Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 08:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Dårlig akustik. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Jamen så må I da meget undskylde det var såmændt bare en opfordring til at følge op på de tråde man opretter.

Brok,den med biologilæren,hvor i alverden har du det fra ?

mvh.

carsten

Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juni 2010 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Brok

Du må komme med et dementi og en undskyldning for den løgn du fyrer af her på forumet,for jeg vil sgu ikke hænges offentlig ud,som om jeg er total idiot.Du skriver:Pludselig er kommet i tanker om noget din biologi lærer fortalte dig i 1967 !!.Hvor i alverden har du læst at jeg har skrevet sådan.

Hvis det er upassende her (mudre tråden) skal jeg gerne oprette en ny tråd hvor dette kan diskuteres,og ellers skulle du måske læse retningslinjerne for god opførsel herinde.

Hvis du har forvekslet mig med en anden så er det helt ok.fra min side.

Jeg vil stadig fastholde at hvis man har et problem og opretter en tråd derom så venter man ikke et år eller mere med at svare tilbage.Det er respektløst over for de folk som har prøvet at hjælpe vedkommende.

PS. hvorfor skriver moderator om jeg har mere at brokke mig over og så skal sende en PB.når du selv svarer her.Skal jeg så bare svines til her uden at kunne komme til orde.

mvh.

carsten

Pingel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Et svar er et svar. Om der så går et år før det kommer, så kan det stadigt være til hjælp for nogle.

Og så er det da rart at nogen får sagt tak hvis de har glemt det.

Hvad der er trist og spild af tid, det er at jeg føler mig nødsaget til at skrive dette indlæg - tak Carsten...
Til top Vis Pingel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pingel

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

CARS10 skrev:

Brok

Du må komme med et dementi og en undskyldning for den løgn du fyrer af her på forumet,for jeg vil sgu ikke hænges offentlig ud,som om jeg er total idiot.Du skriver:Pludselig er kommet i tanker om noget din biologi lærer fortalte dig i 1967 !!.Hvor i alverden har du læst at jeg har skrevet sådan.

Hvis det er upassende her (mudre tråden) skal jeg gerne oprette en ny tråd hvor dette kan diskuteres,og ellers skulle du måske læse retningslinjerne for god opførsel herinde.

Jeg vil stadig fastholde at hvis man har et problem og opretter en tråd derom så venter man ikke et år eller mere med at svare tilbage.Det er respektløst over for de folk som har prøvet at hjælpe vedkommende.

PS. hvorfor skriver moderator om jeg har mere at brokke mig over og så skal sende en PB.når du selv svarer her.Skal jeg så bare svines til her uden at kunne komme til orde.

mvh.

carsten

Lad det nu ligge, altså.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juni 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Wild.

Hvorfor lade det ligge når det er løgn det der er skrevet ?

carsten

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

CARS10 skrev:

Wild.

Hvorfor lade det ligge når det er løgn det der er skrevet ?

carsten

Mon ikke brok skrev det med biologi-læreren, for at fremhæve sin pointe? Jeg kan ikke se problemet.

Ærligt talt, så lader det mest af alt til, at du bare vil finde noget at brokke dig over. Dit første indlæg i tråden her, det var jo også bare en omgang ævl.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juni 2010 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

wildstyle.

Hvorfor lader det til at jeg bare vil brokke mig.Jeg er normalt et positivt meneske,men vil du gerne hænges ud for noget du aldrig har skrevet.Jeg vil ihvertilfælde ikke.

Og hvorfor er det ævl at nævne at man bør svare på sine indlæg inden for rimelig tid og ikke lade der gå et år eller mere.Hmm det er der så ikke nogen der tager stilling til.

carsten

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

CARS10 skrev:

Brok

mvh.

carsten

Hejsa Carsten.

Sikke du kan!

Jeg forveksler dig ikke med en anden, men vil blot lade dit indlæg (det er så det, jeg har citeret lige ovenfor denne linje), stå for sig selv. Jeg siger ikke du er total idiot. Prøv nu at læse det indlæg du refererer til, grundigt igennem en gang mere.

Hvis du oplever dig trådt over tæerne på grund af selvsamme indlæg, kan du overveje hvorfor det mon er skrevet. Hvis du er blevet ked, beklager jeg.

Hygge,
Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Casper_LC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 23 Juni 2010 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

Plejer ikke at komme med ret meget hjælp herinde, da jeg ikke har den store viden og erfaring omkring hifi anlæg, akustik
og lignede.

Jeg læser de forskellige indlæg, fordi jeg måske selv kan lære noget af det, og få nogle tips og tricks.

Jeg vil gerne give Carsten lidt ret, det er træls at der ikke bliver fulgt op på tråden.

I dette tilfælde kunne jeg da godt tænke mig at vide hvad det var der afhjalp trådstarters akustikproblem. Jeg tænker også,
at hvis man kommer med forslag og hjælp, vil man gerne vide om sine foreslag hjælper.

Vil gerne understrege at dette ikke er brok, men nærmere en opfordring til at afslutte sine indlæg med et opfølgning på
løsningen (hvis der er en) Jeg tror også lidt det var det Carsten tænke, da han skrev sit indlæg i tråden.

MVH Casper C

Til top Vis Casper_LC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper_LC

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2010 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Casper_LC skrev:
Hejsa..

Plejer ikke at komme med ret meget hjælp herinde, da jeg ikke har den store viden og erfaring omkring hifi anlæg, akustik
og lignede.

Jeg læser de forskellige indlæg, fordi jeg måske selv kan lære noget af det, og få nogle tips og tricks.

Jeg vil gerne give Carsten lidt ret, det er træls at der ikke bliver fulgt op på tråden.

I dette tilfælde kunne jeg da godt tænke mig at vide hvad det var der afhjalp trådstarters akustikproblem. Jeg tænker også,
at hvis man kommer med forslag og hjælp, vil man gerne vide om sine foreslag hjælper.

Vil gerne understrege at dette ikke er brok, men nærmere en opfordring til at afslutte sine indlæg med et opfølgning på
løsningen (hvis der er en) Jeg tror også lidt det var det Carsten tænke, da han skrev sit indlæg i tråden.

MVH Casper C

Nemlig Casper,det er præsis det jeg prøvede at sige,men du er åbenbart den eneste der har forstået det.

Tak for det.

carsten

Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Sendt: 23 Juni 2010 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

floe skrev:

CARS10 skrev:

Hej

Jeg syntes det er p***e irriterende at man opretter et indlæg og der så går 1 år før at man gider melde tilbage.I min
verden er det useriøst og jeg gider ikke svare på dem mere.Jeg mener bare at hvis man har et problem så må man også følge
op på tråden for ellers har dem der har svaret jo blot spildt deres tid.

PRØV LIGE AT TAGE JER SAMMEN !!!

Så er det vel heller ikke værre?Vejret er så fantastisk i øjeblikket.
Nyd det

Dette må være det klogeste der er blevet sagt i dette indlæg i 2010! (Og til dem der er i tvivl, er det ikke ironisk ment
).
Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted

golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Sendt: 23 Juni 2010 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

CARS10 skrev:

Nemlig Casper,det er præsis det jeg prøvede at sige,men du er åbenbart den eneste der har forstået det.

Tak for det.

carsten

Det kunne man godt have gjort mere elegant end dette:

CARS10 skrev:

Hej

Jeg syntes det er p***e irriterende at man opretter et indlæg og der så går 1 år før at man gider melde tilbage.I min verden er det useriøst og jeg gider ikke svare på dem mere.Jeg mener bare at hvis man har et problem så må man også følge op på tråden for ellers har dem der har svaret jo blot spildt deres tid.

PRØV LIGE AT TAGE JER SAMMEN !!!

I betragtning af, at du ikke har bidraget til tråden før trådstarter melder tilbage (og ja, det er sent, men det er jo ikke en katastrofe, vel??), kan man undre sig over sætningen; "I min verden er det useriøst og jeg gider ikke svare på dem mere."

Det er rart hvis folk melder tilbage hvis de har fået et problem løst, men det er altså ikke noget jeg gider at bruge store bogstaver og syge smiley'er over, hvis ikke de gør.

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2010 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Brok.

Tak for dit svar.

Nu har jeg gennemgået mine indlæg fra det sidste års tid,og jeg kan altså ikke finde disse mavesure galde indlæg,men måske du kunne være mig behjælpelig hermed.

Er det tråden "Dit liv med hifi"-er det tråden"Leonard Cohen"-er det tråden "Din første plade" eller hvor er det.?Jeg mener da bestemt at jeg altid (om muligt)skriver i en ordenlig tone.

Ja man kan godt blive lidt ked af at få skudt sådanne prostulater i skoene når det er løgn.!

Nu skriver jeg det for sidste gang så også du kan forstå det:Hvis man har et problem og opretter en tråd derom,så må man da,i respekt for dem som har svaret,lige melde tilbage hvad der kom ud af det.

Altså er det ikke BROK.

mvh.

carsten

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 23 Juni 2010 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

CARS10 skrev:
(snip)

Nu skriver jeg det for sidste gang så også du kan forstå det:Hvis man har et problem og opretter en tråd derom,så må man da,i respekt for dem som har svaret,lige melde tilbage hvad der kom ud af det.(snip)

Hvad er det, du tror jeg ikke forstår?
Lige akkurat din pointe med den uhyre lange responstid fra trådstarter har jeg netop forholdt mig til i det indlæg, du åbenbart er blevet lidt ked over. Det sidste beklager jeg, men står i øvrigt ved indholdet.
Vi kan tage yderligere snak om dette via PM, da tråden her allerede er spammet nok.

Hygge,
Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2010 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

Brok.

Nej,hvorfor skulle vi gøre det.?Så andre ikke kan se at det du skriver ikke passer.

Du svarer i øst når jeg spørger i vest.Hvor er de tråde hvor jeg lukker mavesur galde ud.?

Nu prøver du så at skjule dine prostulater fordi du ikke kan bevise dem.Hmm...

carsten

Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 23 Juni 2010 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Brok, kan du ikke forære Carsten dit profilnavn?

Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Sendt: 23 Juni 2010 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Så gutter. Skal vi ikke lade stridighederne ligge her, eller fortsætte dem i PB?

Yderlige off-topic indlæg bliver slettet - sorry.

Jakob / Moderator

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes