| Forfatter |
|
Real_Zeke Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kvinder er jo som bekendt en af de værste at diskutere med, de appelere ikke til fornuft, ej heller er de modtaglige over for den - og det kan derfor på ingen måde svare sig at tage fat på en diskussion om hvorledes anlæget kan få en plads i stuen. Man må simpelthen bare fremføre et fakta der gør det tydeligt for kvinden at anlæget skal blive; "ja skat, det er altså mig og anlæget, eller ingen af os". Så har hun ligesom fået valget fra starten. Dermed ingen senere diskussion. __________________ Sa1750
Cayin 252B
SB Duet
Nordost Blue heaven
Nordost Super flatline
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Grimm.e.ulv Udelukket fra forum

Bruger siden: 18 August 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prinds skrev:
Så får hun ikke mere af det andet der gør hende glad Så får jeg også mere tid til at lytte på anlægget....
/Prinds |
|
|
Tror det er bedre at hun får alt det af det andet, som gør hende så glad Ja så kan hun jo tage dem på fødderne , i stedet for at smide dem i skabet til alle de andre. Og så smutte ud og se på nips sammen med veninderne og give dig fred hjemme i hulen.
Håber i får en rigtig god dag/aften/nat på lørdag. På forhånd tillykke herfra.
Hygge
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op for et klip og en mokke der kun har en mission her på jorden, og det har åbenlyst med boligindretning at gøre  . Tak for kaffe , jeg stemmer kvinderne ud af stuen og kvaliteten ind i stuen ellers drukner vi snart i små plastic dippedutter , Ikea møbler og pottepanter ( ikke at forveksle med potplanter) .
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hun var jo for dum at høre på hende i indslaget. Og hendes mand må da være lige så dum siden han holder hende ud. Jeg ved ihvertfald godt hvor jeg havde flyttemanden til at tabe hende henne. Det værste var jo næsten at der ikke var nogle fede anlæg derinde. Det store var jo på ingen måde et af dem der er designet til at kvinderne måske skal kunne acceptere det. Kvinden havde intet fornuftigt at sige om det at have et anlæg, ej heller havde ham den skaldede der skulle demonstrere anlæg, men som selv havde det lille grimme Sony derhjemme.
Der var så meget man kunne fyre af i en debat som denne, men det hjælper jo ikke så længe der render en masse metroseksuelle mænd rundt og syntes at lyden fra mono-højttaleren i mobilen er god nok(til at ens ører ikke bløder før efter et kvarter). Tror vi skal sætte et par af de der Sony-anlæg eller Zeppelinere op næste gang Madonna eller Robyn Williams besøger Danmark. Så kan de måske forstå hvorfor man ikke skal have dem derhjemme.
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
W.C.Field sagde engang.; Jeg har det med kvinder som med elefanter...Jeg elsker at se på dem, men vil nødig eje en!
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
tube mania skrev:
W.C.Field sagde engang.; Jeg har det med kvinder som med elefanter...Jeg elsker at se på dem, men vil nødig eje en!
mvh |
|
|
Han var slet ikke så dum ham W.C  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
|
Hvis man har et forhold der bygger på respekt for hinandens interesse områder, er det vel ikke noget problem med et anlæg..??
Tror desværre også at mange kvinder benytter sig af deres kvinde list og overbeviser deres mand at han hellere vil have designer møbler for pengene ”selv her på siden findes der mange mænd, hvor røven hænger i en elastik fra nakken”
Som den gode Sund en gang udtrykte det..! hun starter med at fjerne dit anlæg, efter fuldt af dine ting, og til sidst kikker hun på dig… og så kan hun lige så godt fjerne dig ”for hvor er den mand hun egentligt blev forelsket i”
Måske hun også gemmer deres fladskærm bag en potteplante…? 
Har brugt billedet før, men det sigende det hele….

Peter
|
|
|
fed humor peter....men kender dig jo....er bare glad ved hun ikke så mine 4 opstillinger af speakers, og alt andet grej....puha....for ikke at snakke om mine 350kg hjemmebyg som ikke engang er færdige endnu...men kunne jo tilbyde hende at smide dem ud hvis hun selv kunne løfte dem ud!!!!!
godt jeg bor selv!!!!
mvh velkommen
|
| Til top |
|
| |
Grimm.e.ulv Udelukket fra forum

Bruger siden: 18 August 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
tube mania skrev:
|
mvh
|
|
|
En meget klog mand ham W.C. Field
Hygge
|
| Til top |
|
| |
telum Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 165
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
huha hun er godt nok forfærdelig...
Jeg synes dog mange herinde glemmer kompromisets kunst som virkelighedens verden typisk består af, og gør alle kvinder til farlige anti-hifi monstre - jeg tror ikke damen i indslaget er en arketype på tidens kvinde heldigvis 
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
telum skrev:
|
huha hun er godt nok forfærdelig...
Jeg synes dog mange herinde glemmer kompromisets kunst som virkelighedens verden typisk består af, og gør alle kvinder til farlige anti-hifi monstre - jeg tror ikke damen i indslaget er en arketype på tidens kvinde heldigvis 
|
|
|
Enig, hun er næppe en arketype, men man kunne frygte andre kvinder lod sig inspirere!
Hvorfor smed de ikke et par Cerwin Vega'er ind? Ville gerne ha' set hendes reaktion! 
Som en anden påpegede, virker ham den skaldede sgu heller ikke spor kompetent til at forsvare hifi. __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
telum Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 165
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej jeg er helt enig - han betegner hifi-klubben som mandehørm selvom det garanteret også er dem der stiller den zeppelin-tingest til rådighed.
Derudover glemmer han behændigt at nævne, at der altså er kæmpe stor forskel på en ipod-højttaler og et rigtigt anlæg mht. lyden - det virker nærmest til der ikke er forskel...
og hvorfor lige et lille snottet sony-anlæg, hvorfor ikke et sæt cm1/dali mentor menuet og en lille nad alt-i-en løsning hvis man endelig vil ned i størrelse?
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var for nydelig til en fæst ”ca. 25 mennesker” hos nogle venner, hvor den krybende mand havde indvillet i at skippe alt hi-fi til fordel for et komplet Kloss/Tivoli setup med cd og 2 cigarkasser med en kummerlig lille enhed i hver…!? Og da aftenen skred frem og der skulle danses kunne anlægget ikke engang overdøve folks fest ryst, faktisk var det selskabets piger der begynde at pege fingerer af hendes latterlige valg….
Kender ikke den sorte cigar dildo ting de viste i morges, men den ligner ikke noget der kan klare et lille selskab med hygge og efterfølgende fest og dans… __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
Derre Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 307
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, hun var da irriterende at høre på. Men hvor var det fedt at Bregnholt satte rammstein på bad hende komme over tid sidst. Jeg har fundet et kompromis med kæresten. Så længe jeg må købe hifi må hun købe sko og tasker, ingen problemer, alle er glade.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
|
Var for nydelig til en fæst ”ca. 25 mennesker” hos nogle venner, hvor den krybende mand havde indvillet i at skippe alt hi-fi til fordel for et komplet Kloss/Tivoli setup med cd og 2 cigarkasser med en kummerlig lille enhed i hver…!? Og da aftenen skred frem og der skulle danses kunne anlægget ikke engang overdøve folks fest ryst, faktisk var det selskabets piger der begynde at pege fingerer af hendes latterlige valg….
Kender ikke den sorte cigar dildo ting de viste i morges, men den ligner ikke noget der kan klare et lille selskab med hygge og efterfølgende fest og dans…
|
|
|
Den har 1x5" bassenheder med tilhørende 50W forstærker (sikkert en klasse d) og 2x3" og 2x1" mid og tweet med tilhørende 25W forstærker. Så nej den ka nok ikke spille cerwin vega højt og dybt, men den ka sikkert en smule 
edit: Det er en B&W zeppelin hvis det ikke er blevte nævnt før. __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
En mands højttalere skal veje mere end konen! Hvis ikke dette er tilfældet, er det enten fordi konen er for stor eller højttalerne er for små. 
(ca. 130 kg. pr side her). __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
En mands højttalere skal veje mere end konen! Hvis ikke dette er tilfældet, er det enten fordi konen er for stor eller højttalerne er for små. 
(ca. 130 kg. pr side her).
|
|
|
Sammenlagt eller pr styk? Så vi ved nu at din kone vejer under 260 kilo.. lad mig gratulere. __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeHedegaard skrev:
janils skrev:
|
(ca. 130 kg. pr side her).
|
|
|
Sammenlagt eller pr styk? Så vi ved nu at din kone vejer under 260 kilo.. lad mig gratulere.
|
|
|
Pr. stk. .... men der stod "mere end konen"! Hun må altså meget gerne veje en hel del mindre! 
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
(ca. 130 kg. pr side her). |
|
|
De 130 kilo.....er det så konens "sider" ?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hende der skal da bare have et spark omme bagi, og så kan hun fise hen
i børnehaven til alle de andre pædagogger ha ha ha. Hun gider/kan
garanteret heller ikke lave mad  HOV HOV HOV! der er ingen grund til at bringe sådan et fint erhverv som pædagog faget ind i denne diskution  I virkeligheden bliver der jo ikke diskuteret noget i dette klip, men bare snakket forbi hinanden. Men fedt at hun lige får lidt Ramstein til sidst
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
guffi Udelukket fra forum

Brokkehoved KSB
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Hende der skal da bare have et spark omme bagi, og så kan hun fise hen i børnehaven til alle de andre pædagogger ha ha ha. Hun gider/kan garanteret heller ikke lave mad 
HOV HOV HOV! der er ingen grund til at bringe sådan et fint erhverv som pædagog faget ind i denne diskution
I virkeligheden bliver der jo ikke diskuteret noget i dette klip, men bare snakket forbi hinanden. Men fedt at hun lige får lidt Ramstein til sidst
|
|
|
Tja du har din mening, og jeg har min om det folkefærd (Kvindelige pædagogger ) __________________ En gang sprutter altid sprutter
|
| Til top |
|
| |