Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 09:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Shure M97xE (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 38
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 566
Sendt: 23 December 2009 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Tweaker skrev:

Faldt lige over dette hos Svalander http://www.svalander.se/fynd/pickuphus.htm

For dem som måtte være interesserede i et M44 eller M75 hus. Ved ikke om Jico laver nåle til de gamle svende.

Jeg har nogle stykker M 75 liggende, jo du kan faktisk få SAS forparter til dem

http://www.export-japan.com/marketing/stylus/product_info.ph p?cPath=18&products_id=1019&osCsid=ub81cblhoots9i1ob bp473q7q3

VH. Madsen



__________________
Nyd musikken, glæd dig over teknikken
Til top Vis madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madsen
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 24 December 2009 kl. 00:52 | IP-adresse registreret  

En gammel svend den M75. Er vi ikke tilbage i midt tredserne med den? Jeg vil tro at den stadigvæk spiller fint.

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1263
Sendt: 31 December 2009 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Hej.

For satan nu er der kommet en SAS udgave til M97xE, Det kunne de sgu godt lige have oplyst, at de havde den i tankerne. Jeg har jo 3 stk. VN5xMR som egentlig passer til V15VxMR pickup'en

Mvh

Torben

  http://www.export-japan.com/marketing/stylus/product_info.ph p?products_id=1526

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin
 
madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 566
Sendt: 31 December 2009 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Solvin skrev:

Hej.

For satan nu er der kommet en SAS udgave til M97xE, Det kunne de sgu godt lige have oplyst, at de havde den i tankerne. Jeg har jo 3 stk. VN5xMR som egentlig passer til V15VxMR pickup'en

Mvh

Torben

  http://www.export-japan.com/marketing/stylus/product_info.ph p?products_id=1526

Ja for H. Torben så det her til morgen, jeg har bestilt en, hvad med om vi to startede et agentur for SAS forparter med Shure som speciale  men der er ingen vej udenom den skal afprøves, finanskrise eller ej, ja det har måske hjulpet at man har spurgt dem om der ikke var en ide at lave til 97eren, en forsinket julegave til Shure folket

VH. Madsen



__________________
Nyd musikken, glæd dig over teknikken
Til top Vis madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madsen
 
Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1263
Sendt: 31 December 2009 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

madsen skrev:
Solvin skrev:

Hej.

For satan nu er der kommet en SAS udgave til M97xE, Det kunne de sgu godt lige have oplyst, at de havde den i tankerne. Jeg har jo 3 stk. VN5xMR som egentlig passer til V15VxMR pickup'en

Mvh

Torben

  http://www.export-japan.com/marketing/stylus/product_info.ph p?products_id=1526

Ja for H. Torben så det her til morgen, jeg har bestilt en, hvad med om vi to startede et agentur for SAS forparter med Shure som speciale  men der er ingen vej udenom den skal afprøves, finanskrise eller ej, ja det har måske hjulpet at man har spurgt dem om der ikke var en ide at lave til 97eren, en forsinket julegave til Shure folket

VH. Madsen

Hej Madsen, og godt nytår. Ja vi må starte det argentur Jeg kan godt forstå, at du har bestilt en, jeg bliver nødt til at vente lidt 10.216kr. i understøttelse, men en januar måned med udgifter på 12.224kr. ja så er der sgu ikke råd til noget.

Mvh

Torben

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 31 December 2009 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Meget spændende, tak for tip . Så bliver det jo muligt at få sig en pickup i klasse med, eller bedre end V15, for en god tusse. Dem får de nok travlt med at lave nok af.
Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 566
Sendt: 31 December 2009 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

Ja det bliver spændende at se hvad den kan yde, som jeg ser på billedet ligner det den originale, måske de har opstøvet et parti med viscosedæmpning i børstefunktionen, hvis ydelsen kan forbedres i forhold til VXMR forparten så bliver det guf, men nu er den bestilt så får vi se

Og forresten Godt Nytår til alle

VH. Madsen



__________________
Nyd musikken, glæd dig over teknikken
Til top Vis madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madsen
 
Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1263
Sendt: 31 December 2009 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Godt nytår.

Mvh

Torben

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 31 December 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Ja, godt nytår

Madsen, vi venter spændt på dine lytteindtryk

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1263
Sendt: 31 December 2009 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Tweaker skrev:

Ja, godt nytår

Madsen, vi venter spændt på dine lytteindtryk

Uha, ja det gør vi. Jeg tror kun at det er børsten der har ændret farve, øhhhh det håber jeg. Har jo 3 stk. der passer til V15VxMR

Mvh

Torben

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 03 Januar 2010 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Nåh, så bestilte jeg også en. Men ak, der er en måneds ventetid på SAS nåle http://www.export-
japan.com/marketing/stylus/
Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1263
Sendt: 04 Januar 2010 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Tweaker skrev:
Nåh, så bestilte jeg også en. Men ak, der er en måneds ventetid på SAS nåle http://www.export-
japan.com/marketing/stylus/

Kanon Tweaker. Nu er det os der venter spændt på din meningen Jeg tror der er godt gang i Jico biksen, efter de laver så mange nye SAS forparter.

Mvh

Torben

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 05 Januar 2010 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

Fik lige denne mail:

Thank you for your order.
We are sorry but SAS stylus is currently crowded of its schedule of production.
It takes up to 3-4 weeks before orders are shipped.
We are processing your order to ship on January 22.

Products/Model
1 x N97xE/e007498

We would appreciate your understanding.

Thank you,
Kazuyo Shimizu / JICO



Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Gorm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

GM Sound

Bruger siden: 20 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1410
Sendt: 05 Januar 2010 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Hvad koster forsendelsen af en nål fra JICO ?
Til top Vis Gorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gorm Besøg Gorm's Websted
 
Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1263
Sendt: 05 Januar 2010 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Gorm skrev:
Hvad koster forsendelsen af en nål fra JICO ?

6,09 USD= 32kr.=BILLIGT

Mvh

Torben

 

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 05 Januar 2010 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Jeg valgte så registreret mail som kostede $9.82. Er nok lidt mere sikkert, hvis pakken skulle bortkomme.
Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 22 Januar 2010 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Så er den på vej, så må hellere få monteret PU`en op her i weekenden. Forventningerne er store
Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1263
Sendt: 22 Januar 2010 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Tweaker skrev:
Så er den på vej, så må hellere få monteret PU`en op her i weekenden. Forventningerne er store

Juhuuuuu, vi glæder os til at høre din mening, bare du nu ikke bliver skuffet  Neeeejjjjjj det bliver du ikke

Mvh

Torben

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 22 Januar 2010 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Mon ikke at madsens også er på vej nu? Bliver også spændende at høre hans mening om den.
Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 566
Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

Jo den er på vej hertil også, har kridtet skoene, bruger i øjeblikket min VNMR SAS, den modificerede, som er min favorit indtil videre, jo det bli'r spændende og se om der er mere at hente.

VH. Madsen



__________________
Nyd musikken, glæd dig over teknikken
Til top Vis madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madsen
 

<< Forrige Side af 38 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes