| Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Medlem skrev:
thuekay skrev:
Medlem skrev:
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thuekay
jeg troede din forstærker havde det hele...det var sgu ærgeligt er lige kommet hjem deroppe fra...er lige kommet hjem fra sommerhus ferie.... det skulle jeg ha vist for så havde jeg tage et par forstærkere med.... var kun ca 40 km fra ålborg 
mvh john
|
|
|
Min amp har også næsten det hele. Drive, kræfter, bas-kontrol osv. Men jeg mangler bare lidt "hygge" / varme i stemmerne Kender du vel godt lidt fra dine egne Amphion. De er super neutrale. Er jo ikke meget for at gå af med dem
|
|
|
Så ville jeg helt klart prøve en Rogue Cronus, med gode rør. Så tror jeg at du får det du gerne vil have... MUSIK med sjæl (For med al respekt, det kommer der aldrig i det gamle ICE...)
http://www.6moons.com/audioreviews/rogue5/cronus.html
|
|
|
Haha. Nej, men den har kontrol
Har haft et godt øje efter den et stykke tid efterhånden.
Mangler bare en lytter. Kunne være jeg skal høre Jensen en af dagene.
Nogen i Aalborg som har en Cronus som giver en lytter 
|
|
|
Ham her er fra Jylland, han har et skodeksemplar => http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=69008&P N=1
|
|
|
Skodeksemplar 
|
|
|
Lad være med at lytte på den rørguru (medlem), han er fuld af fup
Gas, han er et godt medlem af slagsen og tag hans anbefaling alvorligt. Den Cronus er sindsyg god til prisen og endnu bedre når du leger med flasker
Du er da velkommen til en lytter her i Århus (Hov, kan se at du allerede har sendt en PB)  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
thuekay skrev:
Medlem skrev:
thuekay skrev:
Medlem skrev:
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thuekay
jeg troede din forstærker havde det hele...det var sgu ærgeligt er lige kommet hjem deroppe fra...er lige kommet hjem fra sommerhus ferie.... det skulle jeg ha vist for så havde jeg tage et par forstærkere med.... var kun ca 40 km fra ålborg 
mvh john
|
|
|
Min amp har også næsten det hele. Drive, kræfter, bas-kontrol osv. Men jeg mangler bare lidt "hygge" / varme i stemmerne Kender du vel godt lidt fra dine egne Amphion. De er super neutrale. Er jo ikke meget for at gå af med dem
|
|
|
Så ville jeg helt klart prøve en Rogue Cronus, med gode rør. Så tror jeg at du får det du gerne vil have... MUSIK med sjæl (For med al respekt, det kommer der aldrig i det gamle ICE...)
http://www.6moons.com/audioreviews/rogue5/cronus.html
|
|
|
Haha. Nej, men den har kontrol
Har haft et godt øje efter den et stykke tid efterhånden.
Mangler bare en lytter. Kunne være jeg skal høre Jensen en af dagene.
Nogen i Aalborg som har en Cronus som giver en lytter 
|
|
|
Ham her er fra Jylland, han har et skodeksemplar => http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=69008&P N=1
|
|
|
Skodeksemplar 
|
|
|
Lad være med at lytte på den rørguru (medlem), han er fuld af fup
Gas, han er et godt medlem af slagsen og tag hans anbefaling alvorligt. Den Cronus er sindsyg god til prisen og endnu bedre når du leger med flasker
|
|
|
Ja. Det er han vist
har faktisk lige PB´et dig ang. en lytter. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror hellere ikke du går forkert i byen med den cronus der har selv lagt øre til den endda over et par amphion godt nok stander højtaleren... det lød rigtig sweet.... der var faktist rimelig bas når man tænker på der normalt er meget bas i netop amphions stander højtaler... så thuekay der er ingen vej tilbage  ....
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
jeg tror hellere ikke du går forkert i byen med den cronus der har selv lagt øre til den endda over et par amphion godt nok stander højtaleren... det lød rigtig sweet.... der var faktist rimelig bas når man tænker på der normalt er meget bas i netop amphions stander højtaler... så thuekay der er ingen vej tilbage .... |
|
|
Dejligt at høre. Tror helt sikkert den skal have en lytter __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
det synes jeg... hvis jeg stod og skulle skifte rørforstærker blev det 100% sådan en.... hva ligger prisen på sådan en.... 16000 eller hva ????
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| det synes jeg... hvis jeg stod og skulle skifte rørforstærker blev det 100% sådan en.... hva ligger prisen på sådan en.... 16000 eller hva ???? |
|
|
Prøv at kontakte Rene hos vassagohifi.dk. Han er desværre ikke på forum længere __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| det synes jeg... hvis jeg stod og skulle skifte rørforstærker blev det 100% sådan en.... hva ligger prisen på sådan en.... 16000 eller hva ???? |
|
|
Ja. Dne står til 17k nu. Men Rene kan jo lave en god pris i ny og næ
Lige lidt meget i øjeblikket, men nu må vi se. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay vi er ogaå nogle stykker der har snakket om vi vil en tur til odense og kigge hos ham... han har meget fedt grej derover... vi har bare ikke fået taget os sammen endnu....
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| okay vi er ogaå nogle stykker der har snakket om vi vil en tur til odense og kigge hos ham... han har meget fedt grej derover... vi har bare ikke fået taget os sammen endnu.... |
|
|
Han er også en fin fyr. Har været der. God oplevelse. Købte mine højttalere af ham
Jeg er klar hvis det kommer til stykket __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
|
Lige lidt meget i øjeblikket, men nu må vi se.
|
|
|
Har du tålmodigheden, har de været til salg på ksb i ny og næ. Rene har solgt mange af denne rørkiller. Mener de stod til 8k brugt __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja har godt lagt mærke til de gode tilbud han nogle gange køre med og det er jo noget vi kan lide..
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
| okay vi er ogaå nogle stykker der har snakket om vi vil en tur til odense og kigge hos ham... han har meget fedt grej derover... vi har bare ikke fået taget os sammen endnu.... |
|
|
Han er også en fin fyr. Har været der. God oplevelse. Købte mine højttalere af ham
Jeg er klar hvis det kommer til stykket
|
|
|
Rene er en rigtig købmand. Købte også mine ML og Cronus hos ham. Superservice altid og gode produkter. Kan skaffe alt indenfor hifi hvis man spørger ham __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay jamen tålmodighed har jeg masser af hvis jeg kan spare nogle penge...især efter jeg blev stoppet af politiet for at køre forstærkt idag hehe..... knap 135 km/t hvor jeg måtte køre 90 hehe...det kostede lige et klip og en lidt træls bøde
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
sælger han også løse rør
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
det bliver da noget af en tur for dig thuekay... helt fra ålborg
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
|
Lige lidt meget i øjeblikket, men nu må vi se.
|
|
|
Har du tålmodigheden, har de været til salg på ksb i ny og næ. Rene har solgt mange af denne rørkiller. Mener de stod til 8k brugt
|
|
|
Lyder godt !
Har det ikke så godt med at snakke med Rene, eller evt. låne en af ham, med mindre jeg har penge til den, og faktisk har tænkt mig at lægge pengene ved ham.
Så tror jeg tager springet hvis den kommer til den rigtige pris på KSB med mindre jeg finder en lytter. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| det bliver da noget af en tur for dig thuekay... helt fra ålborg |
|
|
Jae. Har Wild Card, så toget er ikke så dyrt igen
Det var noget værre noget med en fartbøde. Aldrig sjovt at skulle af med penge uden at få noget for dem. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
nåå okay men turen er stadig lang... nej det var lidt træls men sådan er det hvis man ikke kan holde foden i ro hehe men mega træls....
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg lige googlet lidt og læst lidt indtryk og forskellige tests af den Cronus. Den får godt nok pæne ord med på vejen. Og lyder til at den har en dejlig naturlig og fyldig lyd.
Den må jeg simpelthen lytte på  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Hyl.dk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 413
|
| Sendt: 26 August 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Holfi Power 8 vi godt kan prøve med, men det kræver du har en forforstærker, ellers skal Marantz'en også med. Jeg har kun MC så det kræver lidt at du har bil eller kan låne en.
|
| Til top |
|
| |