Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 08:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: LP Plastlommer - hvor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 27 Maj 2010 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

broelling skrev:
Jer der har købt hos protected.de - har i også nogen erfaringer med "LP-Innenhüllen Deluxe" derfra??

Dem er jeg ganske tilfredse med. Men lad være med at slumme nedefter og nøjes med non-deluxe versionen - da er papiret meget tyndt og let at rive i stykker.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

broelling
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2008
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 27 Maj 2010 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Okay. Tak skal du ha'. Så bestiller jeg 100 stk. dér...

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Maj 2010 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

broelling skrev:

Vær opmærksom på hvor meget du bestiller... Det koster godt 13 Euro for hver 26 kg, så det kan godt betale sig at købe hjem til sit eget lokale lager

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Maj 2010 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
broelling skrev:

Vær opmærksom på hvor meget du bestiller... Det koster godt 13 Euro for hver 26 kg, så det kan godt betale sig at købe hjem til sit eget lokale lager

13 Euro i forsendelsesomkostninger

pebjo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 28 Maj 2010 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
Wymax skrev:
broelling skrev:

Eller også tjekker du min profil

Til top Vis pebjo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pebjo

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Maj 2010 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

pebjo skrev:
Wymax skrev:
Wymax skrev:
broelling skrev:

Jamen du har ret - du er kun 30 kr. dyrere for 100 stk. inner sleeves, så med din fragt på 75 kr. sparer man faktisk kun en 5'er på de 100 stk. Men skulle man nu have flere end 100 stk., og især hvis man også vil have outer sleeves eller andet med, så kan man spare penge hos Protected

pebjo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Maj 2010 kl. 02:11 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
pebjo skrev:
Wymax skrev:
Wymax skrev:
broelling skrev:

Jamen du har ret - du er kun 30 kr. dyrere for 100 stk. inner sleeves, så med din fragt på 75 kr. sparer man faktisk kun en 5'er på de 100 stk. Men skulle man nu have flere end 100 stk., og især hvis man også vil have outer sleeves eller andet med, så kan man spare penge hos Protected

ehh mann - tjek under forsendelse - levering koster 35,- kun emballage er dyrere, såååå det er ikke så dyrt endda Smile Men vil da gerne høre om danske alternativer. Er her kun for at gøre det så billigt som muligt, så fremt man vil handle i DK - det er eneste! mål. Hvis der findes andre alternativer i Danmark hører jeg gerne om dem. Det er selvfølgelig rigtig at protected.de er billigere, men der er man afhængig af leveringsprisen, som bør indregnes. Og køber du 1000 pvc-sleeves er de muligvis billigere. Ellers vil jeg, som alternativ, kigge andre steder henWink

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 29 Maj 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

pebjo skrev:
Wymax skrev:

ehh mann - tjek under forsendelse - levering koster 35,- kun emballage er dyrere

Da jeg ikke lige umiddelbart kunne finde en pris på forsendelse (indrømmet, jeg overså punktet) indledte jeg en shopping-tur hvor jeg bestilte 100 inner sleeves, og da jeg nåede frem til betaling stod der 75 kr. Jeg kørte så ikke videre med betaling, det kan være forsendelsen havde ændret sig der, men du burde nok få det på plads alligevel.

pebjo skrev:
Det er selvfølgelig rigtig at protected.de er billigere, men der er man afhængig af leveringsprisen, som bør indregnes. Og køber du 1000 pvc-sleeves er de muligvis billigere. Ellers vil jeg, som alternativ, kigge andre steder henWink

Mjoh... 100 PVC outer sleeves koster 250 kr. hos Protected, så ved 1000 stk. har man sparet 750 kr.  Kan man "nøjes" med PE outer sleeves er der sparet en HEL del mere.

Men jo, indenfor landets grænser tror jeg såmænd nok at du er billigst. Jeg forsøger bare at oplyse om hvor det er billigt når man er storindkøber som jeg er - jeg plejer at bestille 3-500 af både inner og outer sleeves hver gang, og udnytter fragtgrænsen bedst muligt.

pebjo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Maj 2010 kl. 07:36 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
pebjo skrev:
Wymax skrev:

ehh mann - tjek under forsendelse - levering koster 35,- kun emballage er dyrere

Da jeg ikke lige umiddelbart kunne finde en pris på forsendelse (indrømmet, jeg overså punktet) indledte jeg en shopping-tur hvor jeg bestilte 100 inner sleeves, og da jeg nåede frem til betaling stod der 75 kr. Jeg kørte så ikke videre med betaling, det kan være forsendelsen havde ændret sig der, men du burde nok få det på plads alligevel.

pebjo skrev:
Det er selvfølgelig rigtig at protected.de er billigere, men der er man afhængig af leveringsprisen, som bør indregnes. Og køber du 1000 pvc-sleeves er de muligvis billigere. Ellers vil jeg, som alternativ, kigge andre steder henWink

Mjoh... 100 PVC outer sleeves koster 250 kr. hos Protected, så ved 1000 stk. har man sparet 750 kr.  Kan man "nøjes" med PE outer sleeves er der sparet en HEL del mere.

Men jo, indenfor landets grænser tror jeg såmænd nok at du er billigst. Jeg forsøger bare at oplyse om hvor det er billigt når man er storindkøber som jeg er - jeg plejer at bestille 3-500 af både inner og outer sleeves hver gang, og udnytter fragtgrænsen bedst muligt.

Så er leveringsprisen redigeret. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes