| Sendt: 18 Februar 2010 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg beklager at jeg først vender tilbage nu. Tak for de mange gode bud og indlæg for det første. Jeg har været ude at sejle en stor del af tiden siden jeg skrev mit indlæg, og derfor har jeg ikke fået skrevet videre herinde. Forhandleren og stedet hvor jeg har fået den kigget igennem er ikke den samme. Stedet hvor jeg har fået skiftet drevet, er afspilleren også blevet varme og kulde testet. Alt skulle "desværre" være blevet gennemgået. Siden jeg lavede mit indlæg i tråden er problemet desværre taget til, afspilleren finder nu på at hakke op til 2 gange typisk mellem 1 og 1½ min. inde i første sang. Det underlige er at jeg kan høre 4-5 cd'er pr. dag i 2 dage uden at den laver unoder, og så pludselig dag 3 hakker den. Det kommer altså meget pludseligt og uden nogen egentlig grund. Og ingen tvivl om at problemet vil være løst ved at købe en anden afspiller. Men nu har den her classic kostet mig 1700 kr. + nyprisen, samt 6 måneder eller sådan noget på værksted. Derfor har jeg ikke tænkt mig at give op endnu  , ydermere er jeg kanon godt tilfreds med lyden, og dens HDCD funktion. Derfor jeg har netop lavet et indlæg i en anden tråd omkring smøring af løbeværket. Som sagt så virkede det som om at det løste problemet i ca. 3 måneder sidst den blev smurt. Og hver gang der er kommet nyt løbeværk i har den fungeret ca. 3-6 måneder. Så jeg ved ikke om løbeværket af en eller anden grund tørrer ud så laseren ikke reagere hurtigt nok indenfor de første ca. 2 min af cd'en? Og så var der en der ville høre om det var et 2. sorteringsdrev der sad i den. Jeg ved det ikke, men drevet skulle bestilles hjem fra Japan mener jeg, og det tog 1 uge. Samtidig sagde gutten på værkstedet at det var et drev der var bedre end et typisk drev i billigere cd-afspillere. Og da han intet har at gøre med classic så ser jeg ingen grund til at han skulle have fundet på det. Jeg håber at I har lysten til at prøve at hjælpe mig herfra, selvom det er længe siden tråden blev startet. -Ascari.
|