| Sendt: 27 Februar 2004 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej !
Af ovenstående kan jeg kun udlede, at du overhovedet ikke ved hvad du snakker om !.............. Jeg har hørt Opera'en, og dens evne til at spille "musik" ligger milevidt fra A.N. DAC'erne.
Opera'en er langt fra verdens syvende vidunder - en gammel Sony Maskine (lettere tweaket) spiller da klart bedre end Opera'en !.............. Hvor fantastisk er Opera'en så ?..............
Mvh
Carsten
Undskyld alle men jeg har lige en kommentar til Carsten.
Hej Carsten,
Jeg har også hørt og samelignede CD 2.2 fra opera audio, og ud fra det kom jeg til den konklusion jeg udtalte. Hvad audio note angår så er det, mit system består af. For effekt og dac.... Og jo jeg giver dig ret ....audio note er for mig at se noget fra verdens syvende vidunder (ellers havde jeg ikke brugt alle de penge). Men det er også for mig at se, lyd til den bløde, følsomme fyr. Sådanne kan jeg kategorisere mit 300B system. Jeg havde cd 2.2 fra opera i en måneds tid, og ligheden i tonerklangen er forbløffende, så for hvad den koster er den alle pengene hjemme, i forhold til en dac 3 og også en dac 1 i selskab med et lige så godt drev. Men jeg finder din tone for absolut og ikke særligt godt underbygget. Sådanne fatalistiske udtagelser, kommer man ikke så lang med, for jeg kan ikke bruge dem til noget!. Så hvis du syntes at en tweaked sony er bedre en opera cd 2.2 ,vil jeg spørge hvad det er for en sony du taler om....og hvem der er som har tweaked den (eller om det bare var et eksempel, taget ud fra det blå luft for at illustrere hvad du syntes om CD2.2). Men den måde at diskvalificere produkter på, på så overfladisk vis, efter velbefunden, kan man ikke gøre sig klog på, altså, hvis man reelt leder efter information.
crisaa
|