| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en af jer der ganske kort kan ridse op for mig følgende denne shure pickup i taler om M97??? og V15??? er dedt pickupper som er udgået eller findes de stadig De forparter i så taler om fra jico - er de bedre en shures forparter - eller er det fordi shure ikke lave dem mere. Det en lang og spændende tråd men da jeg ikke lige har fulgt med fra starten så er jeg løbet lidt sur i den. Hvis denne shure / disse shure stadigt findes hvad koster de - hvis ikke hvad gør man så? hvilken kompliance taler vi om / hvilken type arm vil de være gode på? tak
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Er der en af jer der ganske kort kan ridse op for mig følgende denne shure pickup i taler om M97??? og V15?
?? er dedt pickupper som er udgået eller findes de stadigDe forparter i så taler om fra jico - er de bedre en shures forparter
- eller er det fordi shure ikke lave dem mere.Det en lang og spændende tråd men da jeg ikke lige har fulgt med fra starten
så er jeg løbet lidt sur i den.Hvis denne shure / disse shure stadigt findes hvad koster de - hvis ikke hvad gør man så?
hvilken kompliance taler vi om / hvilken type arm vil de være gode på?tak
|
|
|
Jeg kan forsøge at ridse hovedtrækkene op  V15V og V15VxMR pickuperne var Shures topmodeller men de er udgået af
produktion for længst og Shure producerer heller ikke forparter til disse mere (årsagen skulle angivelig være høje
produktionsomkostninger ifbm brug af eksotiske materialer). Heldigvis er Jico så kommet på banen og er begyndt at
producere kvalitetsforparter til disse pickuper, ikke i de originale materialer men stadig meget fornemme forparter i
fremragende forarbejdning.
Hva' så med M97xE? Hvor kommer den ind i billedet? M97xE er blevet Shures nuværende "topmodel" efter at V15VxMR
udgik. M97xE er en ganske udemærket pickup til prisen (nogen vil mene den er MM pickup'ernes svar på Denon 103).
Imidlertid er selve huset på V15VxMR og M97xE fysisk identisk, dvs de samme forparter passer til begge pickuper, der er
imidlertid forskelle i selve "motoren" hvilket også impedansforskellene på de to pickup'er bevidner.
Øvelsen har så langt hen ad vejen gået på at få kreeret noget ala Frankensteins monster som ligner en V15VxMR men
baseret på tilgængelige dele
Mht. kompliance er det lidt svært, da Jico ikke oplyser data og de originale Shure data næppe er 100% gangbare med de
nye forparter. Overordnet vil jeg dog mene at kombinationen med en relativ let arm (med en effektiv arm masse på ca 10 g)
er det optimale.
Prisen på M97xE ligger på ca 700 - 800 kr. Jico forparterne koster op til ca. 122 USD. Sammenlagt en pris der stadig er
under en 1/3 del af V15xMR da den i tidernes morgen blev produceret.
Håber ovenstående gav dig et lille overblik, ellers spørg endelig __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Også lige et par billeder
Vos16my4k/Sv338JAqVcI/AAAAAAAAAO8/C1A4ud4ySJ0/DSC00111%282%2 9.JPG"> |
|
|
Det kan jeg næsten kke tåle
at se, synd at Solvin ikke skulle opleve det, men tillykke med eksemplaret.Vh. Madsen |
|
|
Sprang han? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Også lige et par billeder
Vos16my4k/Sv338JAqVcI/AAAAAAAAAO8/C1A4ud4ySJ0/DSC00111%282%2 9.JPG"> |
|
|
Det kan jeg næsten kke tåle at se, synd at Solvin ikke skulle opleve det, men tillykke med eksemplaret.Vh. Madsen |
|
|
Sprang han?  |
|
|
Nej det gjorde han ikke kom jo lige til at tænke på at så ville jeg ikke kunne opleve lyden fra en V15
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen tilbage Torben  Et øjeblik var jeg næsten ved at frygte for din mentale tilstand
Jeg kan kun sige til Jer at I bør prøve at opdrive en V15V, forskellen er ganske imponerende. Det mest uanstændige er næsten
at jeg fik min for 600 kr, den medfølgende forpart var uoriginal og ikke noget at skrive hjem om men who cares når der findes
Jico forparter  .
Noget helt andet.. Jeg har set der findes en OEM version af V15. V15 RS, altså RadioShack versionen. Huset ser billigere ud
men de elektriske data er så vidt jeg kan se identiske med Shure's egne. Sku' man gøre forsøget og indkøbe en? -Priserne er
ganske moderate (ca. 200 - 300kr) __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak men det sætter jo så blot gang i ens forestillinger om hvad mon en V15VxMR kan udrette! Desværre bli'r man "grådig" og vil gerne have så meget med som over hovedet muligt. Uden at have lavet sammenlignede lytninger vil jeg antage at V15V/Jico matcher, hvis den da ikke overgår, 2M Black'en Nu vil jeg så nødig være skyld i at I pansætter hus, bil, sælger Jeres organer til videnskabligt formål og hvad der ellers måtte være af muligheder . Puha... Bare den her tråd ikke ender ud i nogle ubetalelige MC PU'er [/QUOTE]
Har du haft tid til at drage yderliger sammenligninger med din fine Ortofon 2M Black?
Mvh
Ole
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du haft tid til at drage yderliger sammenligninger med din fine Ortofon 2M Black?
Mvh
Ole [/QUOTE]
Hej Ole,
Ikke lige pt. Må indrømme at det er Shure pick'en der kører nonstop lige nu
PS. Har du selv haft lejlighed til at lytte til din M97xE? og hvad mener du umiddelbart om den? - Velkommen i klubben __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Flemming,
Tak for velkomsten. Er først blevet færdig med at montere/justere pickuppen i dag, så nu skal der lyttes her i eftermiddag. Har netop inviteret en gammel skole/hifi kammerat på kaffe, portvin og piberygning så nu skal de gamle skiver findes frem. Jeg har en del gamle skiver fra GRP som lige skal gennemlyttes.
Det ender jo nok at jeg må stille mig op i køen til en forpart fra Jico. "Man skal jo helst have det hele med"
Mvh
Ole
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
olen skrev:
Hej Flemming,
Tak for velkomsten. Er først blevet færdig med at montere/justere pickuppen i dag, så nu skal der lyttes her i
eftermiddag.
Har netop inviteret en gammel skole/hifi kammerat på kaffe, portvin og piberygning så nu skal de gamle skiver findes frem.
Jeg
har en del gamle skiver fra GRP som lige skal gennemlyttes.
Det ender jo nok at jeg må stille mig op i køen til en forpart fra Jico. "Man skal jo helst have det hele med"
Mvh
Ole |
|
|
Det lyder ikke som det værste at tilbringe en lørdag eftermiddag med  . Jeg er dog overbevist om at du selv med M97xE
pickup'en i standard udgaven vil blive overrasket over hvor ukompliceret den spiller
PS. Prøv evt. at finde en dårlig presning og du vil blive overrasket __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fornyligt haft lidt af samme oplevelse, som jeres med Shure, med en pickup fra JVC.
Z1EB hedder modellen, og er med Berylium nålearm og Shibataslibning. Den fulgte med da jeg købte min JVC QL-Y5F pl.spiller brugt for 500kr....
Købte en ny orginal forpart til den, og nu er jeg i vinylhimlen! den er rigtig rigtig god, afbalanceret diskant, mellemtone der sidder lige i skabet, og en bas der er veldefineret. Alt i alt en fin lille PU.
Men... tror nu godt der kan blive plads til en Shure 97 i budget. __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
olen skrev:
|
Hej Flemming,
Tak for velkomsten. Er først blevet færdig med at montere/justere pickuppen i dag, så nu skal der lyttes her i eftermiddag. Har netop inviteret en gammel skole/hifi kammerat på kaffe, portvin og piberygning så nu skal de gamle skiver findes frem. Jeg har en del gamle skiver fra GRP som lige skal gennemlyttes.
Mvh
Ole
|
|
|
Det lyder ikke som det værste at tilbringe en lørdag eftermiddag med . Jeg er dog overbevist om at du selv med M97xE pickup'en i standard udgaven vil blive overrasket over hvor ukompliceret den spiller
PS. Prøv evt. at finde en dårlig presning og du vil blive overrasket  |
|
|
Ja så gik eftermiddagen med pibetobak, kaffe, portvin og masser af musik. Følgende har været forbi pladetallerkenen: Crusaders, Michael Hedges - Ariel Boundaries, Prince, Diane Schuur, John Lee Hooker, Donald Fagen og en direct disk fra JVC med Lee Ritenour og meget mere. Til at starte med var jeg ikke voldsom imponert så da Shuren var helt ny lod vi den spille et plader imens vi hev min broders gamle Systemdeck IIX med Scorpio arm og en goldring 910 pickup frem af skabet.
Da vi skifte tilbage til Linn Axis med M97xE var det sket en forbedring. Sådan noget skal åbenbart spilles til. Efterfølgende skiftede vi frem og tilbage med de to afspiller med forskelliger typer af musik. Det gennerelle indtryk er at systemdecken er klasser bedre, der er simpelthen bare meget mere af det hele. Stemmerne er mere spøde, den akustisk gitar ligeså og mere luft i toppen. Jeg har lidt svær ved at bedømme fastrheden af bassen da min stue er meget "hård" og ikke optimal til at for høj musik.
Nu står jeg så her meget forviret måske lidt skuffet efter at have læst hele tråden. Er det den nye forpart fra Jico der gør forskellen, har jeg justeret mit setup forkert eller er Sytemdeck setuppet bare så meget bedre eller skal M97xE bare have nogle flere timer på bagen ????? Jeg kører uden dæmperen og har prøvet med 1,25g og 1,5g uden den store forskel. Der må jo næsten være noget galt med min Linn Axis eller justeringen af pickuppen. Det kunne være jeg lige skulle tjekke tilslutning en gang til.
Jeg skulle måske have placeret ovenståen i min egen tråd det er jo næsten synd efter så megen begejstering.
Mvh
Ole
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har en pickup vægt, kan du jo tjecke om Linn´en viser rigtig med trackingforce.
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
| Hvis du har en pickup vægt, kan du jo tjecke om Linn´en viser rigtig med trackingforce. |
|
|
Det har jeg desværre ikke.
Mvh
Ole
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
olen skrev:
Halo8 skrev:
olen skrev:
Hej Flemming,
Tak for velkomsten. Er først blevet færdig med at montere/justere pickuppen i dag, så nu skal der lyttes her i
eftermiddag. Har netop inviteret en gammel skole/hifi kammerat på kaffe, portvin og piberygning så nu skal de gamle skiver
findes frem. Jeg har en del gamle skiver fra GRP som lige skal gennemlyttes.
Det ender jo nok at jeg må stille mig op i køen til en forpart fra Jico. "Man skal jo helst have det hele med"smileys/smiley2.gif">
Mvh
Ole
|
|
|
Det lyder ikke som det værste at tilbringe en lørdag eftermiddag med smileys/smiley17.gif">. Jeg er dog overbevist om at du selv med M97xE pickup'en i standard udgaven vil blive
overrasket over hvor ukompliceret den spiller PS. Prøv evt. at finde en dårlig
presning og du vil blive overrasket  |
|
|
Ja så gik eftermiddagen med pibetobak, kaffe, portvin og masser af musik. Følgende har været forbi pladetallerkenen:
Crusaders, Michael Hedges - Ariel Boundaries, Prince, Diane Schuur, John Lee Hooker, Donald Fagen og en direct disk fra
JVC med Lee Ritenour og meget mere. Til at starte med var jeg ikke voldsom imponert så da Shuren var helt ny lod vi den
spille et plader imens vi hev min broders gamle Systemdeck IIX med Scorpio arm og en goldring 910 pickup frem af skabet.
Da vi skifte tilbage til Linn Axis med M97xE var det sket en forbedring. Sådan noget skal åbenbart spilles til. Efterfølgende
skiftede vi frem og tilbage med de to afspiller med forskelliger typer af musik. Det gennerelle indtryk er at systemdecken
er klasser bedre, der er simpelthen bare meget mere af det hele. Stemmerne er mere spøde, den akustisk gitar ligeså og
mere luft i toppen. Jeg har lidt svær ved at bedømme fastrheden af bassen da min stue er meget "hård" og ikke optimal til at
for høj musik.
Nu står jeg så her meget forviret måske lidt skuffet efter at have læst hele tråden. Er det den nye forpart fra Jico der gør
forskellen, har jeg justeret mit setup forkert eller er Sytemdeck setuppet bare så meget bedre eller skal M97xE bare have
nogle flere timer på bagen ????? Jeg kører uden dæmperen og har prøvet med 1,25g og 1,5g uden den store forskel. Der må
jo næsten være noget galt med min Linn Axis eller justeringen af pickuppen. Det kunne være jeg lige skulle tjekke tilslutning
en gang til.
Jeg skulle måske have placeret ovenståen i min egen tråd der er jo næsten synd efter så megen begejstering.
Mvh
Ole |
|
|
Ja, kan du straks oprette din egen tråd. Hvad ligner det sådan at komme her med dårlig karma og negative vibrationer!
Nej, godt ord igen  . Jeg syntes det er fint du kommer med din kritik i dette her forum men jeg vil lige kommentere et par
af dine observationer.
Allerførst så var min egen erfaring at der gik omkring en uges tid inden M97xE'eren begyndte at åbne op (vel omkring 20 -
25 timers spilletid). Så på den front er der håb endnu  . En ting ved Shure pickup'en, som jeg også nævnte i mine første
indtryk af den, er at lydbilledet for størstedelens vedkommende foregår mellem højttalerne.
Mht. pladespillerne burde der efter min overbevisning ikke være klasse forskel på en Axis og en Systemdek IIX (her vil
andre givet være uenige). Axis'en har en væsentlig bedre strømforsyning og der af bedre gangstabilitet end Systemdek'en.
Så medmindre den er direkte defekt burde den slet ikke falde igennem der.
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
[QUOTE=olen] [QUOTE=Halo8] [QUOTE=olen] Mht. pladespillerne burde der efter min overbevisning ikke være klasse forskel på en Axis og en Systemdek IIX (her vil andre givet være uenige). Axis'en har en væsentlig bedre strømforsyning og der af bedre gangstabilitet end Systemdek'en. Så medmindre den er direkte defekt burde den slet ikke falde igennem der.
|
|
|
Hej Flemming,
Nu mener jeg som sådan heller ikke at der er klasseforskel på en Linn Axis og en SystemDeck IIX men på de to systemer med hver deres arm og pickup er der stor forskel. Hvor forskellen ligger tør jeg ikke sige, men jeg er måske mest af den opfattelse at den største forskel ligger i valg af pickup og evt. justering af samme. Det skal også siges at jeg ikke har lyttet til ret mange pladespillere de senere år. Jeg har også en gammel Thorens TD 160 Super med en SME serie III arm og en Ortofon MC 30 Suprime stående, men jeg har desværre ikke nogen MC indgang eller ekstern RIAA med MC. Kunne være man skulle kigge sig omkring efter en RIAA for at sammenligne. Måske skulle jeg bare se at få bestilt en ny japansk forpart....
PS min Linn har kørt helt stabil idag. Tror det lille drivhjul har siddet lidt løs.
Og undskyld at jeg sådan trænger mig på i denne spændende og humoristiske tråd.
Mvh
Ole
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
olen skrev:
Halo8 skrev:
[QUOTE=olen] [QUOTE=Halo8] [QUOTE=olen] Mht. pladespillerne burde der efter min
overbevisning ikke være klasse forskel på en Axis og en Systemdek IIX (her vil andre givet være uenige). Axis'en har en
væsentlig bedre strømforsyning og der af bedre gangstabilitet end Systemdek'en. Så medmindre den er direkte defekt burde
den slet ikke falde igennem der. |
|
|
Hej Flemming,
Nu mener jeg som sådan heller ikke at der er klasseforskel på en Linn Axis og en SystemDeck IIX men på de to systemer
med hver deres arm og pickup er der stor forskel. Hvor forskellen ligger tør jeg ikke sige, men jeg er måske mest af den
opfattelse at den største forskel ligger i valg af pickup og evt. justering af samme. Det skal også siges at jeg ikke har lyttet
til ret mange pladespillere de senere år. Jeg har også en gammel Thorens TD 160 Super med en SME serie III arm og en
Ortofon MC 30 Suprime stående, men jeg har desværre ikke nogen MC indgang eller ekstern RIAA med MC. Kunne være
man skulle kigge sig omkring efter en RIAA for at sammenligne. Måske skulle jeg bare se at få bestilt en ny japansk
forpart....
PS min Linn har kørt helt stabil idag. Tror det lille drivhjul har siddet lidt løs.
Og undskyld at jeg sådan trænger mig på i denne spændende og humoristiske tråd.
Mvh
Ole |
|
|
Du trænger dig bestemt ikke på.. Ikke mere end jeg selv gjorde da jeg kom ind på tråden
Det lyder godt at Axis'en kører igen.  Bliv nu ikke forskrækket når du finder ud af hvor varm kølepladen til
strømforsyningen bliver (det er normalt).
Mht. pickupen ville jeg nok lige give den nogle dage inden at jeg ville begynde at lave finjusteringer. Du har jo muligheder
for at justere højden på tonearmen på den måde kan du justere lidt på lydbilledet. F.eks vil en tonearm som skråner lidt ned
(set fra pickup hus til kontravægt) ofte fremhæve bassen og omvendt men overdriv nu ikke, det drejer sig om ganske få
millimeter
Om du skal straks skal bestille en Jico forpart skal jeg ikke udtale mig om. kan jo komme ganske gruelig galt afsted 
PS. Hvis du er interesseret i at låne en Jico SAS forpart inden du evt. selv køber så send mig lige en PM. __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Velkommen tilbage Torben Et øjeblik var jeg næsten ved at frygte for din mentale tilstand
Jeg kan kun sige til Jer at I bør prøve at opdrive en V15V, forskellen er ganske imponerende. Det mest uanstændige er næsten at jeg fik min for 600 kr, den medfølgende forpart var uoriginal og ikke noget at skrive hjem om men who cares når der findes Jico forparter .
Noget helt andet.. Jeg har set der findes en OEM version af V15. V15 RS, altså RadioShack versionen. Huset ser billigere ud men de elektriske data er så vidt jeg kan se identiske med Shure's egne. Sku' man gøre forsøget og indkøbe en? -Priserne er ganske moderate (ca. 200 - 300kr) |
|
|
Ja det er meget fristende, men skal lige ha mine forparter, de bliver afsendt på tirsdag, men dine erfaringer sætter jo gang i noget, JICO forparterne skal også ha lidt tid inden de ruller sig ud, og du har jo modtaget et eksemplar som jeg er helt sikker på er tilspillet, så Torben har gjort et godt stykke arbejde, vil lige vurdere hvad der sker når jeg får X forparten, men ellers..........er der jo et skud i bøssen tilbage, et af dem der gir rekyl . Venter på din vurdering contra 2M black, Radio Shack modellen er den med lille hylster som din V15V
Iøvrigt vil jeg gi dig ret i at man måske kan kalde M97xE for MM svar på en Denon 103 jeg have en 103 D i mange år
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Velkommen tilbage Torben Et øjeblik var jeg
næsten ved at frygte for din mentale tilstand Jeg kan kun sige til Jer at I bør
prøve at opdrive en V15V, forskellen er ganske imponerende. Det mest uanstændige er næsten at jeg fik min for 600 kr, den
medfølgende forpart var uoriginal og ikke noget at skrive hjem om men who cares når der findes Jico forparter
. Noget helt andet.. Jeg har set der
findes en OEM version af V15. V15 RS, altså RadioShack versionen. Huset ser billigere ud men de elektriske data er så vidt
jeg kan se identiske med Shure's egne. Sku' man gøre forsøget og indkøbe en? -Priserne er ganske moderate (ca. 200 -
300kr) |
|
|
Ja det er meget fristende, men skal lige ha mine forparter, de bliver afsendt på tirsdag, men dine erfaringer sætter jo
gang i noget, JICO forparterne skal også ha lidt tid inden de ruller sig ud, og du har jo modtaget et eksemplar som jeg er
helt sikker på er tilspillet, så Torben har gjort et godt stykke arbejde, vil lige vurdere hvad der sker når jeg får X forparten,
men ellers..........er der jo et skud i bøssen tilbage, et af dem der gir rekyl . Venter på din vurdering contra 2M black,
Radio Shack modellen er den med lille hylster som din V15V
Iøvrigt vil jeg gi dig ret i at man måske kan kalde M97xE for MM svar på en Denon 103 jeg have en 103 D i mange år
VH. Madsen |
|
|
Hej Madsen
Er bange for at du kommer til at vente på sammenligningen, kan slet ikke få nok af V15V/Jico
RadioShack modellen ser sådan her ud:
 __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Velkommen tilbage Torben Et øjeblik var jeg næsten ved at frygte for din mentale tilstand Jeg kan kun sige til Jer at I bør prøve at opdrive en V15V, forskellen er ganske imponerende. Det mest uanstændige er næsten at jeg fik min for 600 kr, den medfølgende forpart var uoriginal og ikke noget at skrive hjem om men who cares når der findes Jico forparter
. Noget helt andet.. Jeg har set der findes en OEM version af V15. V15 RS, altså RadioShack versionen. Huset ser billigere ud men de elektriske data er så vidt jeg kan se identiske med Shure's egne. Sku' man gøre forsøget og indkøbe en? -Priserne er ganske moderate (ca. 200 - 300kr) |
|
|
Ja det er meget fristende, men skal lige ha mine forparter, de bliver afsendt på tirsdag, men dine erfaringer sætter jo gang i noget, JICO forparterne skal også ha lidt tid inden de ruller sig ud, og du har jo modtaget et eksemplar som jeg er helt sikker på er tilspillet, så Torben har gjort et godt stykke arbejde, vil lige vurdere hvad der sker når jeg får X forparten, men ellers..........er der jo et skud i bøssen tilbage, et af dem der gir rekyl . Venter på din vurdering contra 2M black, Radio Shack modellen er den med lille hylster som din V15V
VH. Madsen
|
|
|
Hej Madsen
Er bange for at du kommer til at vente på sammenligningen, kan slet ikke få nok af V15V/Jico
RadioShack modellen ser sådan her ud:
 |
|
|
Ok ja hvad størrelse på messinghylstret, somV15V
Ok har tålmodighed.( Er lidt bekymret for Torben, hvor er du?) __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Madsen,
Fisk!  men pickp'en er en VNSE3HE, måske det giver dig en idé om størrelsen på messinghylsteret? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |