Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 00:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Gode Højtalere? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kajkagen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 07 Marts 2004 kl. 02:10 | IP-adresse registreret  

Du kommer nok nærmere til at skulle skrue højere op, da CW'erne nok ikke forvrænger så meget som Eltax'erne, og du derfor kan holde ud til at høre på CV'erne ved højere volumen

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 07 Marts 2004 kl. 07:04 | IP-adresse registreret  

Alle højttaler kan godt lig at være spændt for med en kræftig forstærker der skal strøm til for at styre alle enheder selv om de er 86db eller 110db.
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

tChAd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003
Sendt: 07 Marts 2004 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Man kan faktisk godt være heldig at finde nogle, lad mig sige, hæderlige discount-mærke-højttalere. Nogen gange rammer Eltax også inde for dartskiven..
Til top Vis tChAd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tChAd

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 07 Marts 2004 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Trance-boy skrev:

:-):-) ---> Nej, det kan ikke passe for der er 4 udgange i min forstærker???

Nautilus ---> Nej det passer ikke, jeg har snakket med hi-fi klubben, og det er grundet at dollarkursen er styrtdykket, alle deres højtalere er simpelthen blevet revet væk, hvilket også kunne ses tydeligt.

Hurtig ---> Ja så er jeg blevet taget godt og grundigt i røven, for jeg gav præcis 6998,- for dem i alt. Og ja det er rigtigt nok, det var mit første højtalerkøb, så jeg havde jo ikke en disse forstand på det, jeg havde bare hørt at eltax var rimelig gode.

Det gode ved hi-fi klubben er at de har et prøverum til alle højtalerne, hvor man selv kan få lov til at høre dem spille, så man kan danne sin egen mening af dem.

Lige et andet spørgsmål: jeg har hørt meget godt om guldledningerne, men HVOR meget forskel kan man egentligt høre på det og det almindelige ledning? Og hvor meget skal man op i (i pris) for at få noget godt ledning, hvis der er forskel. det skal jo selvfølgelig ikke være det bedste af det bedste, men noget godt noget alligevel???

Fordi der er 4 sæt terminaler på din forstærker, betyder det på ingen måde at der er 4 kanaler. Internt er de to sæt helt sikert forbundet til samme udgang. Ideen i dette har jeg i øvrigt aldrig forstået. Men OK... det kan måske lokke folk til at tro, at man får mere end man egentlig gør. Det lyder som om du er gået i fælden.

Jeg kan næsten ikke tro på, at du har givet 7000 får disse ELTAX'er. Hvor har du købt dem?? Det må virkelig være hos nogle svindlere!

Og hvem har fortalt dig, at ELTAX skulle være rimelig gode?? Hvis det er tilfældet, kan du så ikke fortælle hvad du har fået at vide skulle være knap så godt??? Med ELTAX som værende standard, så kan jeg nemlig ikke selv finde noget som er noget møj! Jeg tror roligt man kan sige, at du er blevet taget i røven!

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

Trance-boy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2004
Sendt: 07 Marts 2004 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Jeg fik i tiderne morgen at vide at eltax var kanon gode, hvilket så heller ikke passer. og hvad gjorde jeg som ikke havde forstand på det overhovedet, jeg gik ud og købte de her højtalere til den pris, da jeg fik at vide at det var de bedste eltax havde lavet. og det troede jeg på. dum som jeg har. De blev købt privat..
Til top Vis Trance-boy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Trance-boy

Kajkagen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Sendt: 07 Marts 2004 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

hehe...  Jeg har et par kanongode højttalere til salg....  Genexxa hedder de... du skal få dem til den nette sum af 10000kr

Trance-boy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2004
Sendt: 07 Marts 2004 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

He he. det er en skam jeg er blevet klogere nu hva
Til top Vis Trance-boy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Trance-boy

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes