| Forfatter |
|
Derre Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 307
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu siger specs jo som regel ikke ret meget om lyden, men om teknikken. Jeg har som sagt aldrig hørt c-sub spille, men jeg kunne forestille mig at der var ændret en del på afstivning, intern dæmpning, magnet systemet der driver enheden og måske også selve enheden. Det bedste man kan gøre er at høre begge dele og så vurdere på det grundlag.
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audio Pro Sub Focus syntes jeg spiller godt til de brugtpriser de går for. Ca. 1500 .-
10" med 400 W forstærker __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er stadig lidt splittet. Er der andre der har input til mit valg  - det er pt. en af de to audiovector sub's valget står mellem. Er der ikke nogen som har erfaring med både C og K-SUB? Det jeg er mest interesseret i at vide er om K-SUB er meget mere værd en C-SUB - og ja selvfølgelig er det en individuel vurdering.
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Valget faldt på en C-SUB  .
|
| Til top |
|
| |
StefanR Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det.
Har du fået den sat til endnu? Hvad synes du?
/Stefan
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo tak  . Ja den er sat til. Jeg er ganske godt tilfreds med den. Jeg synes den gør det godt, specielt størrelsen taget i betragtning. Nu er jeg dog af ren interesse på jagt efter lidt flere informationer omkring den.
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
+Hvordan lyder den
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke klage over lyden. Den indbyggede forstærker virker til at have godt fat omkring enheden på de små 10". Efter min smag passer den godt til musik, jeg har dog ikke set hvordan den gør det til film endnu. Den kompakte størrelse gør også at den er nem at finde plads til, jeg skal dog helt sikkert arbejde lidt med placeringen af den.
Jeg synes dog bare at man skal skrue relativt meget op for den før der for alvor sker noget. Om det er pga. konstruktionen af Classe D forstærkeren, ved jeg ikke.
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er 10" jo ikke en lille enhed vil jeg sige, den kan sikkert levere kvalitetslyd på trods af sin størrelse.
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
Nu er 10" jo ikke en lille enhed vil jeg sige, den kan sikkert levere kvalitetslyd på trods af sin størrelse.
|
|
|
Nej helt lille er den ikke, men den er heller ikke stor. Men som sagt så gør den det godt, og den virker bestemt ikke langsom eller noget, men en 12" vil nu heller ikke være af vejen.
|
| Til top |
|
| |
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skal du da bare ha en mere
Jeg har også lige købt en c-sub. Får den leveret i morgen. Så det bliver spændende at høre hvordan den er i forhold den til jeg lige har solgt. En paradigm ps-1200, mage til bulderkasse skal man godt nok lede længe efter  Men det var nu dejligt nok med lidt ekstra bas til en film i ny og næ. Men dybt gik den ikke engang, men den kunne godt nok rykke i dørene ved 30hz. meget dybere end det sagde den ikke rigtig noget.
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne da sagtens bruge en til  - hvis prisen er rigtig. Da jeg hørte en PS-1200 sidst der gik den ellers rimelig dybt. Jeg kan sagtens forestille mig at den har en tendens til at buldre, men meget af det er også placering og indstilling. Jeg har selv haft en PS-1000 v3, som mere eller mindre er identisk med PS-1200 v3, den var jeg dog meget godt tilfreds med. Hvad måtte du slippe for din C-SUB?
__________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 14 November 2009 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det var en af de gamle modeller jeg havde. Der stod bare ps-1200a på den. Men efter hvad jeg husker. (Det er ved at være nogle år siden) Så gik min gamle b&w asw1000 lavere, og jeg syntes egentlig den buldrede. Men den paradigm var et nummer slemmere og så var der portstøj
Men jeg glæder mig nu til at prøve den c sub. Og så er de jo ikke dyre end man kunne købe 2 og køre stereo. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve. Men nu skal jeg lige se om den dur
|
| Til top |
|
| |