Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 14:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: AT-95E MM eller MC? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Proxi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Oktober 2009 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
Et for lavt nåletryk og ikke korrekt anti-skating har naturligvis stor indflydelse på alle de parametre

God fornøjelse!

Jo tak. Så mangler jeg bare lige én plade som jeg gerne vil have. Den koster så bare 1250kr, hvilket også er en pæn slat penge synes jeg.

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Oktober 2009 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Proxi skrev:
Så mangler jeg bare lige én plade som jeg gerne vil have. Den koster så bare 1250kr, hvilket også er en pæn slat penge synes jeg.

Den er steget? Så var det godt jeg ikke solgte dig min for 1.000 kr.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Proxi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Oktober 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
Nej den er faktisk faldet. Fra 1500 til 1250. Synes bare det er mange penge at give ekstra bare fordi den er helt ny. Det var okay hvis det var fordi man samlede eller lignende. Men jeg vil jo sætte en nål i den det øjeblik jeg fik den ind af døren.

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Proxi skrev:
Wymax skrev:

Nej den er faktisk faldet. Fra 1500 til 1250. Synes bare det er mange penge at give ekstra bare fordi den er helt ny. Det var okay hvis det var fordi man samlede eller lignende. Men jeg vil jo sætte en nål i den det øjeblik jeg fik den ind af døren.

Så er den jo blevet billigere - køb køb køb!!  Det er jo noget man må gøre op med sig selv - køber du for at samle og bevare, eller køber du for at nyde. Og der er også andre faktorer: Jeg vil gerne have fat på Roger Waters Amused to Death på vinyl, men vil slet ikke give de kroner for den som nogle sælgere mener de skal have - og så er den brugt! Hvis jeg skulle sammenligne en brugt udgave med en helt ny der koster 250 kr. mere - så var det den nye jeg købte.

Selv om jeg har en lidt "frivol" omgang med mine penge til tider, så ville jeg godt nok også tænke mig om en ekstra gang. Jeg har svært ved at acceptere at skulle betale store summer for sjældenhed, specielt i brugt form - til gengæld bruger jeg gerne penge på nye, og købte senest et par Tsuyoshi Yamamoto vinyler til 500 kr. stykket i US.

Nå... Jeg må hellere ind og rode videre. Har også fået ny pladespiller, så du kan bare være glad for din plug&play Thorens, for jeg sidder og fedter med main bearing tilt og subplint adjustment - det skal jo justeres perfekt

Proxi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

Så er den jo blevet billigere - køb køb køb!!  Det er jo noget man må gøre op med sig selv - køber du for at samle og bevare, eller køber du for at nyde. Og der er også andre faktorer: Jeg vil gerne have fat på Roger Waters Amused to Death på vinyl, men vil slet ikke give de kroner for den som nogle sælgere mener de skal have - og så er den brugt! Hvis jeg skulle sammenligne en brugt udgave med en helt ny der koster 250 kr. mere - så var det den nye jeg købte.

Selv om jeg har en lidt "frivol" omgang med mine penge til tider, så ville jeg godt nok også tænke mig om en ekstra gang. Jeg har svært ved at acceptere at skulle betale store summer for sjældenhed, specielt i brugt form - til gengæld bruger jeg gerne penge på nye, og købte senest et par Tsuyoshi Yamamoto vinyler til 500 kr. stykket i US.

Nå... Jeg må hellere ind og rode videre. Har også fået ny pladespiller, så du kan bare være glad for din plug&play Thorens, for jeg sidder og fedter med main bearing tilt og subplint adjustment - det skal jo justeres perfekt

Gad ikke vente og gå og tænke på om jeg skulle købe eller ej og evt komme til at ærge mig i fremtiden, så jeg købte den! Og elsker den allerede.

kvickly
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Marts 2008
Lokalitet: Øerne
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

Yamamoto er helt vildt godt
Til top Vis kvickly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvickly

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

Proxi skrev:
Gad ikke vente og gå og tænke på om jeg skulle købe eller ej og evt komme til at ærge mig i fremtiden, så jeg købte den! Og elsker den allerede.

Fantastisk! Tillykke

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

kvickly skrev:
Yamamoto er helt vildt godt

Ja, det er rigtig godt - både lyd og musik. Ærgrer mig dog over at der var udsolgt på den tredje jeg ville købe - jeg bestilte, men da jeg modtog forsendelsen stod den som værende udsolgt - forhandlerens lagerstyring sidder vist ikke helt i skabet

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes