| Forfatter |
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 27 Maj 2010 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
broelling skrev:
| Jer der har købt hos protected.de - har i også nogen erfaringer med "LP-Innenhüllen Deluxe" derfra?? |
|
|
Dem er jeg ganske tilfredse med. Men lad være med at slumme nedefter og nøjes med non-deluxe versionen - da er papiret meget tyndt og let at rive i stykker.
|
| Til top |
|
| |
broelling Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 427
|
| Sendt: 27 Maj 2010 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay. Tak skal du ha'. Så bestiller jeg 100 stk. dér...
__________________ Fordi Cerwin Vega 1215MKII SE er SÅ undervurderet en højttaler...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Maj 2010 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
broelling skrev:
| Okay. Tak skal du ha'. Så bestiller jeg 100 stk. dér... |
|
|
Vær opmærksom på hvor meget du bestiller... Det koster godt 13 Euro for hver 26 kg, så det kan godt betale sig at købe hjem til sit eget lokale lager 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Maj 2010 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
broelling skrev:
|
|
Vær opmærksom på hvor meget du bestiller... Det koster godt 13 Euro for hver 26 kg, så det kan godt betale sig at købe hjem til sit eget lokale lager  |
|
|
13 Euro i forsendelsesomkostninger 
|
| Til top |
|
| |
pebjo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 28 Maj 2010 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Wymax skrev:
broelling skrev:
|
|
Vær opmærksom på hvor meget du bestiller... Det koster godt 13 Euro for hver 26 kg, så det kan godt betale sig at købe hjem til sit eget lokale lager  |
|
|
13 Euro i forsendelsesomkostninger 
|
|
|
Eller også tjekker du min profil
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Maj 2010 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
pebjo skrev:
Wymax skrev:
Wymax skrev:
broelling skrev:
|
|
|
|
13 Euro i forsendelsesomkostninger  |
|
|
Eller også tjekker du min profil |
|
|
Jamen du har ret - du er kun 30 kr. dyrere for 100 stk. inner sleeves, så med din fragt på 75 kr. sparer man faktisk kun en 5'er på de 100 stk. Men skulle man nu have flere end 100 stk., og især hvis man også vil have outer sleeves eller andet med, så kan man spare penge hos Protected 
|
| Til top |
|
| |
pebjo Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Maj 2010 kl. 02:11 | IP-adresse registreret
|
|
|

Wymax skrev:
pebjo skrev:
Wymax skrev:
Wymax skrev:
broelling skrev:
|
|
|
|
13 Euro i forsendelsesomkostninger  |
|
|
Eller også tjekker du min profil |
|
|
Jamen du har ret - du er kun 30 kr. dyrere for 100 stk. inner sleeves, så med din fragt på 75 kr. sparer man faktisk kun en 5'er på de 100 stk. Men skulle man nu have flere end 100 stk., og især hvis man også vil have outer sleeves eller andet med, så kan man spare penge hos Protected 
|
|
|
ehh mann - tjek under forsendelse - levering koster 35,- kun emballage er dyrere, såååå det er ikke så dyrt endda Men vil da gerne høre om danske alternativer. Er her kun for at gøre det så billigt som muligt, så fremt man vil handle i DK - det er eneste! mål. Hvis der findes andre alternativer i Danmark hører jeg gerne om dem. Det er selvfølgelig rigtig at protected.de er billigere, men der er man afhængig af leveringsprisen, som bør indregnes. Og køber du 1000 pvc-sleeves er de muligvis billigere. Ellers vil jeg, som alternativ, kigge andre steder hen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Maj 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
pebjo skrev:

Wymax skrev:
Jamen du har ret - du er kun 30 kr. dyrere for 100 stk. inner sleeves, så med din fragt på 75 kr. sparer man faktisk kun en 5'er på de 100 stk. Men skulle man nu have flere end 100 stk., og især hvis man også vil have outer sleeves eller andet med, så kan man spare penge hos Protected  |
|
|
ehh mann - tjek under forsendelse - levering koster 35,- kun emballage er dyrere |
|
|
Da jeg ikke lige umiddelbart kunne finde en pris på forsendelse (indrømmet, jeg overså punktet) indledte jeg en shopping-tur hvor jeg bestilte 100 inner sleeves, og da jeg nåede frem til betaling stod der 75 kr. Jeg kørte så ikke videre med betaling, det kan være forsendelsen havde ændret sig der, men du burde nok få det på plads alligevel.
pebjo skrev:
Det er selvfølgelig rigtig at protected.de er billigere, men der er man afhængig af leveringsprisen, som bør indregnes. Og køber du 1000 pvc-sleeves er de muligvis billigere. Ellers vil jeg, som alternativ, kigge andre steder hen |
|
|
Mjoh... 100 PVC outer sleeves koster 250 kr. hos Protected, så ved 1000 stk. har man sparet 750 kr. Kan man "nøjes" med PE outer sleeves er der sparet en HEL del mere.
Men jo, indenfor landets grænser tror jeg såmænd nok at du er billigst. Jeg forsøger bare at oplyse om hvor det er billigt når man er storindkøber som jeg er - jeg plejer at bestille 3-500 af både inner og outer sleeves hver gang, og udnytter fragtgrænsen bedst muligt.
|
| Til top |
|
| |
pebjo Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2010 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
pebjo skrev:

Wymax skrev:
Jamen du har ret - du er kun 30 kr. dyrere for 100 stk. inner sleeves, så med din fragt på 75 kr. sparer man faktisk kun en 5'er på de 100 stk. Men skulle man nu have flere end 100 stk., og især hvis man også vil have outer sleeves eller andet med, så kan man spare penge hos Protected  |
|
|
ehh mann - tjek under forsendelse - levering koster 35,- kun emballage er dyrere |
|
|
Da jeg ikke lige umiddelbart kunne finde en pris på forsendelse (indrømmet, jeg overså punktet) indledte jeg en shopping-tur hvor jeg bestilte 100 inner sleeves, og da jeg nåede frem til betaling stod der 75 kr. Jeg kørte så ikke videre med betaling, det kan være forsendelsen havde ændret sig der, men du burde nok få det på plads alligevel.
pebjo skrev:
Det er selvfølgelig rigtig at protected.de er billigere, men der er man afhængig af leveringsprisen, som bør indregnes. Og køber du 1000 pvc-sleeves er de muligvis billigere. Ellers vil jeg, som alternativ, kigge andre steder hen |
|
|
Mjoh... 100 PVC outer sleeves koster 250 kr. hos Protected, så ved 1000 stk. har man sparet 750 kr. Kan man "nøjes" med PE outer sleeves er der sparet en HEL del mere.
Men jo, indenfor landets grænser tror jeg såmænd nok at du er billigst. Jeg forsøger bare at oplyse om hvor det er billigt når man er storindkøber som jeg er - jeg plejer at bestille 3-500 af både inner og outer sleeves hver gang, og udnytter fragtgrænsen bedst muligt.
|
|
|
Så er leveringsprisen redigeret. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det
|
| Til top |
|
| |