Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
gad vide hvad den skal koste den nye j-formede sag .... men fedt de har "læst" interessen for noget der ikke ligner en stealth jetjager (ved godt at SME V er en fantastsk arm, men ser sku ikke hgodt ud på en td 124)
jeg bryder mig ikke om deres lige 12" med det grimme hovede - den ligner en stavblender
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
gad vide hvad den skal koste den nye j-formede sag .... men fedt de har "læst" interessen for noget der ikke
ligner en stealth jetjager (ved godt at SME V er en fantastsk arm, men ser sku ikke hgodt ud på en td 124)jeg bryder mig ikke
om deres lige 12" med det grimme hovede - den ligner en stavblender
Jeg kan egentlig godt lide kontravægten og enkelheden, men nej, den lige form og hovedet er ikke det jeg forbinder med
SME...
Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
CARS10 skrev:
r-l-b dog
Har du ikke fået din aften medicin siden du er så negativ.
Jeg gider godt eje en af de to arme (og det gør du jo også)men det kunne da være sjovt at høre hvad det er du ikke bryder dig om.
carsten
den lige 12" ligner et afkom af en SME og en rega arm - huset er grimt og fatningen til at tage huset af med er grim - den gamle SME fatning var fed og passer til enormt mange pickup huse - Men ja jeg har ikke fået min medicin så nu vil jeg gå ud og pelse katten i rent raseri
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 07:25 | IP-adresse registreret
krenzler skrev:
Den nye 12" koster i omegnen af 1100-1200£. Jeg ville så nok vælge en SME 312S til en smule flere penge.
Damn - med pundet nede i pris er det godt nok fristende - er der nogen der vil køber 4 paller vintagegrej - far skal ud og have fat i et garrard 301 værk og en ny SME arm -
Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
Tag et smut til London - greater London. Jeg har familie derovre og kommer jævntligt til byen. En ting er sikkert; det land flyder med lækkert vintage grej. SME arme, både 9 og 12, herunder diverse reservedele ligger de næsten alle inde med. Hvis du skal bruge en konkret SME/reservedel kan du købe den direkte hos fabrikken. Ring til Brian Laker - nummeret er på hjemmesiden.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum