Forfatter |
|
ekko Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Status: Offline Indlæg: 585
|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Næste projeckt her er en der vil forsøge at lave et 24/96 upsamplinge filter modul til maskinen og se om det kan implementeres på en og anden måde!!
(Dette kredsløb vil blive kopieret fra en anden cd. med et sådant )
Jeg ved ikke om det er muligt men det vil blive undersøgt!!
Dette er faktisk noget af det eneste RIGTIG! nye der er sket de sidste 10 - 12 år!!.. inden for 16/44!! pånær HDCD som jeg finder ret dødt og hedengangen efterhånden!!..
Jeg venter med spænding på hvad den person jeg kender der er lidt af en "ørn" til sådant ( elektronik byg / modefikation og konstruktion mm. )
mvh.
|
|
|
Spørgsmålet er, om (korrekt) upsampling til 24/96 overhovedet kan høres! - Hvad er din mening om dét? Havde du ikke lyttet på et system med kilde fra dCS? - fik du mulighed for at lytte med og uden upsampling?
__________________ ekko
- dokumenteret klogest og sjovest
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Næste projeckt her er en der vil forsøge at lave et 24/96 upsamplinge filter modul til maskinen og se om det kan implementeres på en og anden måde!!
(Dette kredsløb vil blive kopieret fra en anden cd. med et sådant )
Jeg ved ikke om det er muligt men det vil blive undersøgt!!
Dette er faktisk noget af det eneste RIGTIG! nye der er sket de sidste 10 - 12 år!!.. inden for 16/44!! pånær HDCD som jeg finder ret dødt og hedengangen efterhånden!!..
Jeg venter med spænding på hvad den person jeg kender der er lidt af en "ørn" til sådant ( elektronik byg / modefikation og konstruktion mm. )
mvh. |
|
|
Hej Miju! Så skal der nye DAC chips i også, fordi det er 18 bit typer. De kan ikke håndtere 24 bit, ligesom de heller ikke kan klare samplingen. BB1704K vil da være løsningen, men den tror jeg kun fås som smd komponent. Hvis du vil lave projektet anyway, så vil jeg næsten foreslå en ekstern konverter, idet indgrebet vil være så radikalt og gennemgribende, at det ikke længere kan kaldes en 3560ér. Faktisk skal hele det underste print skrottes, og det er på nær SPDIF interfacet og strømforsyningen, faktisk en hel konverter. Der er altså ikke meget ekstra ofret ved denne stunt. Jeg sætter mere min lid til analogdelen, jeg har faktsik lidt af et drømmeprojekt, som jeg har lyst til at prøve. Det går ud på, at afprøve en liniedel jeg allerede kender i den. Den skal så blot  forsynes med filtrering og I/V konvertering. selvom det ikke er helt nemt, så er det da bedre end at starte helt fra bunden. I øvrigt er det næste forsøg, at få den til at fungere uden sample and hold kredsen. Den burde være overflødig, eftersom PCM58PK er glitch fri på udgangen. Så den burde kunne undværes. Det vil jeg gætte på, rykker ligeså meget som at fjerne højpasfiltret.
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=feedback]
Det er fint at du giver din mening til kende. At Kurt og hans tro væbner ikke kan tåle at blive modsagt er jo meget betegnende.
Det kan vi sagtens og bliver det jo!! og så bider vi da også fra os!!
Der er måske tale om frygt for at tabe ansigt.
??? tabe ansigt!?? over hav??? 
Når man nu så gerne vil fremstå som den store hifi-ekspert. Hvis de var så store profeter så ville de da ikke reagerer med at svine dig og dit Linn udstyr i en grad, som det overhovedet ikke fortjener.
Bruger bare jonas egen facon og måde!! han får igen af samme skuffe som han selv giver ved enhver lejlighed over for alle andre apperater end lige Linn!!
Hvis de var sikker i deres sag, så ville din kritik jo bare prelle af på dem.
Dette er et debat forum og derfor svares angreb!! fordi vi ved lidt bedre behøver vi ikke at være total selv fede!!... så der bliver givet svar på påtale!!
Problemet er bare, at de fremhæver deres påstande som den ultimative sandhed krydret med en smuk teknisk sang.
Der er INGEN! ultimativ sandhed det har jeg sagt 1000 gange så den holder ikke du!!!
Det kan lokke andre novicer til sekten. Men jeg savner lidt ydmyghed fra disse hifi-præster for der er altså langt til, at de er oppe på Duelund niveau rent erfarings-og vidensmæssigt.
Påstår heller ikke andet!!... langt fra!!
Men igen: Vær kun tro mod dine egne øre.
det er DET! vi er!!!!
mvh. __________________ M.
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo jeg har hørt en del maskiner med upsampling blandtandet dCS som jeg selv har afprøvet!... og det giver altså noget på de gamle skiver!!..
Så det er faktisk en af de få ting der er noget i! af alle de tiltage der er lavet inden for 16/44 teknologien på længe!!..
men det ser ud til at være noget mere kompliceret om overhoved muligt at få 3560 til at fungere med et sådant kredsløb!! efter hvad jeg nu har fået at vide skal der også skiftes DCD! og så bliver det straks lidt mere kompliceret!
nu får vi at se hvordan og hvorledes!??
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Ja,der er åbenbart meget profit i den branche. |
|
|
Hejsa halsklud! For det meste er der da helt fair handler at gøre. Check da lige hvad du får for pengene hos eksempelvis Sony, mage til gedigne konstruktioner skal du da lede længe efter. Og så til de penge.
Det er da alene enkelte producenter, der skal presse den sidste dråbe af navnet eller blot designet, og det bliver jo hurtigt en vane. |
|
|
Enig, jeg har syntes heller aldrig jeg har haft købt katten i sækken og det mener jeg heller ikke jeg har med mine madgrigal produkter,de er også gedigne, men de er måske nok for dyre i forhold til ydelsen i visse tilfælde, men profit kan man ikke skylde dem for syntes jeg. , Men alt andet lige syntes jeg bare det i dag er blevet lidt svære at gennemskue end før i tiden. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Jo jeg har hørt en del maskiner med upsampling blandtandet dCS som jeg selv har afprøvet!... og det giver altså noget på de gamle skiver!!..
Så det er faktisk en af de få ting der er noget i! af alle de tiltage der er lavet inden for 16/44 teknologien på længe!!..
men det ser ud til at være noget mere kompliceret om overhoved muligt at få 3560 til at fungere med et sådant kredsløb!! efter hvad jeg nu har fået at vide skal der også skiftes DCD! og så bliver det straks lidt mere kompliceret!
mvh. |
|
|
Hejsa! Jeg tror altså på, at der er mere payback i at optimere analogdelen på den end ved at sætte himmel og jord i bevægelse for at få upsamplet digitalsignalet. Sample and hold kredsen har til opgave, at holde signalet efter hver puls. Der kommer jo 44.100X8 (den kører med 8 X oversampling) pulser pr. sekund, men det er altså impulser af en meget kort varighed. For at holde spændingsniveauet til den næste puls kommer, har man altså lavet sådan et sample and hold kredsløb. Det lapper signalet sammen til et kontinuerligt signal med andre ord. Dette kredsløb har tidligere været nødvendigt, bl.a. fordi konverterne ikke var glitch frie. Glitches er huller eller overlap ved bitskifte i konverteren. Hvilket bevirker enten drop eller peaks i signalet - har jeg lige lært i dag  . PCM58PK er glitchfri, men åbenbart har det været kotume at lade S/H kredsen blive, idet det anbefales sammen med det anvendte digtalfilter. Filtret er dog af ældre dato end PCM58PK, og muligvis derfor er kredsen der stadig. S/H kredsen sidder på analogsidan af DAC chipsene og udgør derfor en flaskehals, eller i hvert tilfælde en mulighed for tab af signalkvalitet. I praksis opfører S/H kredsløbet sig som en kondensator i signalvejen og det kan vi jo ikke li´. Den sidder dog før I/V konverteringen og det kan godt være, at virkningen af sådan en fyr er anderledes end antaget. Der er nemlig kun strøm og næsten ingen spænding på udgangen af DAC chippen. Iøvrigt bør i læse det LGrau skriver om PCM58PK, faktisk har den allerede lavere forvrængning end 1702 uden justering. Efter justering vil forvrængningen aftage yderligere. Denon bruger justering af bit 15+16. Det kunne have været muligt at justere 13+14 med, men det har sikkert været for tungt at danse med i produktionen. Nå! Det var tankerne omkring evt. yderligere pillerier, hvis man har mod på det.
|
Til top |
|
|
feedback Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se jeg tror ikke vi kommer videre på den måde. Så jeg tror vi må have hjælp udefra. Den kunne jo være i Århus Hifi klub som måske stillede lokaler og reference udstyr til rådighed til ren dyst mellem Linn CD12 og en supertweeket Denon 3560 i blindtest for et stort panel, der også består af fordomsfrie lyttere. Et sådant panels konklusion kunne være langt mere meningsfyldt end vores verbale mudderkastning.
Hvad siger i drenge?
miju skrev:
[QUOTE=feedback]
Det er fint at du giver din mening til kende. At Kurt og hans tro væbner ikke kan tåle at blive modsagt er jo meget betegnende.
Det kan vi sagtens og bliver det jo!! og så bider vi da også fra os!!
Der er måske tale om frygt for at tabe ansigt.
??? tabe ansigt!?? over hav??? 
Når man nu så gerne vil fremstå som den store hifi-ekspert. Hvis de var så store profeter så ville de da ikke reagerer med at svine dig og dit Linn udstyr i en grad, som det overhovedet ikke fortjener.
Bruger bare jonas egen facon og måde!! han får igen af samme skuffe som han selv giver ved enhver lejlighed over for alle andre apperater end lige Linn!!
Hvis de var sikker i deres sag, så ville din kritik jo bare prelle af på dem.
Dette er et debat forum og derfor svares angreb!! fordi vi ved lidt bedre behøver vi ikke at være total selv fede!!... så der bliver givet svar på påtale!!
Problemet er bare, at de fremhæver deres påstande som den ultimative sandhed krydret med en smuk teknisk sang.
Der er INGEN! ultimativ sandhed det har jeg sagt 1000 gange så den holder ikke du!!!
Det kan lokke andre novicer til sekten. Men jeg savner lidt ydmyghed fra disse hifi-præster for der er altså langt til, at de er oppe på Duelund niveau rent erfarings-og vidensmæssigt.
Påstår heller ikke andet!!... langt fra!!
Men igen: Vær kun tro mod dine egne øre.
det er DET! vi er!!!!
mvh. |
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
feedback skrev:
Se jeg tror ikke vi kommer videre på den måde. Så jeg tror vi må have hjælp udefra. Den kunne jo være i Århus Hifi klub som måske stillede lokaler og reference udstyr til rådighed til ren dyst mellem Linn CD12 og en supertweeket Denon 3560 i blindtest for et stort panel, der også består af fordomsfrie lyttere. Et sådant panels konklusion kunne være langt mere meningsfyldt end vores verbale mudderkastning.
Hvad siger i drenge? |
|
|
Måske nogen gider.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
ekko skrev:
Hehe, vi taler samme sprog... Ved dog ikke helt om jeg er enig mht. CD12 - man må da sige, at den repræsenterede noget nær "state of the art" indenfor cd-afspillere da den kom frem Hvem har sagt det, som ikke var betalt for det?. Om den er god til prisen er så en helt anden snak! Ingen entusiast kan bruge den maskine - og så er den ikke længere - en gang slask der ikke gør andet end at pynte på meterpop. Din mening om LP12 er jeg derimod helt enig i - magen til inkompetent konstruktion! Tjah sådan har det altid været, modifikationerne gør ikke megen forskel og PUérne er ganske enkelt bare Audio Technica om igen - blot dyrere. Man kan selvfølgelig bruge $$$ på nogle af de 117 opgraderinger der findes og ende op med en nogenlunde hæderlig spille. |
|
|
|
Til top |
|
|
LGrau Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 2201
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
mvh.
|
|
|
Hej MIJU.
Jeg er også lidt tvivlende overfor upsampling. Jeg tror at der er en forskel, men forskellen skal nok nærmere findes i at upsamplingen ofte er jitterreducerende. Specielt hvis det er en D/A konverter med upsampling.
M.h.t. jitterreducering så er der også mulighed for dette på 3560'eren. Det er lidt besværligt, men måske er det arbejdet værd:
Data out bliver styret af LE og ikke clk som ved nyere konvertere. Så jitteren på LE skal minimeres. Det gør bestemt ikke arbejdet nemmere. Men i princippet skal clk, LE og data gennem en buffer som bliver styret af en ultra præcis clock. Denne clock skal være styret af en PLL som låses fast på det eksisterende clocksignal.
Logikken på bufferen skal være hurtig og forsynes med en ultra stabil forsyning. Så burde den være hjemme .
Men jittermæssigt ser konstruktionen fornuftig ud. Digitalfilteret kører i jitterfree mode, så LE, burde være rimelig jitterfri. Men inden for jitter er der sket en udvikling de seneste 12 år. Så jitterfri for 12 år siden vil nok ikke kaldes jitterfri i dag. (hvis man er en hæderlig konstruktør ). __________________ Mvh Lennart
Nyt DIY system under opbygning...
|
Til top |
|
|
ekko Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Status: Offline Indlæg: 585
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
ekko skrev:
Hehe, vi taler samme sprog... Ved dog ikke helt om jeg er enig mht. CD12 - man må da sige, at den repræsenterede noget nær "state of the art" indenfor cd-afspillere da den kom frem Hvem har sagt det, som ikke var betalt for det?. Om den er god til prisen er så en helt anden snak! Ingen entusiast kan bruge den maskine - og så er den ikke længere - en gang slask der ikke gør andet end at pynte på meterpop. Din mening om LP12 er jeg derimod helt enig i - magen til inkompetent konstruktion! Tjah sådan har det altid været, modifikationerne gør ikke megen forskel og PUérne er ganske enkelt bare Audio Technica om igen - blot dyrere. Man kan selvfølgelig bruge $$$ på nogle af de 117 opgraderinger der findes og ende op med en nogenlunde hæderlig spille.
|
|
|
|
|
|
Jeg vidste godt, at Linns PUer var "rebadgede" - havde måske gættet på, at det var nogle af de billige fra Ortofon i skotsk forklædning. (Ortofon producerer nemlig PUer for en række firmaer - og med god grund - de kan deres kram!) Men selv Ortofons billigste PUer lyder nok for godt til at kunne passes ind i Linns farveskema...! __________________ ekko
- dokumenteret klogest og sjovest
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
ekko skrev:
Jeg vidste godt, at Linns PUer var "rebadgede" - havde måske gættet på, at det var nogle af de billige fra Ortofon i skotsk forklædning. (Ortofon producerer nemlig PUer for en række firmaer - og med god grund - de kan deres kram!) Men selv Ortofons billigste PUer lyder nok for godt til at kunne passes ind i Linns farveskema...! |
|
|
Hej Ekko! Du bliver vist aldrig en rigtig god Linninist. Det Tiefenbrunske klangunivers har en præference for klingeriet fra mønterne skarpt forfulgt af whiskyflaskerne.
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
feedback skrev:
Hvad siger i drenge?
|
|
|
Ingen problem i det jeg tror sku gerne f.eks. Scala stiller op og de har de jo i en anden tråd gjort før hvor ingen kom.
|
Til top |
|
|
feedback Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder godt. Så er det bare spørgsmålet om Denon 3560 fanatikerne TØR komme ud af deres kældre. Det kunne måske også være, at jeg kan fremskaffe en Audio Aero Capitole til formålet. Den har jo det grimme, grimme Philips drev som ifølge professor Kurt er tæt på at være verdens dårligste. Har I iøvrigt set testen af denne spille her på hifi4all. Anmelderen må jo have modtaget bestikkelse eller være tonedøv, når han kan skrive sådan rosende ord noget om en maskine, der har et så dårligt drev, ifølge Kurt fra kælderen.
