| Forfatter |
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lærer nok aldrig at forstå B&O's design på fladskærmene - jeg synes, at det er ualmindelig klodset med deres kvadratiske design, der fylder så meget mere end konkurrenterne, men det er jo smag og behag.
Til prisen var der mange andre, jeg hellere ville have.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaso skrev:
|
Jeg lærer nok aldrig at forstå B&O's design på fladskærmene - jeg synes, at det er ualmindelig klodset med deres kvadratiske design, der fylder så meget mere end konkurrenterne, men det er jo smag og behag.
Til prisen var der mange andre, jeg hellere ville have.
|
|
|
Nu har du tydligvis IKKE set det in real life, for så ville du på ingen måde kalde det klodset. Ja det fylder noget mere i højden, men det er pga at det ikke skal have en crappy lyd som Panasonic, Sony, Philips osv. Dem kunne jeg godt nok ikke holde ud at høre på i 5min. 
Jeg syntes at det er hammer flot og er meget tæt på at bestille et til mig selv  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Kinnaps Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes nu også, det er et rigtig flot tv. Jeg havde nok valgt det nederste i sort, men det kommer selvfølgelig an på hvad man ellers har i stuen.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg har skrevet andre steder så synes jeg det er grimt og der er en mærkelig
"ubalance", da toppen fylder mere end bunden med højttaleren. Desuden
forstår jeg ikke at man bruger næsten halvdelen af skærmen på
højttalere. I dag har mange jo deres TV sat til anlægget alligevel. Hvis man nu kan bruge højttaleren under TV'et til Center kan jeg måske forstår idéen eller ikke. Tror dog det ser bedre ud i virkeligheden. 
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaso skrev:
Til prisen var der mange andre, jeg hellere ville have. |
|
|
Jeg må give dig helt ret B & O er heller ikke min kop the.
|
| Til top |
|
| |
Kenneth_P Branchemedlem

Anmelder i Fidelity og på nomono.dk
Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gør sig flottest når det hænger på væggen...

__________________ Mange hilsner,
Kenneth
Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
I dag har mange jo deres TV sat til anlægget alligevel. Hvis man nu kan bruge højttaleren under TV'et til Center kan jeg måske forstår idéen eller ikke. Tror dog det ser bedre ud i virkeligheden. 
|
|
|
Jeg har ikke mit Tv tilsluttet anlæget og derfor får jeg heller aldrig et Panasonic, Sony og ligende ind i mit hjem. Da deres lyd simpelthen ikke er til at holde ud at høre på, så jeg er glad for at de har gjort noget ud af en højtaler i tv`et 
Højtaleren kan sagtens indgå som center i et surroundsetup og jo, det ser langt bedre ud i virkeligheden  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Pierre antyder, så burde I lige se BeoVision 10 i real life før i udtaler jer. Det er et utrolige flot tv såvel designet men også billede kvaliteten er i top. Tv'et fylder kun 68mm i tykkelsen og ser sig bedst ud når det hænger på vægen. Jeg var selv inde til præsentationen igår aftes i frihavnen.
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
BeoFantast Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, har selv leget med dette tv hos den lokale B&O og det er meget flottere i real life end billeder kan vise.
Syntes bestemt det er flot og billedekvaliteten er helt på højde med hvad andre topmodeller kan vise, men kig selv ind og oplev dette tv.
Pierre, var du ikke gået væk fra B&O __________________ Beovision Avant 55" & en masse B&O grej...
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoFantast skrev:
|
Pierre, var du ikke gået væk fra B&O
|
|
|
Ikke helt, kun på lydsiden En ting er sikkert....... Jeg vil nok altid have B&O tv i stuen 
Jeg solgte min BV4 50" plasma, da jeg ikke ville have B&O lyd mere og ikke havde brug for sådan en stor skærm. Lige nu står der et Avant 28", det var egenligt meningen at jeg ville købe BV7 40", men kan ikke helt få mig selv til at give omk 90K for et tv. Så har egenligt bare gået og ventet på at de kom med et som kunne opfylde mine krav og det ser ud som om at BV10 gør det  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
BeoFantast Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det tror jeg på, er nu glad for mit BV-7 syntes godt nok det nye er lækkert. Kan dog nok ikke helt matche den indbyggede Beosystem 3 som jeg har i mit, men flot det er det
Velkommen tilbage med en "flad" fra B&O, Pierre __________________ Beovision Avant 55" & en masse B&O grej...
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Raskolnikov skrev:
I dag har mange jo deres TV sat til anlægget alligevel. Hvis man nu kan bruge højttaleren under TV'et til Center kan jeg måske forstår idéen eller ikke. Tror dog det ser bedre ud i virkeligheden. 
|
|
|
Jeg har ikke mit Tv tilsluttet anlæget og derfor får jeg heller aldrig et Panasonic, Sony og ligende ind i mit hjem. Da deres lyd simpelthen ikke er til at holde ud at høre på, så jeg er glad for at de har gjort noget ud af en højtaler i tv`et 
Højtaleren kan sagtens indgå som center i et surroundsetup og jo, det ser langt bedre ud i virkeligheden 
|
|
|
Jeg tror da at mange gerne så, at B&O også tilbød skærmen som ren monitor . .
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoVision 10 er Bang & Olufsens nye version af en vægmonteret eller gulv placeret fladskærm. Der er tale om en 40 tommers-udgave LED-baseret LCD-skærm med 200/240 Hz, baseret på Beovision 8 chassiet. Hver eneste detalje i designet er gennemtænkt, og samtidig har det været afgørende at sikre en B&O lydkvalitet, selv om fjernsyn er slankt som dette er der indbygget en 5.1 digital surround processer.
Forsiden af fjernsynet er dækket af en glasskærm med antirefleksbehandling, og indrammet af to polerede aluminiumsprofiler. Der er valgt lækre materialer, men vil kunderne betale 43.495 kr. for et 40" LCD led TV + 6.500,00 kr. for at få det anti refleks behandlet (coated) frontglaset Et minus er manglende Pin-kode tyverisikring.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 06:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
Jeg tror da at mange gerne så, at B&O også tilbød skærmen som ren monitor . . |
|
|
Det gør de jo allerede, BeoVision 4 serien og BeoVision 7-40 / 7-32 kan også fåes som ren monitor  __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah - designet kan man jo altid diskutere.
Dog lærer jeg nok aldrig at forstå, hvordan nogen kan finde på at betale så mange penge, for et TV med en sølle lille 40" skærm, som ikke gengiver kildematerialet korrekt  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
|
Dog lærer jeg nok aldrig at forstå, hvordan nogen kan finde på at betale så mange penge, for et TV med en sølle lille 40" skærm, som ikke gengiver kildematerialet korrekt 
|
|
|
B&O afviger på farvetemperatur og har en lidt dynamisk gamma, men det gengiver stadig billedet flottere end langt størstedelen af Tv på markedet takket være B&Os billedkredsløb. Pioneer er stadig kongen af billedkvalitet, men jeg synes B&Os nyere fladskærme billedmæssigt er interessante på mange punkter. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
|
Dog lærer jeg nok aldrig at forstå, hvordan nogen kan finde på at betale så mange penge, for et TV med en sølle lille 40" skærm, som ikke gengiver kildematerialet korrekt 
|
|
|
Definér "ikke korrekt"?? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
| Som jeg har skrevet andre steder så synes jeg det er grimt og der er en mærkelig "ubalance", da toppen fylder mere end bunden med højttaleren. Desuden forstår jeg ikke at man bruger næsten halvdelen af skærmen på højttalere. |
|
|
Jeg vil klart foretrække denne løsning frem for at hænge sit tv op, og klaske en eller anden tilfældig soundbar nedenunder. Her er en integreret løsning der med garanti lammetæver samtlige andres tv´s lyd - og i den række også de fleste soundbars.
Og så vil jeg da foretrække at skærmen er større end arealet på højttaleren, snarere end omvendt - så er det først at det ser tosset....IMO  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
perejvind skrev:
|
|
|
|
Definér "ikke korrekt"??
|
|
|
Det har for høj farvetemperatur. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |