| Forfatter |
|
madsen Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 23 December 2009 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 24 December 2009 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
En gammel svend den M75. Er vi ikke tilbage i midt tredserne med den? Jeg vil tro at den stadigvæk spiller fint.
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja for H. Torben så det her til morgen, jeg har bestilt en, hvad med om vi to startede et agentur for SAS forparter med Shure som speciale men der er ingen vej udenom den skal afprøves, finanskrise eller ej, ja det har måske hjulpet at man har spurgt dem om der ikke var en ide at lave til 97eren, en forsinket julegave til Shure folket
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
|
Ja for H. Torben så det her til morgen, jeg har bestilt en, hvad med om vi to startede et agentur for SAS forparter med Shure som speciale men der er ingen vej udenom den skal afprøves, finanskrise eller ej, ja det har måske hjulpet at man har spurgt dem om der ikke var en ide at lave til 97eren, en forsinket julegave til Shure folket
VH. Madsen
|
|
|
Hej Madsen, og godt nytår. Ja vi må starte det argentur Jeg kan godt forstå, at du har bestilt en, jeg bliver nødt til at vente lidt 10.216kr. i understøttelse, men en januar måned med udgifter på 12.224kr. ja så er der sgu ikke råd til noget.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget spændende, tak for tip  . Så bliver det jo muligt at få sig en pickup i klasse med, eller bedre end V15, for en god tusse. Dem får de nok travlt med at lave nok af.
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det bliver spændende at se hvad den kan yde, som jeg ser på billedet ligner det den originale, måske de har opstøvet et parti med viscosedæmpning i børstefunktionen, hvis ydelsen kan forbedres i forhold til VXMR forparten så bliver det guf, men nu er den bestilt så får vi se
Og forresten Godt Nytår til alle
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt nytår.
Mvh
Torben

|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, godt nytår 
Madsen, vi venter spændt på dine lytteindtryk 
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 31 December 2009 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
|
Ja, godt nytår 
Madsen, vi venter spændt på dine lytteindtryk 
|
|
|
Uha, ja det gør vi. Jeg tror kun at det er børsten der har ændret farve, øhhhh det håber jeg. Har jo 3 stk. der passer til V15VxMR 
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 03 Januar 2010 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåh, så bestilte jeg også en. Men ak, der er en måneds ventetid på SAS nåle  http://www.export-
japan.com/marketing/stylus/
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 04 Januar 2010 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
Nåh, så bestilte jeg også en. Men ak, der er en måneds ventetid på SAS nåle http://www.export- japan.com/marketing/stylus/ |
|
|
Kanon Tweaker. Nu er det os der venter spændt på din meningen Jeg tror der er godt gang i Jico biksen, efter de laver så mange nye SAS forparter.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 05 Januar 2010 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik lige denne mail:
Thank you for your order. We are sorry but SAS stylus is currently crowded of
its schedule of production. It takes up to 3-4 weeks before orders are
shipped. We are processing your order to ship on January
22.
Products/Model 1 x N97xE/e007498
We would appreciate your
understanding.
Thank you, Kazuyo Shimizu / JICO
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 05 Januar 2010 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad koster forsendelsen af en nål fra JICO ?
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 05 Januar 2010 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gorm skrev:
| Hvad koster forsendelsen af en nål fra JICO ? |
|
|
6,09 USD= 32kr.=BILLIGT
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 05 Januar 2010 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg valgte så registreret mail som kostede $9.82. Er nok lidt mere sikkert, hvis pakken skulle bortkomme.
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er den på vej, så må hellere få monteret PU`en op her i weekenden. Forventningerne er store
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
Så er den på vej, så må hellere få monteret PU`en op her i weekenden. Forventningerne er store  |
|
|
Juhuuuuu, vi glæder os til at høre din mening, bare du nu ikke bliver skuffet Neeeejjjjjj det bliver du ikke 
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke at madsens også er på vej nu? Bliver også spændende at høre hans mening om den.
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo den er på vej hertil også, har kridtet skoene, bruger i øjeblikket min VNMR SAS, den modificerede, som er min favorit indtil videre, jo det bli'r spændende og se om der er mere at hente.
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |