikke helt så off-topic som jeg i første om gang troede: "jamen, skat - den nye cd jeg har købt er med Tim Christensen, du ved ham fra Nikolaj og Julie"   
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nautilus skrev:
obi jon kenobi skrev:
|
|
|
|
Og hvad så? hun er da lækker nok.....
|
|
|
Hvis man får priser for at være lækker, hvad var det så lige der skete med Sebastian??? 
Men OK - hvis de 14 årige piger synes han er lækker, så har man da stadig en chance... __________________
|
| Til top |
|
| |