Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 10:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Det nye B&O BeoVision 10 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BeoFantast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

perejvind skrev:
Ronin skrev:
perejvind skrev:

Tjah - designet kan man jo altid diskutere.

Dog lærer jeg nok aldrig at forstå, hvordan nogen kan finde på at betale så mange penge, for et TV med en sølle lille 40" skærm, som ikke gengiver kildematerialet korrekt

Definér "ikke korrekt"??

Det har for høj farvetemperatur.

Godt læst et eller andet sted, men ved du hvad det reelt betyder?

Kæft jeg er træt af de indlæg hver gang det handler om B&O, at kun Pio & Pana har et "rigtigt billede"

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

BeoFantast skrev:
perejvind skrev:
Ronin skrev:
perejvind skrev:

Dog lærer jeg nok aldrig at forstå, hvordan nogen kan finde på at betale så mange penge, for et TV med en sølle lille 40" skærm, som ikke gengiver kildematerialet korrekt

Definér "ikke korrekt"??

Nu behøver man ikke at læse sig til at B&O´s fjernsyn har unaturligt billede. Det eneste det kræver for at konstatere det, er at man kigger på skærmen!

Jeg betragter mig selv som lidt af en perfektionist, når det gælder hjemmebio. Jeg har derfor investeret i et par colormetre og software fra Calman så jeg selv kan kalibrere mit TV og min projektor. Jeg ønsker nemlig at få det maksimale ud af mit udstyr.

Så ja! Jeg vil hævde at jeg godt ved hvad det betyder.

BeoFantast skrev:

Kæft jeg er træt af de indlæg hver gang det handler om B&O, at kun Pio & Pana har et "rigtigt billede"

Det er så dit problem, men det står nu ingen steder i denne tråd.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

perejvind skrev:
Ronin skrev:
perejvind skrev:

Definér "ikke korrekt"??

Jamen, kære ven - det er da ikke anderledes end på så mange andre tv på markedet, ja faktisk stort set dem alle.

Det er derfor at kalibrering er blevet så populært et issue, og det er faktisk ikke anderledes på den nye Beovision. Og nu er farvetemperaturen jo altså også kun en parameter ud af mange andre, og der er helt afgjort andre steder hvor det kan gå mere galt hvis man endelig skulle pege på noget!

Har du iøvrigt set den nye Beovision i aktion?

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

BeoFantast skrev:
perejvind skrev:
Ronin skrev:
perejvind skrev:

Definér "ikke korrekt"??

Der er forhåbentlig ingen,som påstår at Pio og Pana har et 100% "rigtigt" billede ? ! Men dybest set alle seriøse testsites - bla Flatpanels.dk - konstaterer at Pioneer performer markedets bedste/mest korrekte billede i forhold til kildematerialet. Og at Panasonic altså er det TV som kommer tættest på et Pioneer. Flatpanels konkluderer i testen af "Beovision 8" , at det måske er markedets pt bedste LCD, på trods af den "skæve" hvidbalance". OttoAV har i den forbindelse ytret,at det er en skam at B&O ikke har implementeret en såkaldt "PURE" indstilling hvor TV´et er kalibreret udfra den "rigtige" hvidbalance. B&O´s strategi m hvidbalance skulle bunde i, at utallige blindtest af almindelige brugere viser at slutbrugeren rent faktisk foretrækker en anden kelvin værdi end 6500.Spørgsmålet er så om det er fair overfor filmproducenten, produceren af "Nyhederne" osv, - at man manipulerer med den farvetemeratur,som de sigter efter at få deres produktion afleveret i ? ? Synes B&O måske også lige at vi skulle male "Mona Lisa" lidt over, - for at opdatere hendes hudfarve ? ?     

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

perejvind skrev:

Tjah - designet kan man jo altid diskutere. Dog lærer jeg nok aldrig at forstå, hvordan nogen kan finde på at betale så mange penge, for et TV med en sølle lille 40" skærm, som ikke gengiver kildematerialet korrekt

Det er det samme hver gang. Det er svært at forstå dem der åbner en tråd hvor det tydeligt fremgår af overskriften at det handler om B&O, når de en gang har valgt at de ikke vil betale prisen for B&O. Det er derfor nemt at få den opfattelse at de drømmer om noget de ikke kan opnå, og istedet for at acceptere dette, begynder at skyde med spred hagl mod et produkt de hverken har set eller hørt. De læste noget dengang det første BeoVision 8 blev lanceret, og sådan er det så bare. 

De samme personer nikliserer også at her ikke kun er tale om et fladskærms tv, men samtidigt om et integrer digital surround system, og en nyudviklet center/stereo højttaler, hvor Bang & Olufsen har arbejdet hårdt på at udvikle og tilpasset et rigtigt godt BAS-kabinet. 

Designet skal på tråds af dette stadig være tyndt. Derfor delen under 40 tommer skærmen, som indeholder de dele jeg lige har beskrevet, og et eller andet sted skal der jo laves plads til surround processoren og det højttaler kabinettet som ikke eksistere hos konkurrenterne.  IK'  

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:
BeoFantast skrev:
perejvind skrev:
Ronin skrev:
perejvind skrev:

Definér "ikke korrekt"??

Spørgsmålet er så om det er fair overfor filmproducenten, produceren af "Nyhederne" osv, - at man manipulerer med den farvetemeratur,som de sigter efter at få deres produktion afleveret i ? ? Synes B&O måske også lige at vi skulle male "Mona Lisa" lidt over, - for at opdatere hendes hudfarve ? ?     

Nu tror jeg at det er de færreste som køber tv ud fra en andens synspunkt (i dette tilfælde en filmproducent) Jeg gør ikke og kender heller ikke andre som gør. Hvor mange sælgere tror du har hørt et spørgsmål ala dette: kan tv`et nu vise de farver som Ridley Scott gerne ville have frem i filmen Gladiator, eller manipulere tv`et med farverne?????

"Korrekt" billede elle ej. Det er de færreste der kan se forskel på 2 forskellige skærme, med mindre de hænger ved siden af hinanden og der er det mange gange små forskelle. Farverne er en personlig sag, nogle vil gerne have dem "korrekte" andre med lidt varmere toner.

canielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2009
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 01:18 | IP-adresse registreret  

Til top Vis canielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af canielsen

lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

"Korrekt" billede elle ej. Det er de færreste der kan se forskel på 2 forskellige skærme, med mindre de hænger ved siden af hinanden og der er det mange gange små forskelle. Farverne er en personlig sag, nogle vil gerne have dem "korrekte" andre med lidt varmere
toner.

Nu er korrekt jo faktisk ret varmt, og B&O er i den modsatte ende: meget koldt.

Men der er jo heller ingen der brokker sig over at B&O laver et standardbillede, som de gør, men derimod over at det ikke er muligt at få det ret meget anderledes.

Det er fint at et firma som B&O går op i at lave ordentlig kvalitet og diverse detaljer som ikke mange andre producenter gør, men hvorfor ikke også give den hele armen på produktets primære funktion: billedet.

Det svarer jo lidt til at komme med et nyt lydanlæg og så fremhæve displayets opløsning samt at det kan hænges på væggen.

Derudover tror jeg ikke at folk overhovedet ville diskutere farver som en personlig sag, hvis alle tv blev leveret korrekt uden mulighed for brugerjustering.

MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Nu tror jeg at det er de færreste som køber tv ud fra en andens synspunkt (i dette tilfælde en filmproducent) Jeg gør ikke og kender heller ikke andre som gør. Hvor mange sælgere tror du har hørt et spørgsmål ala dette: kan tv`et nu vise de farver som Ridley Scott gerne ville have frem i filmen Gladiator, eller manipulere tv`et med farverne?????

"Korrekt" billede elle ej. Det er de færreste der kan se forskel på 2 forskellige skærme, med mindre de hænger ved siden af hinanden og der er det mange gange små forskelle. Farverne er en personlig sag, nogle vil gerne have dem "korrekte" andre med lidt varmere toner.

Det tror jeg faktisk dig har så evig ret I og da vi også selv stiller på farve, kontrast osv på tv så lander vi jo nok et sted uden for det korrekte billede alligvel.

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

MoTiNi skrev:
Som Pierre antyder, så burde I lige se BeoVision 10 i real life før i udtaler jer.

Det er et utrolige flot tv såvel designet men også billede kvaliteten er i top.

Tv'et fylder kun 68mm i tykkelsen og ser sig bedst ud når det hænger på vægen.

Jeg var selv inde til præsentationen igår aftes i frihavnen.

Så vidt jeg kan se, følger det opskriften fra flere andre af B&O's flade - og dem har jeg set IRL - og de er stadig ikke min kop the - det kvadratiske design er klodset.

"Kun" 68mm??  Min TV fylder lige knap 30mm - så det er da langt fra imponerende, at B&O'en er mere end dobbelt så tyk. Samsung har allerede fremvist TV, der er 6mm tykke (tynde)....

Design er smag og behag - fint, at nogle kan lide B&O's design - jeg kan ikke (i dette tilfælde).

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Det er DESVÆRRE rigtigt at de færreste køber et tv ud fra filmproducentens synspunkt. De fleste køber faktisk netop tv ud fra en andens synspunkt, nemlig tv-producentens! Philips har én mening om hvordan film skal se ud, Sony har en anden, Samsung har en tredje, B&O har en fjerde.

Jeg ved godt mine kunder hører til mindretallet, men jeg lever faktisk af at servicere netop de kunder der rent faktisk interesserer sig i at se filmen som den er skabt, og ikke at se farverne sådan som de selv lige synes det skal være. De fleste, også almindelige forbrugere, vil faktisk helst helt UNDGÅ at tage stilling til hvad der er godt, for de ved godt selv at de ikke kan gennemskue det - som du selv siger, de kan ikke se forskel alligevel, eller rettere, de kan ikke se hvad der er bedst. NETOP derfor vil de gerne have at "nogen" ganske enkelt fortæller dem hvordan det skal være, så de kan få ro i sjælen og undgå at skulle tænke over det. Og når det nu er sådan, så må det vel alt andet lige være mere interessant at se Gladiator sådan som Ridley Scott synes den skal se ud, end sådan som Philips eller Sony eller B&O synes den skal se ud. Det drejer sig om at finde ud af med sig selv om man har lyst til at se på et TV, eller om man har lyst til at se en film.

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

lunddal skrev:

Derudover tror jeg ikke at folk overhovedet ville diskutere farver som en personlig sag, hvis alle tv blev leveret korrekt uden mulighed for brugerjustering.

Det sjove er netop at farver er noget man diskuterer så længe det IKKE er korrekt. Det er yderst få jeg har vist korrekte farver til, som rent faktisk er begyndt at diskutere om farverne er korrekte eller ej. Når farverne er korrekte, så er det bare noget der er der, som man ikke lægger mærke til. I det hele taget, hvis man får lyst til at diskutere billedkvaliteten frem for filmen, så er der noget galt.

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:
Pierre skrev:

Det er DESVÆRRE rigtigt at de færreste køber et tv ud fra filmproducentens synspunkt. De fleste køber faktisk netop tv ud fra en andens synspunkt, nemlig tv-producentens! Philips har én mening om hvordan film skal se ud, Sony har en anden, Samsung har en tredje, B&O har en fjerde.

Jeg ved godt mine kunder hører til mindretallet, men jeg lever faktisk af at servicere netop de kunder der rent faktisk interesserer sig i at se filmen som den er skabt, og ikke at se farverne sådan som de selv lige synes det skal være. De fleste, også almindelige forbrugere, vil faktisk helst helt UNDGÅ at tage stilling til hvad der er godt, for de ved godt selv at de ikke kan gennemskue det - som du selv siger, de kan ikke se forskel alligevel, eller rettere, de kan ikke se hvad der er bedst. NETOP derfor vil de gerne have at "nogen" ganske enkelt fortæller dem hvordan det skal være, så de kan få ro i sjælen og undgå at skulle tænke over det. Og når det nu er sådan, så må det vel alt andet lige være mere interessant at se Gladiator sådan som Ridley Scott synes den skal se ud, end sådan som Philips eller Sony eller B&O synes den skal se ud. Det drejer sig om at finde ud af med sig selv om man har lyst til at se på et TV, eller om man har lyst til at se en film.

Jeg ser mig selv som en del af (tror jeg) flertallet og jeg ser ikke en film for at kigge på farver, klipningen osv, jeg ser en film for at blive underholdt. Så om farverne er lidt forkerte, ja det tænker jeg altså ikke på. Bare så længe at billede er pænt.

Men en ting jeg altid har undret mig over og syntes er totalt dobbeltmoralsk. Mange af dem som kriticerer forskellige tv for ikke at have et "korrekt" billede og siger at det er ikke sådan at produceren ville have det, de har et eller andet "skrammel" af et surround setup og helt forkerte plaseringer af deres højtalere. HOV, hvad med den "korrekte" lyd, hvorfor glemmer de den. Den er da på mange punkter lige så vigtig, vist ikke vigtigere  Tænk lige på det

vester
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Til top Vis vester's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vester

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Indtryk af BeoVision 10. Af Rasmus Larsen - 19 Oct 2009.

http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull& id=1255968368

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
Jeg ser mig selv som en del af (tror jeg) flertallet og jeg ser ikke en film for at kigge på farver, klipningen osv, jeg ser en film for at blive underholdt. Så om farverne er lidt forkerte, ja det tænker jeg altså ikke på. Bare så længe at billede er pænt.

Den sidste sætning, bare billedet er pænt, er jo dét det hele handler om. Det handler om at billedet skal være godt nok til at man ikke tænker over billedkvaliteten. Den suverænt nemmeste måde at sørge for at billedet er pænt på, er at vise det sådan som det hele tiden har været meningen at det skulle se ud, i stedet for at manipulere med det. Hvor langt i ekstremer man skal gå for at man når til dét punkt hvor billedkvaliteten "bare er der", det er så ret individuelt - men så snart man begynder at manipulere bevidst med billedet, i en forventning om at "det kan forbrugeren nok godt lide", så er man på vej i den forkerte retning. Det tragiske er jo at det er langt NEMMERE bare at gengive billedet korrekt, end at foretage dén behandling som bl.a. B&O foretager. Et B&O tv ville være _billigere_, hvis de bare gengav billedet korrekt, uden noget udenoms-nams.

Jeg taler altså ikke om at jeg vil bestemme hvor langt folk skal gå for at få en tilstrækkelig billedkvalitet, jeg taler om selve den grundlæggende målsætning. Du får det til at lyde som om et tilnærmelsesvist korrekt billede IKKE er et billede folk vil synes er "pænt". Men det er NETOP dét det er. Det er først når du forsøger at manipulere dig til en bestemt farvegengivelse, at folk begynder at synes det ser kunstigt ud.

Pierre skrev:
Men en ting jeg altid har undret mig over og syntes er totalt dobbeltmoralsk. Mange af dem som kriticerer forskellige tv for ikke at have et "korrekt" billede og siger at det er ikke sådan at produceren ville have det, de har et eller andet "skrammel" af et surround setup og helt forkerte plaseringer af deres højtalere. HOV, hvad med den "korrekte" lyd, hvorfor glemmer de den. Den er da på mange punkter lige så vigtig, vist ikke vigtigere  Tænk lige på det

Det samme kan siges den anden vej, jeg har set mange systemer hvor der er brugt flere hundrede tusinde kroner på lækker surround-lyd, og så har man en gammel LCD-projektor til 10.000,- til at lave billedet. Jeg er helt enig i at det er en kombination, og selv om jeg blankt indrømmer at jeg har mere fokus på billede end på lyd, så vægter jeg også "korrekt" gengivelse af lyden højt. De højttalere jeg forhandler, benyttes i vid udstrækning i studier og screenings-biografer hos filmselskaberne. Så hos mig synes jeg det hænger fint sammen, at ikke alle har en fornuftig balance mellem billede og lyd, det kan vi godt blive enige om. Det er ikke en undskyldning for bevidst at nedprioritere det andet, og SLET ikke for at benytte en konstruktion der er DYRERE, end bare at gøre det rigtigt. En væsentlig del af min argumentation er jo netop at hvis man gør tingene rigtigt fra starten, så bliver det billigere at opnå høj ydelse. Jeg er f.eks. heller ikke fortaler for at bruge extravagant dyre kabler, eller at en blu-ray afspiller partout skal være dyr for at være god.

Anyway, jeg savner stadig et argument for, at hvis billedkvaliteten bare skal være "god nok", hvorfor så bruge så meget energi på at manipulere på billedet på kryds og tværs for at opnå det, når det nemmeste nu engang er bare at gengive det som det er?

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Med andre ord, jeg siger ikke at man partout skal fluekneppe i det uendelige i om man har 6500 eller 6600 kelvin farvetemperatur, jeg siger bare at hvis dét man gerne vil opnå netop "bare" er at det ser nogenlunde pænt ud, og man så iøvrigt ikke interesserer sig for om det er korrekt eller ej, så er det - måske lidt paradoksalt - _netop_ ved at sigte efter det korrekte, at man opnår det, også selv om man så kun rammer sådan nogenlunde i nærheden. Man kan jo godt sigte efter det korrekte, uden nødvendigvis at jagte det minutiøst. Jeg savner argumentet for at f.eks. de 8500 kelvin som B&O siger de går efter (selv om de ikke altid rammer...), skulle være mere "pænt" end 6500 kelvin. Hvis folk alligevel er ligeglade med om det er korrekt eller ej, hvad mister man så ved at vælge det korrekte?

Hvis jeg må besvare mit eget spørgsmål, så mister man ikke noget. Man VINDER noget. For hvis man vil have 8500 kelvin farvetemperatur, så skal du have noget avanceret software der kan manipulere med hudfarverne for at de ikke ser forkerte ud, og så skaber du nogle nye problemer der så skal kompenseres for, og så ruller lavinen. Det er LANGT simplere at lave en signalbehandling der bare virker som den skal, hverken mere eller mindre.

En udgydelse mere: Forestil dig at du sælger et tv som et 1080P tv, og så viser det sig at tv'et slet ikke har 1080P opløsning men 1024x768, den kan bare modtage 1080P signaler. Ramaskrig, tv'et bliver solgt under falske forudsætninger, "det har ikke noget med et 1080P tv at gøre". Ikke desto mindre, så er det dét der sker mht. farvegengivelsen for stort set alle tv på markedet. "HD" er ikke bare en opløsning, det er en standard for opløsning, farvegamut, farvedekodning osv. Hvorfor er det så at det er skandaløst hvis man kalder et tv for "full HD" hvis ikke opløsningen er 1080P, men der er ikke noget odiøst i at kalde et tv for "full HD", selv om dens farvegamut ikke er i nærheden af HD standardens farvegamut? Det er sværere at forstå hvad forskellen indebærer, men det ene er ikke et hak værre end det andet. Tværtimod, om noget så kan farveforskelle meget nemt gøre langt STØRRE forskel på den samlede billedoplevelse, end en halvering af opløsningen. Så hvorfor er det at folk går så meget op i at opfylde standarderne for opløsning, mens man bare trækker på skuldrene ad standarderne for farvegengivelse?

M-Kaae
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2009
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

hejsa, er der nogle beovision 10 eksperter der kan fortælle mig om man skal give de 6500 ekstra for antireflektor skærm eller
man skal spare de 6500 væk? hvor stor er forskællen? er godt klar over antireflektor er bedst men er det valuta nok for
pengende?

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Så hvorfor er det at folk går så meget op i at opfylde standarderne for opløsning,
mens man bare trækker på skuldrene ad standarderne for farvegengivelse?

Går folk så meget op i at få opfyldt standarderne ? Jeg har flere gange påpeget at HDMI standarden nu er ændret til version 1.4, men det er der ingen der reagere på. Bang & Olufsen har jo forklaret at standarder ikke betyder noget, og vi kan jo selv justere farve, kontrast osv. og andet er der ikke behov for. Det er oven ikøbet luksus, for med Bang & Olufsens fabriks indstillinger, er det ikke nødvendigt at pille ved et moderne BeoVision surround TV.

Så Otto spar dine alen lange redegørelser, om hvad der er nødvendigt for at få de konkurrerende fladskærme til at vise, et super flot BeoVision TV/video billede.

Bang & Olufsen har klaret problemet, så det behøver vi BeoVision ejer ikke bekymrer vores hjerne med. 

Så forstå det dog Otto     . Dette sur/søde indlæg forklare jo det hele.     

Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

M-Kaae skrev:
hejsa, er der nogle beovision 10 eksperter der kan fortælle mig om man skal give de 6500 ekstra for antireflektor skærm eller
man skal spare de 6500 væk? hvor stor er forskællen? er godt klar over antireflektor er bedst men er det valuta nok for
pengende?

Vil formode at det er aktuel hvis det skal stå i et rum med meget lys, og vinduer.

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes