| Forfatter |
|
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 31 Januar 2010 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, du må meget gerne komme med lidt feedback her når du har lyttet noget mere på dem. Så vil jeg vente med at købe noget indtil da.
__________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 01:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik de 100 timer, de har åbnet sig en del op, fra været en del tilsløret... I forhold til Grado virker de bare anderledes lydmæssigt, og en del mere behaglige at have på..
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik_sdk skrev:
Så fik de 100 timer, de har åbnet sig en del op, fra været en del tilsløret... I forhold til Grado virker de bare anderledes lydmæssigt, og en del mere behaglige at have på..
|
|
|
Kunne godt forestille dig at de var mere behagelige at have på, kan nok kun have mine Grado'er på i 2-3 timer og så bliver jeg øm i mine øre  men nu er mine øre også blevet mere hærdede, istarten var det kun en god halv time jeg kunne have dem på  Hvordan vil du sige at lyden er ifht. grado'erne? Grunden til at jeg spørger er fordi jeg gerne vil have noget som er lidt anderledes. Håber du kan hjælpe, da du har præcis samme setup som jeg overvejer at få  __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det med den halve time er jeg igang med i øjeblikket..  at tage sennheiser på bagefter er en drøm(kan side med dem en hel aften uden at tænke over det)... Lydbilled mæssigt er jeg desvære ikke trænet godt nok til endnu at udtale mig om, andet end der er god forskel på dem lydmæssigt på den gode måde.. Det er min menning at have 3 hovedtelefoner til forskellig musik, og det er 2 af dem, den tredie skulle være en lukket til trance og til lukke støj ude.. måske beyerdynamic dt770.. Har en del på vej med posten  Blue dragon kable til sennheiser og Maverick audio dac og Ear foam pads til Grado..
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik_sdk skrev:
Det med den halve time er jeg igang med i øjeblikket.. at tage sennheiser på bagefter er en drøm(kan side med dem en hel aften uden at tænke over det)... Lydbilled mæssigt er jeg desvære ikke trænet godt nok til endnu at udtale mig om, andet end der er god forskel på dem lydmæssigt på den gode måde.. Det er min menning at have 3 hovedtelefoner til forskellig musik, og det er 2 af dem, den tredie skulle være en lukket til trance og til lukke støj ude.. måske beyerdynamic dt770.. Har en del på vej med posten Blue dragon kable til sennheiser og Maverick audio dac og Ear foam pads til Grado..
|
|
|
Det lyder da spændende det som du har fået bestilt dig, har også læst mange steder at man kan hente meget med et andet kabel. Uha, det er jo farligt at skrive med dig, for helt lyst til at købe dem  Rent lydkvalitetsmæssigt, HD 650'erne så på højde med sennheiserne? Hvad er det for nogle pads og hvorhenne er de købt? __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, troede det var nogle special lavede, men du må endelig skrive når du får dem og det er noget der hjælper på komforten og ikke ødelægger lyden for meget. Troede de kabler du havde købt var til dine HD650'ere, men nice nok alligevel. Tillykke med dine køb. __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne du egentlig godt få ham sælgeren til at sende til DK?
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Februar 2010 kl. 06:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville der ske noget ved at købe et par gamle sennheiser hd 650? Når jeg siger gammel, da mener jeg en 5-6 år gamle. Er der noget ved dem som jeg skal overveje, mht. slid og alder? På forhånd tak for den kvalificerede hjælp.
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 09 Februar 2010 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis de virker fint, er det ikke noget problem. Ørepuder og hovedbånd kan evt. være lidt skumle/slidte efter 5-6 år (hvis de er blevet brugt meget), men de er nemme at udskifte.
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må jeg hellere melde tilbage hvad mit valg endte på. Købte et par Sennheiser HD650'ere, som egentlig er en ganske udemærket hovedtelefon. Men for pokker hvor synes jeg dog at den var kedelig ifht. mine Grado RS2'ere. De er derfor efter nogle uger blevet solgt igen. Men så har jeg da prøvet det. Hvad kaster jeg så kærligheden over. Jo, der skulle jo ske noget og var så glad for mine RS'ere. De er idag blevet opgraderet til Grado's GS1000. Eneste jeg lige nu har at sige er: WOW
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2010 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
sider de bedre en rs2
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 07:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
De sidder meget bedre, selve paden er blevet noget størrrer og det gør at den sidder på hovedet og ikke ørene. Så ja, helt klart bedre. Forresten må jeg spørge dig og hvilken gain på din Little Dot du finder bedst til RS2'eren?
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bagger skrev:
Nu må jeg hellere melde tilbage hvad mit valg endte på.Købte et par Sennheiser HD650'ere, som egentlig er
en ganske udemærket hovedtelefon. Men for pokker hvor synes jeg dog at den var kedelig ifht. mine Grado RS2'ere. De er
derfor efter nogle uger blevet solgt igen. Men så har jeg da prøvet det.Hvad kaster jeg så kærligheden over. Jo, der skulle jo
ske noget og var så glad for mine RS'ere. De er idag blevet opgraderet til Grado's GS1000. Eneste jeg lige nu har at sige er:
WOW
|
|
|
JA GS1000 er noget HELT for sig selv. Jeg havde også kun WOW at sige til dem da jeg hørte dem første gang og måtte have
dem. Jeg må dog indrømme at wow-effekten fortog sig efter nogle måneder og jeg søgte tilbage til SR325 for at få den mest
intime Grado lyd. Jeg er stadig vild med GS1000 og vil foretrække dem klart frem for PS1000. Tillykke med dem
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Bagger skrev:
Nu må jeg hellere melde tilbage hvad mit valg endte på.Købte et par Sennheiser HD650'ere, som egentlig er
en ganske udemærket hovedtelefon. Men for pokker hvor synes jeg dog at den var kedelig ifht. mine Grado RS2'ere. De er
derfor efter nogle uger blevet solgt igen. Men så har jeg da prøvet det.Hvad kaster jeg så kærligheden over. Jo, der skulle jo
ske noget og var så glad for mine RS'ere. De er idag blevet opgraderet til Grado's GS1000. Eneste jeg lige nu har at sige er:
WOW
|
|
|
JA GS1000 er noget HELT for sig selv. Jeg havde også kun WOW at sige til dem da jeg hørte dem første gang og måtte have
dem. Jeg må dog indrømme at wow-effekten fortog sig efter nogle måneder og jeg søgte tilbage til SR325 for at få den mest
intime Grado lyd. Jeg er stadig vild med GS1000 og vil foretrække dem klart frem for PS1000. Tillykke med dem  |
|
|
Ok, spændende at du er vendt tilbage til SR325'eren. Kan godt høre at den ikke er ligeså intim, men lad os nu se. Lige foreløbig vil jeg gennemlytte alt mit musik igen og så er det næste der skal opgraderes nok noget forstærker eller DAC. __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|