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
feedback skrev:
Det lyder godt. Så er det bare spørgsmålet om Denon 3560 fanatikerne TØR komme ud af deres kældre. Det kunne måske også være, at jeg kan fremskaffe en Audio Aero Capitole til formålet. Den har jo det grimme, grimme Philips drev som ifølge professor Kurt er tæt på at være verdens dårligste. Har I iøvrigt set testen af denne spille her på hifi4all. Anmelderen må jo have modtaget bestikkelse eller være tonedøv, når han kan skrive sådan rosende ord noget om en maskine, der har et så dårligt drev, ifølge Kurt fra kælderen. |
|
|
Hehe Kurt fra Kælderen den fugtige kælder måske der er groet svamp på tromme hinderne side Kurt lytter så dårligt. Kanon jeg vil gerne høre denne Audio Aero Capitole den lyder fin.
|
Til top |
|
|
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
KURT SKREV : Nej tak! Det var en forklaring jeg bad om. Andre må virkelig gerne byde også. Åbenbart kan jeg godt finde ud af at vælge skiver med kanonoptagelser . Det kræver faktisk en del, at du ved det.
VISER BARE HVOR MEGET I GÅR OP I MUSIKKEN. TROR MERE OG MERE PÅ DET SOM JONAS OG SILLESEN SKRIVER, I ER KUN TIL TINGEL TANGEL LYDE.SAMMENLIGNE EN DENON 3560, MODIFICERET ELLER EJ, MED LINN CD 12 OG AA CAPITOLE ER HELT HEN I VEJRET.
MÅ SQ VÆRE IRRITERENDE, HVIS MAN KUN KAN HOLDE UD AT HØRE MUSIK PÅ SIT ANLÆG HVIS DET ER KANONOPTAGELSER. MVH DANMARKS HIFIKLUB
|
Til top |
|
|
LGrau Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 2201
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikp skrev:
KURT SKREV : Nej tak! Det var en forklaring jeg bad om. Andre må virkelig gerne byde også. Åbenbart kan jeg godt finde ud af at vælge skiver med kanonoptagelser . Det kræver faktisk en del, at du ved det.
VISER BARE HVOR MEGET I GÅR OP I MUSIKKEN. TROR MERE OG MERE PÅ DET SOM JONAS OG SILLESEN SKRIVER, I ER KUN TIL TINGEL TANGEL LYDE.
Jeg er da rimeligt overbevist om Kurt kubik hører musik. Men problemet er at man skal være varsom med at dømme et anlæg umusikalsk, hvis pladen man spiller ikke er musikalske. Men det har vist snart været oppe at vende mange gange, så lad os ikke komme ind på det her igen.
SAMMENLIGNE EN DENON 3560, MODIFICERET ELLER EJ, MED LINN CD 12 OG AA CAPITOLE ER HELT HEN I VEJRET.
Hvorfor er det helt hen i vejret ???
MÅ SQ VÆRE IRRITERENDE, HVIS MAN KUN KAN HOLDE UD AT HØRE MUSIK PÅ SIT ANLÆG HVIS DET ER KANONOPTAGELSER.
Ja, så pladeselskaberne må til at oppe sig...
MVH DANMARKS HIFIKLUB |
|
|
__________________ Mvh Lennart
Nyt DIY system under opbygning...
|
Til top |
|
|
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikp skrev:"VISER BARE HVOR MEGET I GÅR OP I MUSIKKEN. TROR MERE OG MERE PÅ DET SOM JONAS OG SILLESEN SKRIVER, I ER KUN TIL TINGEL TANGEL LYDE.SAMMENLIGNE EN DENON 3560, MODIFICERET ELLER EJ, MED LINN CD 12 OG AA CAPITOLE ER HELT HEN I VEJRET."
Sikken noget sludder, der er sgu' ingen af os der kun lytter til lyde, det stadie er de fleste kommet ud over.
Jeg kan godt lide det Densen produkter gør ved musikken men jeg kan også godt lide det andet udstyr gør for musikken hvis bare man kunne kombinere dette ville det da være herligt.
At tro at bare fordi at noget udstyr er kostbart så befinder det sig også i en sublim klasse lydmæssigt er sgu' ud fra de bedste intentioner naivt at tro, så ville B&O være noget af cremen og det er det ikke helt, vel.
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
At man godt kan lide at "rode" med "tingel tangel" og lave DIY. samt modeficere mm. og der igennem også lytte til div parametre mm. er ikke ensbetydende med at man ikke lytter til musik eller kan lytte til musik!!
Måske ku det tænkes at man gør alt dette fordi man netop vil have mest musig musik og musikalitet! og at kun ved at selv have en finger med i 2spillet" kan man opnå dette med mindre man som hvisse "bare" lige smider 150000 kr efter en og anden ny cd. maskine eller "bare" lige køber en stak udstyr til hvad et mindre paracell hus koster!..
Tweakere og DIY. folk KAN!!! få langt mere ud af det de køber for de midler de nu har!.. netop af den grund at de tweaker og bygger selv!!... altså man opnår langt mere musik og musikalitet og langt bedre lyd ud af det man nu engeng har råd til end man ellers ville have hvis man bare plug & play.. og så bare sad der!!..
At eks. Jonas bor i en lille "Jordhule" og ofre ALT! på sit hifi er ikke ensbetydende med at alle kan eller vil dette!... og så må man jo ty til andre midler for at opnå samme resultater!.. og at man så kan dette er jo ganske uforståligt for disse folk ( plug & play folk der har FOR! mange penge !!) det er da også næsten en forfærdende tanke hvis nogen "nørder" virkelig skaulle kunne lave noget der matcher deres dyre "status" symboler! eller tweake noget 12 år gammelt så det gør jobbet lige så godt som en ny sag der koster det meste af en års løn!! DET VILLE JO VÆRE LIDT AF EN AFKLIPNING AF POTENS FORLÆNGEREN! FOR DISSE PERSONER!! ... såååå NEJ!! det KAN!! ikke være muligt!!... derfor alle disse angræb på den gode gamle DCD3560 og hvad Kurt & jeg siger!!
Men DIY. folk ved bare bedre!!...
Så! kom bare an!! hvad angår demo mellem tweaket DCD3560 mod nye maskier!?? ANY TIME!!.. mine muligheder for at slæbe en til Jylland eller lignende, ( at finde tid og mulighed9 er RET! begrænsede!! men skulle i komme forbi vores lille solskins ø... så kik bare ind om!!
Men Kurt bor jo lige der i "stormens centrum" såååå måske kunne han stille op?? hvis han gider?? det må jo være op til ham!!..
Jeg ville gerne!!.. og ville meget gerne være med når det sker!!...
Men ak! jeg har ik engeng tid til at komme til hifi udstillingen selv om jeg har ville det i lang tid!! SUK!! der er bare IKKE! tid!.. også selv om jeg er jævnligt i KBH.
Men som sagt MIN! dør er altid åben! så har nogen et og andet nyt "bæst" under armen de vil forsøge sig med op mod DCD3560?? så værsgo!!...
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
SAMMENLIGNE EN DENON 3560, MODIFICERET ELLER EJ, MED LINN CD 12 OG AA CAPITOLE ER HELT HEN I VEJRET.
Hvorfor er det helt hen i vejret ???
JAAA!!! hvorfor da det??? de to er da ik noget særligt andet end i prisen!!!!
( kik engang hvad der er i skidtet!! hvad tror i det koster reelt?? )
I DCD3560 er der value for money!!.. og idag endnu mere!!!
Og lyden?? såååå.. hør den lige først i dens opgraderede stand før i udtaler jeg med SÅ! stor sikkerhed!! ( som vi andre har gjort det!!)
|
Til top |
|
|