| Forfatter |
|
madsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den må gerne ligge under træet juleaften, men det værste er det lille antal der er tilbage, det er absolut et engangstilbud, har du set den på nogen Amerikanke sider, den kostede ca. 300 dollars i sin tid (med berylium forpart)
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
|
Ja den må gerne ligge under træet juleaften, men det værste er det lille antal der er tilbage, det er absolut et engangstilbud, har du set den på nogen Amerikaske sider, den kostede ca. 300 dollars i sin tid (med berylium forpart)
VH. Madsen
|
|
|
Det ville ikke være ringe at få den juleaften. Nej jeg har ikke set den andre steder, hvor det er muligt at købe den.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Ja den må gerne ligge under træet juleaften, men det værste er det lille antal der er tilbage, det er absolut et engangstilbud,
har du set den på nogen Amerikanke sider, den kostede ca. 300 dollars i sin tid (med berylium forpart)
VH. Madsen |
|
|
Jeg har heller ikke set den til salg andre steder, så de hænger ikke ligefrem på træerne. __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Torben,
Så dumpede der en VN5MR ind ad brevsprækken  , så mangler jeg bare at pickuphuset dukker op __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Hej Torben,
Så dumpede der en VN5MR ind ad brevsprækken , så mangler jeg bare at pickuphuset dukker op  |
|
|
Håber de snart stopper med at strejke, så vi kan høre, hvad du siger til en V15V med Jico.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så ankom V15V forparten lang om længe. Så, jeg vender lige tilbage enten i aften eller i løbet af weekenden med resultatet
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Så ankom V15V forparten lang om længe. Så, jeg vender lige tilbage enten i aften eller i løbet af weekenden med resultatet  |
|
|
Super, men hvis du nu skriver, at den er meget bedre end M97, ja så får du nogle BANK for så skal jeg og Madsen på jagt, eller bruge 4000kr. på en ny
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha uha... Har lige installeret V15V med Jico forpart og nu frygter jeg alvorligt at få en r..fuld  . V15V huset gør altså et og
andet som M97xE huset ikke formår! Især, trommer og slaginstrumenter er bedre definerede sammenlignet med M97xE/Jico.
Tror jeg går under jorden for en tid... __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har du startet en 'brand'
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
tube mania skrev:
mvh |
|
|
Det frygter jeg også lidt... __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Uha uha... Har lige installeret V15V med Jico forpart og nu frygter jeg alvorligt at få en r..fuld . V15V huset gør altså et og andet som M97xE huset ikke formår! Især, trommer og slaginstrumenter er bedre definerede sammenlignet med M97xE/Jico. Tror jeg går under jorden for en tid...  |
|
|
For en tid, ha ha, hvis jeg var dig ville jeg skifte identitet har allerede bestilt en storebælt-billet, så nu skal du passe på. 
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
tube mania skrev:
|
mvh
|
|
|
Ja en stor-brand har han sgu startet 
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Uha uha... Har lige installeret V15V med Jico forpart og nu frygter jeg alvorligt at få en
r..fuld . V15V huset gør altså et og andet som M97xE huset ikke formår! Især,
trommer og slaginstrumenter er bedre definerede sammenlignet med M97xE/Jico. Tror jeg går under jorden for en tid...
 |
|
|
For en tid, ha ha, hvis jeg var dig ville jeg skifte identitet har allerede bestilt en storebælt-billet, så nu skal du passe på.

Mvh
Torben |
|
|
*gys* Nej, jeg kan kun sige at det lyder fantastisk. Måske kan det bedst beskrives som Shure M97xE/Jico som lige havde fået
tilføjet en AT440's rytmik og bund. Giver det mening? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Uha uha... Har lige installeret V15V med Jico forpart og nu frygter jeg alvorligt at få en r..fuld . V15V huset gør altså et og andet som M97xE huset ikke formår! Især, trommer og slaginstrumenter er bedre definerede sammenlignet med M97xE/Jico. Tror jeg går under jorden for en tid...
 |
|
|

Mvh
Torben
|
|
|
*gys* Nej, jeg kan kun sige at det lyder fantastisk. Måske kan det bedst beskrives som Shure M97xE/Jico som lige havde fået tilføjet en AT440's rytmik og bund. Giver det mening? |
|
|
Ja det gør det, kender jo godt AT440MLa, da jeg har 2 stk. af den. Som du skriver er bunden rigtig flot ved den pickup, men opefter er den en hel del mere anmassende.
Har du lagt mærke til at VN5MR forparten ligger noget lavere over pladen, der er ikke samme frigang som VN5xMR forparten, monteret i M97xE. V15 står jo for, at VTA er 15 grader, hvor normalen er 20-22 grader. Måske det kan have noget at gøre med den lydforskel du oplever.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Uha uha... Har lige installeret V15V med Jico forpart og nu frygter jeg alvorligt at få en
trommer og slaginstrumenter er bedre definerede sammenlignet med M97xE/Jico. Tror jeg går under jorden for en tid...
 |
|
|

Mvh
Torben |
|
|
, *gys* Nej, jeg kan kun sige at det lyder fantastisk. Måske kan det bedst beskrives som Shure M97xE/Jico som lige havde fået
tilføjet en AT440's rytmik og bund. Giver det mening? |
|
|
Havde mine bange anelser, men tillykke med kombinationen, hvis der står en mand på Vejle fjordbroen skal han stoppes,inden han springer, pås på Halo8 manden har din adresse VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Uha uha... Har lige installeret V15V med Jico forpart og nu frygter jeg alvorligt at få en r..fuld . V15V huset gør altså et og andet som M97xE huset ikke formår! Især, trommer og slaginstrumenter er bedre definerede sammenlignet med M97xE/Jico. Tror jeg går under jorden for en tid...
 |
|
|

Mvh
Torben
|
|
|
, *gys* Nej, jeg kan kun sige at det lyder fantastisk. Måske kan det bedst beskrives som Shure M97xE/Jico som lige havde fået tilføjet en AT440's rytmik og bund. Giver det mening? |
|
|
Havde mine bange anelser, men tillykke med kombinationen, hvis der står en mand på Vejle fjordbroen skal han stoppes,inden han springer, pås på Halo8 manden har din adresse VH. Madsen
|
|
|
Står der allerede, er online via min mobil, så kan i have det goooooooooodt. 
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Uha uha... Har lige installeret V15V med Jico forpart og nu frygter jeg
alvorligt at få en
 |
|
|
For en tid, ha ha, hvis jeg var dig ville jeg skifte identitet har allerede bestilt en storebælt-billet, så nu skal du passe
på.

Mvh
Torben |
|
|
,*gys* Nej, jeg kan kun sige at det lyder fantastisk. Måske kan det bedst beskrives som Shure M97xE/Jico som lige havde
fået
tilføjet en AT440's rytmik og bund. Giver det mening? |
|
|
Havde mine bange anelser, men tillykke med kombinationen,
hvis der står en mand på Vejle fjordbroen skal han stoppes,inden han springer, pås på Halo8 manden har din adresseVH.
Madsen |
|
|
Mange tak men det sætter jo så blot gang i ens forestillinger om hvad mon en V15VxMR kan udrette!  Desværre bli'r
man "grådig" og vil gerne have så meget med som over hovedet muligt. Uden at have lavet sammenlignede lytninger vil jeg
antage at V15V/Jico matcher, hvis den da ikke overgår, 2M Black'en
Nu vil jeg så nødig være skyld i at I pansætter hus, bil, sælger Jeres organer til videnskabligt formål og hvad der ellers
måtte være af muligheder  . Puha... Bare den her tråd ikke ender ud i nogle ubetalelige MC PU'er __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Uha uha... Har lige installeret V15V med Jico forpart og nu frygter jeg alvorligt at få en r..fuld
. V15V huset gør altså et og andet som M97xE huset ikke formår! Især, trommer
og slaginstrumenter er bedre definerede sammenlignet med M97xE/Jico. Tror jeg går under jorden for en tid...
 |
|
|
For en tid, ha ha, hvis jeg var dig ville jeg skifte identitet har allerede bestilt en
storebælt-billet, så nu skal du passe på. 
Mvh
Torben
|
|
|
*gys* Nej, jeg kan kun sige at det lyder fantastisk. Måske kan det bedst beskrives som Shure M97xE/Jico som
lige havde fået tilføjet en AT440's rytmik og bund. Giver det mening? |
|
|
Ja det gør det, kender jo godt AT440MLa, da jeg har 2 stk. af den. Som du skriver er bunden rigtig flot ved den pickup,
men opefter er den en hel del mere anmassende.
Har du lagt mærke til at VN5MR forparten ligger noget lavere over pladen, der er ikke samme frigang som VN5xMR
forparten, monteret i M97xE. V15 står jo for, at VTA er 15 grader, hvor normalen er 20-22 grader. Måske det kan have noget
at gøre med den lydforskel du oplever.
Mvh
Torben |
|
|
Jo, har lagt mærke til at den ligger meget lavt men eksperimenterede lidt med VTA på M97xE/Jico men opnåede slet ikke de
samme resultater. V15V installerede jeg blot med neutral VTA og en VTF på 1,25g + 0,30 til børsten, antiskateing til 1,25 og
den sad lige i skabet __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også lige et par billeder
 __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Også lige et par billeder
 |
|
|
Det kan jeg næsten kke tåle at se, synd at Solvin ikke skulle opleve det, men tillykke med eksemplaret. Vh. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |