| Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Kasper H skrev:
| jeg er lidt i tvivl om justering af Antiskating og nåletryk og VTA. Er der nogle gode råd? Ham jeg købte af foreslog omkring 2g. Jeg har læst lidt rundt ang. antiskating og det virker som om at man skal have en testplade for at justere det korrekt |
|
|
2g nåletryk er netop hvad Benz anbefaler til din Wood H2. VTA - armrør parallel med tallerkenen plejer at være fornuftigt. Det kan være svært at sige noget gængs brugbart omkring anti-skate. Mekanismen varierer fra arm til arm & friktionen kan variere forskellige nåleslibninger imellem. Prøv evt. med anti-skate på 2/3-dele af VTF og brug ørerne derfra.
Anvendte du en protraktor da du installerede Benz pick-uppen? |
|
|
Jeps, jeg anvendte en standard Protractor. Mht. Antiskate er Pro-Ject armen nok lidt primitiv, for der er kun 3 settings, 10-15, 15-20 og 20-25 mN Jeg har den på midterste PT. Det passer måske meget godt med 2/3 af 2g.
Anyways, jeg er sikker på at opgraderingen gør det sjovere at investere i plader, og pladesamlingen bliver nok det næste der skal opgraderes ;o) Men som sagt, hvis der er nogen der har en testskive, giver jeg meget gerne en kop mokka.
|