| Sendt: 03 September 2009 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så ikke at de var købt brugt og tilspillet. De 3 Dennon top modeller fungerer rigtig meget fint med RudiStor forstærkere så en NX03 ville være super men den ligger jo desværre over 4.000 kr.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|