Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
Sendt: 11 August 2009 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
Dysterland her på forummet har for nyligt købt et sæt XTZ 89 Front og er meget fornøjet. Du kunne evt sende ham en PM.
tilspilningen. pas. de fik bare godt med drøn på, og så tog jeg hjemmefra .
Squeezeboxen kan streame musikken direkte fra din computer. Forestil dig en CD-afspiller som bruger din computer istedet for
CD'er :)
Kunne godt forestille mig det blev svært at slå den kombo prismæssigt. å har du enda penge til en DAC fra pc'en sådan du ikke behøver nøjes med det indbyggede lydkort (medmindre den der onkyo har en ok dac og du kan fodre den med et optisk kabel). Men hvis du har mulighed for at tage op og lytte som han foreslår så er det da klart en mega fed mulighed.
Troede du bare ville have stereo. Hvis du bare skal høre musik på det er det klart (imo) at foretrække at købe et sæt stereohøjttalere istedet for det sæt. Onkyo´en spiller nok ikke vildt godt i stereo. Og de B&W´er er en ældre budget serie. I mine øjne er du meget bedre tjent med den føromtalte Marantz forstærker og et sæt Monitor Audio BR6 eller DLS r55 eller lignende stereoanlæg
Troede du bare ville have stereo. Hvis du bare skal høre musik på det er det klart (imo) at foretrække at købe et sæt
stereohøjttalere istedet for det sæt. Onkyo´en spiller nok ikke vildt godt i stereo. Og de B&W´er er en ældre budget serie. I
mine øjne er du meget bedre tjent med den føromtalte Marantz forstærker og et sæt Monitor Audio BR6 eller DLS r55 eller
lignende stereoanlæg
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum