Emne: Shure M97xE ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
madsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjerager skrev:
|
tjae, så fik jeg sat min V15III med micro ridge nål på mørchen - og lad mig sige med det samme, en ortofon rohmann er bedre på ALLE punkter. Andet ville også være nærmest grotesk alderen og prisforskellen taget i betragtning.
Men når det er sagt, så imponerer shuren mig stadig. Jeg har foreløbigt hørt 3 plader, og det som imponerer er først og fremmest at den har et yderst sammenhængende lydbillede, uden nogen egentlige fejl. Den spiller flydende og detaljeret, og er meget "musikalsk" for nu at bruge et noget forslidt udtryk. Men den lyder altså bare meget homogen - især mellemtonen imponerer. I forhold til rohmann'en er det især i forhold til frekvensyderpunkterne, når det drejer sig om luftigheden, rumfornemmelsen, oplevelsen af at der er hul igennem, detaljeringsgraden og dynamikken at shuren må strække våben. Men den gør det bestemt ikke så ringe endda, log jeg kunne sagtens leve med den - hvis jeg ikke havde rohmann'en.
Men jeg skiller mig nok aldrig af med den shure. Den er meget rar at have i baghånden, hvis nu... Og så er en stor del af fornøjelsen ved denne hobby også at man for et forholdsvist beskedent beløb kan finde sådan en shure - og stadigt få nåle til den.
|
|
|
Ja det lyder jo godt, men husk det er en gammel dreng der har ligget i skuffen og kedet sig, gi ham nu lidt tid til at få stivheden ud af kroppen så skal han nok komme med lidt flere detaljer, men fint at du gav dig tid til at checke den. Din beskrivelse passer fint til Shure sounden, som jeg er sikker på JICO lever op til. Ja du får faktisk en helt ny for omk. 600.00 idet som tidligere nævnt er en V15 III stort set identisk med 97xE og har den "rigtige" spoleværdi som en MM skal ha 650 Mh ifølge Kjeld B, den norske Shure expert,( spørg ikke mig hvorfor)
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Solvin skrev:
madsen skrev:
Solvin skrev:
|
Højt ærede medlemmer af Shure klubben, et spørgsmål angående brugen af en protractor. Når man sænker nålen ned på en stillestående tallerken, så står nålen lidt højere end når tallerkenen snurrer.
Jeg kan kompensere for det, ved at give tallerken, et lille nøk, så nålen sænker sig. Spørgesmålet er så, er det bedst at give det lille nøk eller ej. Det skal siges, at jeg benytter en arc-protractor, hvor det er meget nemt at se, om man giver det lille nøk eller ej.
Mvh
Torben
Hej Torben, nu er vi ude i at det skal være 110% jeg kender ikke arc, bruger Bearwald som SME også gør, teoretisk skal den vel ha nøkket, men mange prikker eller der er prikket et lille hul i protractoren således at nålen når ned i rillen, så det bliver så nøjagtigt som muligt, jeg selv er en "kylling" på det område, jeg har kopieret mine protractorer over på højglans fotopapir for at undgå hullet, med hensyn til Shure justerer jeg med børsten oppe, så står nålen med ½g mere under justering, det må være ok. Er arc på Vinylengine
VH. Madsen
|
|
|
|
|
|
Jeg ved godt jeg er pernippen , men jeg vil gøre det så godt så muligt . Jeg benytter også højglans-fotopapir, men jeg prikker et lille hul ved hjælp af spidsen på en nål. Børsten har jeg også oppe.
Det er kearns_protractor på Vinylengine jeg benytter, da den kan bruges fra 220-260mm effektiv armlængde, det at benytte en bue, til at checke at den er lige i øjet, vil jeg mene er den mest optimale/sikre måde, i stedet for at benytte en protractor med to nulpunkter.
Mvh
Torben
|
|
|
Hej igen, såvid jeg kan se er kearns identisk mht. de 2 mål fra centrum med bearwald, som jeg bruger, jeg laver selv mine "overhængsbuer" til mine arme og bruger derefter Bearwald overhæng i forhold til armens specifikationer, (Jan Nielsens lille program er baseret på Bearwald) hvis jeg husker rigtigt. Det går fint med SME armen, min Rega og Micro Seiki MA505 MK III er baseret på Stevenson hvor målene er 60.325 - 117.42 med mindre overhæng til følge, men kan også bruges med Bearwald 66.0 - 120.89 hvor overhæng bliver større, men man kan med visse PUer ikke komme langt nok frem i huset, og så må man bruge Stevenson. Jeg skal se at få hentet en kearns.
VH. Madsen
|
|
|
Jeg har prøvet at printer den Keans protractor men har lidt svært ved at finde de vise sten. Det går allerede galt i step 2 da den udprintet måler 170 og ikke 180. Skal den printes i et specielt printer sprog før den er nødagtig?
Som jeg lige læser data for min Akito arm er den 211mm og dermed under det som er beskrevet. Iflg. Jan Nielsens program skal overhænget være 19,8mm. Hvordan måler i det præcist?
__________________ Mvh
Ole
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
olen skrev:
madsen skrev:
Solvin skrev:
madsen skrev:
Solvin skrev:
Højt ærede medlemmer af Shure klubben, et spørgsmål angående brugen af en protractor. Når man sænker nålen ned på
en stillestående tallerken, så står nålen lidt højere end når tallerkenen snurrer.
Jeg kan kompensere for det, ved at give tallerken, et lille nøk, så nålen sænker sig. Spørgesmålet er så, er det bedst at
give det lille nøk eller ej. Det skal siges, at jeg benytter en arc-protractor, hvor det er meget nemt at se, om man giver det
lille nøk eller ej.
Mvh
Torben
Hej Torben, nu er vi ude i at det skal være 110% jeg kender ikke arc, bruger Bearwald som SME
også gør, teoretisk skal den vel ha nøkket, men mange prikker eller der er prikket et lille hul i protractoren således at nålen
når ned i rillen, så det bliver så nøjagtigt som muligt, jeg selv er en "kylling" på det område, jeg har kopieret mine
protractorer over på højglans fotopapir for at undgå hullet, med hensyn til Shure justerer jeg med børsten oppe, så står
nålen med ½g mere under justering, det må være ok. Er arc på Vinylengine
VH. Madsen
|
|
|
|
|
|
Jeg ved godt jeg er pernippen , men jeg vil gøre det så godt så muligt . Jeg benytter også højglans-fotopapir, men
jeg prikker et lille hul ved hjælp af spidsen på en nål. Børsten har jeg også oppe.
Det er kearns_protractor på Vinylengine jeg benytter, da den kan bruges fra 220-260mm effektiv armlængde, det at
benytte en bue, til at checke at den er lige i øjet, vil jeg mene er den mest optimale/sikre måde, i stedet for at benytte en
protractor med to nulpunkter.
Mvh
Torben
|
|
|
Hej igen, såvid jeg kan se er kearns identisk mht. de 2 mål fra centrum med bearwald, som jeg bruger, jeg laver selv
mine "overhængsbuer" til mine arme og bruger derefter Bearwald overhæng i forhold til armens specifikationer, (Jan
Nielsens lille program er baseret på Bearwald) hvis jeg husker rigtigt. Det går fint med SME armen, min Rega og Micro Seiki
MA505 MK III er baseret på Stevenson hvor målene er 60.325 - 117.42 med mindre overhæng til følge, men kan også
bruges med Bearwald 66.0 - 120.89 hvor overhæng bliver større, men man kan med visse PUer ikke komme langt nok
frem i huset, og så må man bruge Stevenson. Jeg skal se at få hentet en kearns.
VH. Madsen
|
|
|
Jeg har prøvet at printer den Keans protractor men har lidt svært ved at finde de vise sten. Det går allerede galt i step 2
da den udprintet måler 170 og ikke 180. Skal den printes i et specielt printer sprog før den er nødagtig?
Som jeg lige læser data for min Akito arm er den 211mm og dermed under det som er beskrevet. Iflg. Jan Nielsens
program skal overhænget være 19,8mm. Hvordan måler i det præcist?
|
|
|
Hej Ole,
Det er ikke sådan at du har noget tilpas billede til siden aktiveret på din printer? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjae, jeg har en Feickert Protractor - så kommer man uden om al den printen ud osv. Men jeg synes nu den shure er svær at sætte op alligevel. Nålen sídder godt nok langt inde under kroppen på den, hvilket gør det ret vanskeligt at se dens placering, med mindre der er optimale lysforhold.
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
olen skrev:
madsen skrev:
Solvin skrev:
madsen skrev:
Solvin skrev:
Højt ærede medlemmer af Shure klubben, et spørgsmål angående brugen af en protractor. Når man sænker nålen ned på en stillestående tallerken, så står nålen lidt højere end når tallerkenen snurrer.
Jeg kan kompensere for det, ved at give tallerken, et lille nøk, så nålen sænker sig. Spørgesmålet er så, er det bedst at give det lille nøk eller ej. Det skal siges, at jeg benytter en arc-protractor, hvor det er meget nemt at se, om man giver det lille nøk eller ej.
Mvh
Torben
Hej Torben, nu er vi ude i at det skal være 110% jeg kender ikke arc, bruger Bearwald som SME også gør, teoretisk skal den vel ha nøkket, men mange prikker eller der er prikket et lille hul i protractoren således at nålen når ned i rillen, så det bliver så nøjagtigt som muligt, jeg selv er en "kylling" på det område, jeg har kopieret mine protractorer over på højglans fotopapir for at undgå hullet, med hensyn til Shure justerer jeg med børsten oppe, så står nålen med ½g mere under justering, det må være ok. Er arc på Vinylengine
VH. Madsen
|
|
|
|
|
|
Jeg ved godt jeg er pernippen , men jeg vil gøre det så godt så muligt . Jeg benytter også højglans-fotopapir, men jeg prikker et lille hul ved hjælp af spidsen på en nål. Børsten har jeg også oppe.
Det er kearns_protractor på Vinylengine jeg benytter, da den kan bruges fra 220-260mm effektiv armlængde, det at benytte en bue, til at checke at den er lige i øjet, vil jeg mene er den mest optimale/sikre måde, i stedet for at benytte en protractor med to nulpunkter.
Mvh
Torben
|
|
|
Hej igen, såvid jeg kan se er kearns identisk mht. de 2 mål fra centrum med bearwald, som jeg bruger, jeg laver selv mine "overhængsbuer" til mine arme og bruger derefter Bearwald overhæng i forhold til armens specifikationer, (Jan Nielsens lille program er baseret på Bearwald) hvis jeg husker rigtigt. Det går fint med SME armen, min Rega og Micro Seiki MA505 MK III er baseret på Stevenson hvor målene er 60.325 - 117.42 med mindre overhæng til følge, men kan også bruges med Bearwald 66.0 - 120.89 hvor overhæng bliver større, men man kan med visse PUer ikke komme langt nok frem i huset, og så må man bruge Stevenson. Jeg skal se at få hentet en kearns.
VH. Madsen
|
|
|
Jeg har prøvet at printer den Keans protractor men har lidt svært ved at finde de vise sten. Det går allerede galt i step 2 da den udprintet måler 170 og ikke 180. Skal den printes i et specielt printer sprog før den er nødagtig?
Som jeg lige læser data for min Akito arm er den 211mm og dermed under det som er beskrevet. Iflg. Jan Nielsens program skal overhænget være 19,8mm. Hvordan måler i det præcist?
hvis de 211 er fra centertap til armens omd.punkt : 211 + 19.8 =230.8 mm er cirkelslaget for overhæng : fra centerhuls midte måler du 211mm og sætter et mærke, fra dette slår du cirkelslaget på 230.8 det vil så gå over med 19.8mm, lav det på et stykke karton.
VH. Madsen
|
|
|
Hej Ole,
Det er ikke sådan at du har noget tilpas billede til siden aktiveret på din printer? |
|
|
Det kan være svært at ramme, jeg kunne kun printe min ud så den var 1 mm for kort, læg den udprintede i din scanner og lav den det større du mangler, så bliver det helt nøjagtigt,
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Hej Ole,
Det er ikke sådan at du har noget tilpas billede til siden aktiveret på din printer? |
|
|
Du har helt tilpasning under PDF print. Pinligt har arbejdet med IT i 12år men OK det er 10 år siden.
Hvad gør man lige når de ikke findes en linie for 211mm? Kan man måle overhænger på en anden måde? Jan program giver et overhæng på 19,8mm
Jeg er også lidt i tvivl omkring højden. Skal armen hælde lidt ned mod pickuppen? __________________ Mvh
Ole
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
olen skrev:
Halo8 skrev:
Hej Ole,
|
|
Du har helt tilpasning under PDF print. Pinligt har arbejdet med IT i 12år men OK det er 10 år siden.
Hvad gør man lige når de ikke findes en linie for 211mm? Kan man måle overhænger på en anden måde? Jan program giver et overhæng på 19,8mm
Jeg er også lidt i tvivl omkring højden. Skal armen hælde lidt ned mod pickuppen?
|
|
|
Du kan ikke bruge kearns, lav dit eget stykke papir, armen skal normalt være parrelelt med pladetallerknen, mange bruger at hæve den et par mm ved armbasen således at den hælder mod PUen,(alle plader er jo ikke lige tykke) print hellere en alm. Bearwald protractor ud, den passer med Jans program (overhæng)
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
olen skrev:
Halo8 skrev:
Hej Ole, Det er ikke sådan at du har noget tilpas billede til siden aktiveret på din printer?
|
|
|
Hvad gør man lige når de ikke findes en linie for 211mm? Kan man måle overhænger på en anden måde? Jan program
giver et overhæng på 19,8mm
Jeg er også lidt i tvivl omkring højden. Skal armen hælde lidt ned mod pickuppen? |
|
|
Hej Ole,
Hvorfor bruger du ikke Linn protractoren? Den angiver overhang for Akito til 18 mm og det er markeret på protractoren.
Armen bør som udgangspunkt ligge parallel med pladetallerkenen.
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
olen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
olen skrev:
Halo8 skrev:
Hej Ole, Det er ikke sådan at du har noget tilpas billede til siden aktiveret på din printer?
|
|
|
Jeg er også lidt i tvivl omkring højden. Skal armen hælde lidt ned mod pickuppen?
|
|
|
Hej Ole,
Hvorfor bruger du ikke Linn protractoren? Den angiver overhang for Akito til 18 mm og det er markeret på protractoren. Armen bør som udgangspunkt ligge parallel med pladetallerkenen.
|
|
|
Ja naturligvis. Jeg har printet en ny og nu passer dimensionerne. Som jeg lige ser det, er den ca. 1mm for lang men det er ret vanskelig at se. Kan man hører 1mm?
__________________ Mvh
Ole
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
olen skrev:
Halo8 skrev:
olen skrev:
Halo8 skrev:
| Hej Ole, Det er ikke sådan at du har noget tilpas billede til siden aktiveret på din printer? |
|
|
Hvad gør man lige når de ikke findes en linie for 211mm? Kan man måle overhænger på en anden måde? Jan program
giver et overhæng på 19,8mm
|
|
|
Hej Ole, Hvorfor bruger du ikke Linn protractoren? Den angiver overhang for Akito til 18 mm og det er
markeret på protractoren. Armen bør som udgangspunkt ligge parallel med pladetallerkenen. |
|
|
Ja naturligvis. Jeg har printet en ny og nu passer dimensionerne. Som jeg lige ser det, er den ca. 1mm for lang men det
er ret vanskelig at se. Kan man hører 1mm?
|
|
|
Du vil næppe kunne høre forskel. Det vigigste er at pickupen sidder lige i punkterne "A" og "B". __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Madsen
Har posten været forbi og afleveret en lille fin pakke med Jico forparter
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
Hej Madsen
Mvh
Torben |
|
|
Ellers er det jo på med elefanthuen igen! __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej læste lige jeres indlæg, gik så ud og kiggede, de er ankommet alle 3, så nu skal der pakkes ud, jeg vender tilbage.
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
En kort tilbagemelding vedr. forskelle mellem forparter : VN5MR SAS og VN5XMR SAS :
X forparten har højere gain over 4 DB, målt via Denon taperec. og mit umiddelbare indtryk efter de få LPer jeg har spillet er at der er lidt mere liv i toppen (detaljer) og jeg fornemmer også en bedre dynamik, så efter den korte spilletid, et løft efter min mening, nu bliver den sat på arbejde resten af dagen, så den kan få rejsestivheden ud af kroppen, det er jo en langt tur. Har tjekket visuelt med lup, det ser meget fint ud all over, de kan deres kram de JICO gutter, har målt kanalforskellen via test plade, alt ok, er der nogen der har erfaring med HI FI News test LP..
Skal prøve i morgen at sammenligne MR versionen Med SAS do.
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
|
Hej Madsen
Mvh
Torben
|
|
|
Ellers er det jo på med elefanthuen igen!  |
|
|
Ikke nødvendigt denne gang, nu kender de mig
VH. m
Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
En kort tilbagemelding vedr. forskelle mellem forparter : VN5MR SAS og VN5XMR SAS :
X forparten har højere gain over 4 DB, målt via Denon taperec. og mit umiddelbare indtryk efter de få LPer jeg har spillet er
at der er lidt mere liv i toppen (detaljer) og jeg fornemmer også en bedre dynamik, så efter den korte spilletid, et løft efter min
mening, nu bliver den sat på arbejde resten af dagen, så den kan få rejsestivheden ud af kroppen, det er jo en langt tur. Har
tjekket visuelt med lup, det ser meget fint ud all over, de kan deres kram de JICO gutter, har målt kanalforskellen via test
plade, alt ok, er der nogen der har erfaring med HI FI News test LP..
VH. Madsen |
|
|
Se det indtryk glæder jeg mig til at høre om. Forresten så jeg at du i en anden tråd havde kig på en Jelco tonearm. Kom du helt
væk fra det eller? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
madsen skrev:
|
X forparten har højere gain over 4 DB, målt via Denon taperec. og mit umiddelbare indtryk efter de få LPer jeg har spillet er at der er lidt mere liv i toppen (detaljer) og jeg fornemmer også en bedre dynamik, så efter den korte spilletid, et løft efter min mening, nu bliver den sat på arbejde resten af dagen, så den kan få rejsestivheden ud af kroppen, det er jo en langt tur. Har tjekket visuelt med lup, det ser meget fint ud all over, de kan deres kram de JICO gutter, har målt kanalforskellen via test plade, alt ok, er der nogen der har erfaring med HI FI News test LP..
VH. Madsen
|
|
|
Se det indtryk glæder jeg mig til at høre om. Forresten så jeg at du i en anden tråd havde kig på en Jelco tonearm. Kom du helt væk fra det eller?  |
|
|
Det blev ikke til noget, lidt for tung til mit brug, kan ikke ige huske den effektive armmasse, men ellers en lækker arm til rimelige penge.
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Halo8 skrev:
madsen skrev:
X forparten har højere gain over 4 DB, målt via Denon taperec. og mit umiddelbare indtryk efter de få LPer jeg har spillet
er at der er lidt mere liv i toppen (detaljer) og jeg fornemmer også en bedre dynamik, så efter den korte spilletid, et løft
efter min mening, nu bliver den sat på arbejde resten af dagen, så den kan få rejsestivheden ud af kroppen, det er jo en
langt tur. Har tjekket visuelt med lup, det ser meget fint ud all over, de kan deres kram de JICO gutter, har målt
kanalforskellen via test plade, alt ok, er der nogen der har erfaring med HI FI News test LP..
VH. Madsen
|
|
|
Se det indtryk glæder jeg mig til at høre om. Forresten så jeg at du i en anden tråd havde kig på en Jelco
tonearm. Kom du helt væk fra det eller?  |
|
|
Det blev ikke til noget, lidt for tung til mit brug, kan ikke ige huske den effektive armmasse, men ellers en lækker arm til
rimelige penge.
VH. Madsen |
|
|
Det må man sige. Har selv været på udkig efter en tonearm med udskiftelig headshell (det gør det unægtelig lidt lettere hvis
man vil sammenligne/teste flere pickuper) men ok Jelco'en har en effektiv armmasse på 18 gram, så den er nok mere
anvendelig til lidt stivere MC pickupper. __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
|
VH. Madsen
|
|
|
Hej Madsen
Tillykke med de nye forparter. Dit umiddelbare indtryk, stemmer helt overens med det jeg skrev tidligere i tråden. Kan du se at undersiden af pickup'en er løftet noget i forhold til VN5MR udgaven.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender i Shure M75-6S og er den til noget? byder på en Headshell der sidder sådan en i headshell´en.
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|