kennethjensen Udelukket fra forum Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
Sendt: 12 August 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
Jeg har lige hentet itunes fordi jeg gerne vil flytte alt mit flac matriale over i. Men når jeg beder den vælge mappe ( den mappe med flac ) kopiere den kun det over som er MP3
Hva filen gør jeg? hehe...
Eller skal jeg finde noget andet end iTunes til og styre min flac mapper?
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
Sendt: 12 August 2009 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
Toebs skrev:
iTunes kan ikke afspille flac. Du kan konvertere det til iTunes eget lossless format (med f.eks. dBpowerAmp) eller du kan bruge en anden afspiller
... eller benytte et add-on som gør at programmet kan afspille flac. Kan ikke huske hvilke der er men er sikker på at det er nævnt nogle gange herinde !
iTunes kan bruge apple Lossless eller Wav som begge er tabsfrie formater
Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 259
Sendt: 12 August 2009 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
kennethjensen skrev:
Kan nemlig rigtig godt lide brugerfladen på itunes. Fed måde den laver biblotek på
Og fed/genial søgefunktion.
__________________ Nuforce & B&O
Jitter is something audiophiles worry about to make themselves feel superior to somebody who simply plugs an optical cable into his computer and enjoys music
Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 283
Sendt: 12 August 2009 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
kennethjensen skrev:
Nu jeg ret ny i det her flac/stream osv...
Hvis man konvertere fra FLAC til iTunes format. G�r det s� ikke udover kvaliteten?
Som udgangspunkt nej, men google lidt og find ud af, hvilke programmer folk normalt bruger. dbPoweramp nævnes ofte. Det er jo fra tabsfri til tabsfri, så det burde ikke være problem, men man skal jo være sikker på, at konverteringsprogrammet ikke har diverse filtre, man skal slå til/fra.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum