Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 20:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Det nye B&O BeoVision 10 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:
Hermann. skrev:
Derfor er B&O nødt til fortsat at satse på BO BEDRE segmentet, der prioriterer design og boligindretning
over alt andet. Det er derfor næppe dem der interesserer sig for HIFI eller har en stor CD samling der køber B&O, men dem der
interesserer sig for Arne Jacobsen og Wegner og design i det hele taget.

Klebager. Wegner står da i mit hus, men der er mere Starck og Gerard Van den Berg. Og så nogle AT reoler med mine 600 CD´er,
350 LP´er, nogle Gb iTunes og selvbyghøjttalere i flere afskygninger.

Hermann, du har meget at lære, og jeg begynder gerne: Jeg køber B&O TV pga lyd, systemintegration, betjening, design
(selvfølgelig, fjernsyn er store, man skal kunne se på dem slukkede uden at kaste op) og samlekvalitet. Jeg erkender, at du
og andre her i tråden kan have svært ved at få øje på disse kvaliteter, eller mener at de købes for dyrt. Jeg hoster
gerne op med skejserne, konen bakker op pga. den enkle betjening. Sådan er det med alt luxus. Nogle fatter ikke at man vil give
500kr for en flaske vin (jeg betaler kun > 100 juleaften). Men er det interessant at læse at de ikke fatter det?

Jeg har dyb respekt for dine og andres prioriteringer mht B&O vs mainstream produkter .Jeg savner ofte bare en lille smule kritisk holdning .

Isoleret set ville det da frustrere mig en anelse, at præsentere mit nye 50k B&O for gæsterne , og pavestolt forklare at, :" Her ser i så markedets i særklasse mest innovative TV, og skal i opleve et synligt bedre billede må i "NED" i en 8 tusind kroners Panasonic . . ."  

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

butkus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Men jo Hermann.

B&O har en anden kundegruppe end den typiske HIFI bruger. Det er da bestemt dem der går op i design, byggekvalitet osv der vælger B&O . det indrømmer jeg gerne

Og ja. Du kan sagtens finde noget tilsvarende til billigere penge. Men jeg giver med glæde en del ekstra for et lækkert design ingen andre kommer i nærheden af(min mening) og en byggekvalitet der er længder foran alle andre producenter.. at man så også får link, super fjernbetjening osv med, gør valget meget nemmere...

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Hermann. skrev:
B&Os kunder er generelt ikke kritiske overfor lyd og billedkvalitet på produkterne overhovedet, de er kritiske
overfor designet, for det er der interessen ligger. Så B&O konkurrerer reelt ikke med Pioneer eller Panasonic, der har helt andre
målgrupper.

B&O lydkvaliten koster penge. Den er ikke smidt i produkterne for sjov. Hvis marketing fandt ud af at lyd var ligemeget, ville du
nok ikke finde den høje lydkvalitet i deres produkter, vel?

lunddal skrev:
Derudover vil dem der er seriøse med lyd nok benytte eksternt anlæg til det formål.

Vi er nogen, der er så seriøse med lyd, at vi ikke har vort TV i samme rum som "the main Stereo".
Der er Nakamichi IA-3, Thorens TD 320 og B&W CM1 (concept 90 serien) i fjernsynsrummet, men det er stillet op med
fokus på andre siddepladser. Der er næsten lige så meget punch i Avant´ens lyd, og nok lidt mere bas.
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

butkus
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:
Hermann. skrev:

Snakken om B&Os nye TVs billedkvalitet er misforstået. For kunden til et sådant TV er en højtlønnnet akademiker på over 50 boede i en større villa i en større by. Og han intetesserer sig overhovedet ikke for HIFI og han har nok 20 CDer ialt og ingen LPer. Men han har Arne Jacobsen stole, Børge Mogensen sofa og spisestole af Wegner. Og det interesserer ham ikke et klap om Pioneer eller Panasonic laver et TV med bedre billede, for det overvejer han end ikke. Han læser ikke Hifi4all, High Fidelity, men Børsen, JP og Berlingske Tidende og fagtidsskrifter.

B&Os kunder er generelt ikke kritiske overfor lyd og billedkvalitet på produkterne overhovedet, de er kritiske overfor designet, for det er der interessen ligger. Så B&O konkurrerer reelt ikke med Pioneer eller Panasonic, der har helt andre målgrupper.

Det er jeg sådan set fuldstændigt enig med dig i. Det er ikke et problem for B&O at enkelte entusiaster ikke er tilfredse, men fakta er at de ikke tiltaler nok kunder med dét koncept og dén designstil de kører nu. Derfor er det skuffende for mig (set fra et alment samfundsmæssigt synspunkt), at et "banebrydende nyt koncept", hvad de så end mener med det, leveres i en indpakning der for mig at se er i 100% samme design-tråd som de tidligere modeller - hvadenten de øvrige har kunnet hænge på væggen eller ej.

Jeg ved ikke hvordan folk opfatter mine udtalelser, men lad det være sagt én gang for alle: Jeg mener B&O laver tv med en ret god billedkvalitet. Jeg ærgrer mig bare over at jeg personligt mener den sagtens kunne have været bedre. Det gør jeg også med Panasonic's tv, og Pioneer's for den sags skyld.

Der kan jeg kun give dig ret Otto... Jeg kan heller ikke se det banebrydende ved deres nye tv. Det ligner meget Beovision 5/9 i design.

Dog er det meget mere elegant "live" end på billeder.

Kinnaps
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

God lyd i et tv, vil da altid være at foretrække. Har man som jeg, et par klasse A trin, er det da en fordel ikke at være 100% afhængig af disse for at opnå en fornuftig lydkvalitet. En mulighed er selvfølgelig at have endnu et sæt højttalere med en tilhørende mindre forstærker stående, men det gider jeg altså ikke.
Til top Vis Kinnaps's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kinnaps

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Kinnaps skrev:
Jeg fatter ikke alt den snak om "korrekt" billede. Ethvert tv er da alt andet end korrekt og bliver det formentligt aldrig. Men det ville da være fantastisk, om man kunne nøjes med at justere lidt på farverne og efterfølgende opleve et Afrika, set igennem et vindue. Sådan et tv må jeg ha'

Det kan du jo netop få (så langt som teknikken tillader), hvis det er dét producenten af udsendelsen OG producenten af tv'et giver dig lov til. En producent af tv der ikke tilstræber et korrekt billede, fjerner netop muligheden for at producenten af udsendelsen kan vise dig noget bestemt. Hvis billedet er tilnærmelsesvist korrekt, kan producenten af udsendelsen vise dig lige præcist dét han har lyst til, fordi du så - tilnærmelsesvist - ser dét han har tænkt sig at vise dig. Hvad er det forkastelige i dét?

WC Fields
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Kinnaps skrev:
Jeg fatter ikke alt den snak om "korrekt" billede. Ethvert tv er da alt andet end korrekt og bliver det formentligt aldrig. Men det ville da være fantastisk, om man kunne nøjes med at justere lidt på farverne og efterfølgende opleve et Afrika, set igennem et vindue. Sådan et tv må jeg ha'

Det kan du jo netop få (så langt som teknikken tillader), hvis det er dét producenten af udsendelsen OG producenten af tv'et giver dig lov til. En producent af tv der ikke tilstræber et korrekt billede, fjerner netop muligheden for at producenten af udsendelsen kan vise dig noget bestemt. Hvis billedet er tilnærmelsesvist korrekt, kan producenten af udsendelsen vise dig lige præcist dét han har lyst til, fordi du så - tilnærmelsesvist - ser dét han har tænkt sig at vise dig. Hvad er det forkastelige i dét?

Problemet er bare, at den standard der sigtes efter er ikke en korrekt gengivelse af virkeligheden. Virkeligheden er ikke så bleg. Jeg hader når farver er overmættede, men jeg hader lige så meget farveløse og udvaskede, blege billeder. Billeder skal afspejle kilden - f. eks det kunne være et kig ud i naturen omkring dig.
Til top Vis WC Fields's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af WC Fields

Kinnaps
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Kinnaps skrev:

Nu brugte jeg ikke ordet forkastelig, men jeg synes det var godt, du brugte ordet hvis. Fornemmelsen af at kunne sætte armen igennem skærmen, må vel være det korrekte billede. Hvad ellers?.
Til top Vis Kinnaps's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kinnaps

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:
Hermann. skrev:
B&Os kunder er generelt ikke kritiske overfor lyd og billedkvalitet på produkterne overhovedet, de er kritiske
overfor designet, for det er der interessen ligger. Så B&O konkurrerer reelt ikke med Pioneer eller Panasonic, der har helt andre
målgrupper.

B&O lydkvaliten koster penge. Den er ikke smidt i produkterne for sjov. Hvis marketing fandt ud af at lyd var ligemeget, ville du

Næh - og det gør man da heller ikke......

Jeg satte mig og lyttede seriøst til et B&O anlæg til +150.000kr. Lyden kunne ikke måle sig med lyden i mit hjemlige anlæg til en betragteligt lavere pris.....

Det er definitivt ikke lydkvalitet, der er fokus på - det er design, betjening - og materialevalg "på overfladen".
Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

butkus
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:
jazzman skrev:
Hermann. skrev:
målgrupper.

Næh - og det gør man da heller ikke......

Jeg satte mig og lyttede seriøst til et B&O anlæg til +150.000kr. Lyden kunne ikke måle sig med lyden i mit hjemlige anlæg til en betragteligt lavere pris.....

Det er definitivt ikke lydkvalitet, der er fokus på - det er design, betjening - og materialevalg "på overfladen".

Må man spørge hvilket system du lyttede til? og hvad du selv har der hjemme??

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:
Jeg synes, det er topmålet af ironi at så mange, der brokker sig over B&O, ikke har fattet at LYDEN slår stort set alt andet, måske
bortset fra Loewe - og dette er et forum dedikeret til LYD!
En anden ironi er den maniske fokus på B&O PRISER - på et forum hvor folk jubler over deres 10000kr´s ht-kabler. Jeg må

Desværre er mit 32" Avant DVD CRT-fjernsyn så godt, at jeg endnu ikke gider at skifte. Surt     

Hvad skal man med lyden i et TV? Jeg har aldrig hørt lyden fra mit TV i stuen - her går lyden via Surroundforstærker og B&W højtalere - her kan intet B&O (eller andet) TV være med.
Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

butkus
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:
jazzman skrev:
Jeg synes, det er topmålet af ironi at så mange, der brokker sig over B&O, ikke har fattet at LYDEN slår stort set alt andet, måske
En anden ironi er den maniske fokus på B&O PRISER - på et forum hvor folk jubler over deres 10000kr´s ht-kabler. Jeg må

Desværre er mit 32" Avant DVD CRT-fjernsyn så godt, at jeg endnu ikke gider at skifte. Surt     

Hvad skal man med lyden i et TV? Jeg har aldrig hørt lyden fra mit TV i stuen - her går lyden via Surroundforstærker og B&W højtalere - her kan intet B&O (eller andet) TV være med.

Prøv og spørg 98% af Danmarks befolkning

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Det er ikke et problem for B&O at enkelte entusiaster ikke er tilfredse,

Otto, der ramte du præcis, men heldigvis bliver det meste rettet efterhånden. 

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Kinnaps skrev:
Nu brugte jeg ikke ordet forkastelig, men jeg synes det var godt, du brugte ordet hvis.
Fornemmelsen af at kunne sætte armen igennem skærmen, må vel være det korrekte billede. Hvad ellers?.

Fantastisk god beskrevet Kinnaps. Når jeg ser et svømmebad eller et hav på mit Tv føler jeg netop jeg bare kan hoppe i baljen. Men der er et men, jeg skal først lige have købt det nye BeoVision 7-55" LED TV, før skærm størrelsen er stor nok, til jeg kan komme igennem.

lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

WC Fields skrev:
AV Precision skrev:

Kinnaps skrev:
Jeg fatter ikke alt den snak om "korrekt" billede. Ethvert tv er da alt andet end korrekt og bliver det formentligt aldrig. Men det ville da være fantastisk, om man kunne nøjes med at justere lidt på farverne og
efterfølgende opleve et Afrika, set igennem et vindue. Sådan et tv må jeg ha'

Det kan du jo netop få (så langt som teknikken tillader), hvis det er dét producenten af udsendelsen OG producenten af tv'et giver dig lov til. En producent af tv der ikke tilstræber et korrekt billede, fjerner netop muligheden for at producenten af udsendelsen kan vise dig
noget bestemt. Hvis billedet er tilnærmelsesvist korrekt, kan producenten af udsendelsen vise dig lige præcist dét han har lyst til, fordi du så - tilnærmelsesvist - ser dét han har tænkt sig at vise dig. Hvad er det forkastelige i dét?

Problemet er bare, at den standard der sigtes efter er ikke en korrekt gengivelse af virkeligheden. Virkeligheden er ikke så bleg. Jeg hader når farver er overmættede, men jeg hader lige så meget farveløse og udvaskede, blege billeder. Billeder skal afspejle kilden - f. eks det
kunne være et kig ud i naturen omkring dig.

Og et korrekt kalibreret tv er blegt og farveløst?

Billeder skal afspejle kilden, hvilket i dette tilfælde er vedkommende der sidder og colorgrader den udsendelse/film du ser, hvilket han/hun igen gør foran en korrekt kaliberet monitor.

Dvs. at hvis vedkommende vælger at en udsendelse skal se flot og naturlig ud, så kommer den til at se lige så flot og naturlig ud på dit korrekt kalibrerede tv. Vælger vedkommende at der skal være en blålig tone, så vil du få en blålig tone på dit korrekt kalibrerede tv.

Til gengæld vil den naturligt udseende græsplæne blive svedent at se på et tv der kører med en for varm temperatur eller cyan agtig ud på et tv med for kold en temperatur.

lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

butkus skrev:

kaso skrev:
jazzman skrev:
Jeg synes, det er topmålet af ironi at så mange, der brokker sig over B&O, ikke har fattet at LYDEN slår stort set alt andet, måske bortset fra Loewe - og dette er et forum dedikeret til LYD! En
anden ironi er den maniske fokus på B&O PRISER - på et forum hvor folk jubler over deres 10000kr´s ht-kabler. Jeg må Desværre er mit 32" Avant DVD CRT-fjernsyn så godt, at jeg endnu ikke gider at skifte. Surt     
Hvad skal man med
lyden i et TV? Jeg har aldrig hørt lyden fra mit TV i stuen - her går lyden via Surroundforstærker og B&W højtalere - her kan intet B&O (eller andet) TV være med.

Prøv og spørg 98% af Danmarks befolkning

Tja, 98% af de 98% har valgt noget andet en B&O

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Jens Madsen skrev:

Selvom der måske ikke er råd til B&O, betyder det ikke at det er ligegyldigt. B&O er med til at tjene valuta til landet, og det er reelt for denne valuta, at vi kan købe varer i udlandet, uden underskud på handelsbalancen. Som studerende, der køber produkter som er fremstillet i udlandet, kan du derfor nemt have stor gavn af B&O.

Det er måske ikke en dårlig idé, hvis B&O kunne sælge højkvalitetsprodukter, der kunne holde i mange år. Et typisk Panasonic produkt, holder måske kun nogle få år. Og det betyder, at det er en stor udgift for landet, da vi hele tiden skal købe nyt. Hvis vi kunne ændre produkter, eller teste produkter og finde ud af de var af høj kvalitet, og så på baggrund af dette få danskerne til at købe disse produkter med høj kvalitet, og længere holdbarhed, så vil det være en fordel for os. Det vil betyde mindre flow ud af landet, hvis et produkt kan bruges længere, og har lang holdbarhed - og at vi også ønsker at bruge produktet i mange år.

Nogle produkter holder ganske godt, og selv efter 20 år, synes vi stadigt at produktet er nyt. Det er naturligvis en fordel, med produkter der holder så godt, og også føles gode, efter 25 år, så vi ikke ønsker at udskifte uafbrudt.

Hvis B&O skal sælge discount, så skal det dog på ingen måde være Thomson discount, som B&O tidligere har forsøgt. Ikke kun gav det store udgifter for B&O, fordi skidtet ikke duede efter få år, men kunderne var også utilfredse, og det gav B&O dårligt ry. Set udfra dette synspunkt, var bestemt en god idé, at lukke denne del af B&O, og satse på udelukkende høj kvalitet.

Skal man forsøge igen, med produkter til os alle, så er vigtigt at kvaliteten er i top. Det vil sige, at produktet skal holde, det må ikke bruge ekstreme mængder strøm, og det skal udfra et teknisk synspunkt være acceptabel høj kvalitet, uden hørbar støj osv. Det er måske ikke nødvendigt med overdrevne specifikationer, hvor et produkt er perfekt til en grænse der er 1000 gange bedre end øret - men produktet skal være godt og perfekt, ned til en grænse der omtrent svarer til det hørlige.

Udover holdbarhed, og at produktet ikke overopheder og bliver varm, eller sluger for stor strøm, så er det naturligvis også vigtigt at det har acceptabel kvalitet, som nævnt at lyden er god, indenfor det hørbare, og at billedet er godt - indenfor det synlige. Jeg synes, at et produkt ikke kun skal være egnet for studerende. Hvis det er til den brede befolkning, skal det også kunne bruges af dem der ikke kan huske, dem der ser dårligt, dem der må føle sig frem osv.

Derimod mener jeg godt, at man kan spare på overflødige features. Ofte gør de kun produktet mere advanceret at bruge. De sætter krav til intelligensen, og selvom studerende kan bruge det, er det måske ude med den brede befolkning, såsom pensionister og smede. Produktet skal kunne bruges af den brede befolkning, uanset de måske har handikaps, i form af dårlig hukommelse, dårligt syn, dårlig hørelse, eller dårlige arme og ben.

Derudover bør der altid være synlig forskel på de dyre produkter, og de billige. Eventuelt kan de billige produkter have udseende af plast, og samme navn, eller få et andet navn, men med god kvalitet. F.eks. sælger Cisco også Linksys produkter, og skriver nedenunder at det er et Cisco produkt.

Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 02:24 | IP-adresse registreret  

Jeg har en fuld forståelse for, at der er en gruppe mennesker for B&O, der er helt tilfredse med de fladskærme, som B&O laver rent billedkvalitet og deres feature. Men jeg forstår simpelthen ikke de mennesker, som foretrækker B&O LCD/LED fremfor plasma topmodeller, når det kommer udelukkende til billedkvalitet. Mine forældre har de nye Samsung LCD/LED fladskærme og jeg behøver ikke engang, at have deres tv og min egen Pioneer KRP-600M stående ved siden af hinanden for at se, hvilken en som har det flotteste billede og mest behageligt at se på i længden. Og at betragtningsvinklerne står perfekte på top plasma. Det var ihvertfald et plus, da vi sad 20 mennesker oppe i min stue og så landskamp mellem Danmark og Sverige d. 6 juni i HD.

For de penge kan man jo købe en Pioneer KRP-600M og B&W Panorama surroundbar-højttalersystem. Men fred være med det. Det er helt sikkert fedt produkt B&O har lavet. Jeg så bare helst, at stoffet der dækker over højttalerne havde samme farve som rammen, så man ikke kan se 2 rammer, hvilke irriterer mig lidt.

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:
jazzman skrev:

Hvis du havde læst tråden, Kaso, ville du have opdaget, at vi er nogle stykker, der ikke har TV i den store stereostue, men i et andet rum, som vi ikke fylder med endnu et stort stereoanlæg. Og så betyder lyden altså noget.

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
AV Precision skrev:

Det er ikke et problem for B&O at enkelte entusiaster ikke er tilfredse,

Otto, der ramte du præcis, men heldigvis bliver det meste rettet efterhånden.

jazzman skrev:

Jeg har dyb respekt for dine og andres prioriteringer mht B&O vs mainstream produkter .Jeg savner ofte bare en lille smule kritisk holdning .
Isoleret set ville det da frustrere mig en anelse, at præsentere mit nye 50k B&O for gæsterne , og pavestolt forklare at, :" Her ser i så markedets i særklasse mest innovative TV, og skal i opleve et synligt bedre billede må i "NED" i en 8 tusind kroners Panasonic . . ." 

jazzman

Til det første vil jeg sige at vi er nogle i Bang & Olufsen Club. der forsøger at råbe Bang & Olufsen op ind i mellem.

Til det andet, du behøver ikke blive frustrere over at demonstrer lyd og billede for dine venner på BeoVision surround TV
hvis dit højttaler valg, og det dts' DVD eller CD materiale du anvender er i orden. Du er velkommen til en lyt & tit en dag.

Peter, det var ikke mig, du citerede. Jeg kunne aldrig finde på at skrive sådan noget, som isoleret kun sammenligner selve det billeddannende element og helt overser integration, lyd, betjening og design. Det har forfatteren åbenbart ikke prioriteret.

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes