| Forfatter |
|
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
............og så alligevel,tror faktisk at Tara labs kablerne gjorde lidt godt.......lidt kun,de tog lige lidt af toppen. __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej okay... havde selv et par dynaudio contour 3 engang og det var en super bas de havde... og har hørt de focus 220 så kunne ikke forstå hvis du brugte den ... det ville næsten være synd...
har personlig altid været glad for dynaudios lyd... har haft flere forskellige.... dejlig højtaler
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror også at jeg er blevet en Dynaudio-person nu!.....de spiller så skide neutralt at alle ens cd´r lyder mere eller mindre godt................hvis man har et ordentligt Ht kabel selvfølgelig  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
så lige inde på kbs at der er et sæt MIT mh 750 ht kabel tilsalg.... har det ikke de egenskaber du søger..... det var ikke så dyrt....
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke helt hvordan MIT lyder........................hmmm. Han skriver:Evt bytte med andet kabel.....gad vide om han kunne tænke sig noget Dali Silverwave..ha ha ha ha  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har/havde det problem førhen da jeg kun brugte rørforstærker at hvis indspilningen var middel eller dårlig så var det sgu kedelig at høre på... så jeg købte en forstærker mere så nu har jeg sorteret musikken efter hvilken forstærker jeg bruger.....lidt nørdet ikk.... men det er sgu en dejlig hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg hørte det engang hos sk sound i vejle det lød rigtig godt ..KÆMPE lydbilled...
hmm hmm jo hvorfor ikke det er da et godt kabel....
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
jeg har/havde det problem førhen da jeg kun brugte rørforstærker at hvis indspilningen var middel eller dårlig så var det sgu kedelig at høre på... så jeg købte en forstærker mere så nu har jeg sorteret musikken efter hvilken forstærker jeg bruger.....lidt nørdet ikk.... men det er sgu en dejlig hobby  |
|
|
Jo lidt meget nørdet...but a man´s gotta do what a man´s gotta do  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
Det bliver
solgt på hele ruller af 100 meter pr. rulle.....det er måske lige rigligt |
|
|
Det kan faktisk bestilles i metermål i Hifiklubben.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ikk men hva fanden når nu konen giver plads til ens hobby så er det med at udnytte det  ...yep man må jo gøre det man skal så det er fedt nok....
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
....................ja de koner de koner.....lidt ros skal de sgu há for at holde os ud  tror godt at vi kan være lidt stride ind imellem __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
carcass skrev:
Det bliver solgt på hele ruller af 100 meter pr. rulle.....det er måske lige rigligt |
|
|
Det kan faktisk bestilles i metermål i Hifiklubben.
|
|
|
Ved ikke hvorfor men jeg har bare af en eller anden grund et antiparti over for det der installationskabel....call me crazy! __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du prøvet vdH Clearwater trukket dobbelt? En klassiker, der i mine ører står distancen. Ret billig i øvrigt.
Mvh Ulrikmm
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej har ikke prøvet det,men jeg har bare lidt den der med at pris og kvalitet hænger sammen...men det er måske ikke tilfældet med Clearwater? __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clearwater fåes også i bi-wire udgave, det heder cleartrack, så er det nemmer at holde styr på og en anelse billiger. http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/hoejttalerkabel/va n_den_hul_the_cleartrack_kabel_transparant.htm
Det er rigtig at der er mange der har haft held med at bruge clearwater x 2 eller cleartrack, jeg har ikke selv prøvet det, men tror at en del af forklaringen ligger i at disse kabler er uden kulfiberlaget omkring lederne "hybrid", der har været en længer debat omkring dette emne, hybrid VS original VDH kabel. Der er mange som sværver til det der kaldes original version af VDH kabler, det omtalte scs-12 er da også uden kul laget. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja de koner går en del igennem med os... men hva de er nu også gode til at bruge penge  ... men er ihvertfald hehe... men jo de går sgu meget igennem især når vi roder og det sker jo hehe..det er nok det væreste for min kone
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har feks lige overtalt konen til at jeg bliver nød til at have et sæt højtaler mere som min rørforstærker skal trække.  ... så det må jeg jo have... men så skal jeg jo også finde et x ht kabel så man ikke skal skifte rundt hele tiden.... det ved hun så bare ikke endnu  hun regner med at jeg kan bruge noget af det jeg har liggende men det er jo langt fra sikkert men den må jeg tage med hende til den tid....  ... DET ER SGU EN DEJLIG HOBBY...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm dan det ved jeg ikke så må jeg skrue min mandelige charme på en lørdag aften med godt mad og desert ... så går det... tror jeg
|
| Til top |
|
| |
Dranov Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey,
Har selv et noget analytisk set-up og har tænkt på at skifte til Xindak sc1. Der ser ud til at være enighed om at det er et varmt kabel osv. Men at det
godt kan mangle noget dynamik i toppen. Så var det jeg tænkte - er der nogen der har prøvet Xindaks dyrere kabler. Beholder de den varme tone
og den gode bas eller bliver de bare lysere og lysere jo dyrere de bliver?
/Dranov
__________________ /Dranov
|
| Til top |
|
| |