| Forfatter |
|
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rundtur hos Lyngdorf ku f..... være kanon !
God søndag til alle ! 
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
|
Wow den XPA-1 monoblok ser godt nok også lækker ud og fin pris må man siger.

Power output: 8 ohms = 500 WRMS 4 ohms = 1000 WRMS Stable below 4 ohms
• Gain structure: 32db.
• Frequency response is 20 to 20Khz with less than 0.02db deviation.
• Broadband frequency response: 5 to 150Khz at +0db-3db.
• Signal to noise ratio at 1 watt: <89db and <117db referenced to full power output.
Hvor er den smiley med den gale professors latter 
Busk
|
|
|
Meget pæn af en bambus raket af være  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ironi og er Emotiva da ikke noget at råbe hurra for?
__________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
|
God Søndag formiddag.
Nu var jeg jo til en dejlig julefrokost i Team Audison, og her fik jeg en snak med min gode ven som arbejder som service mand ved Lyngdorf. Jeg forhørte mig om det var muligt at komme på rundtur på Lyngdorf og se produktion og få mulighed for at høre lidt forskelligt af Steinway/Lyngdorf systemerne. Og det mente han godt vi kunne arangere. Han fortalte også om et meget spændende projekt de havde gang i i USA, et biograf til 350 mennesker, og der indgik intet mindre end 56stk 12" subwoofere med hver sin Steinway/Lyngdorf A1 digital effektforstærker (Her mangler vi så igen den smiley med den gale professor der griner). Og måske det også kan blive til et lyt i hans ombyggede beetle, som jeg har linket til tidligere i tråden.
http://www.steinwaylyngdorf.com/

Fortsat god Søndag.
Busk
|
|
|
jo jo. har allerede sat tid af til det
om det så skulle blive juleaften
Smeden __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
God Søndag formiddag.
Nu var jeg jo til en dejlig julefrokost i Team Audison, og her fik jeg en snak med min gode ven som arbejder som service mand ved Lyngdorf. Jeg forhørte mig om det var muligt at komme på rundtur på Lyngdorf og se produktion og få mulighed for at høre lidt forskelligt af Steinway/Lyngdorf systemerne. Og det mente han godt vi kunne arangere. Han fortalte også om et meget spændende projekt de havde gang i i USA, et biograf til 350 mennesker, og der indgik intet mindre end 56stk 12" subwoofere med hver sin Steinway/Lyngdorf A1 digital effektforstærker (Her mangler vi så igen den smiley med den gale professor der griner). Og måske det også kan blive til et lyt i hans ombyggede beetle, som jeg har linket til tidligere i tråden.

Fortsat god Søndag.
Busk |
|
|
Dette kunne være temmelig lækkert at få en guidet tour hos dem. Super Fint initaitiv.
|
| Til top |
|
| |

Forever!
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
God Søndag formiddag.

Fortsat god Søndag.
Busk |
|
|
|
| Til top |
|
| |

Forever!
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Polmann og jeg har lavet en aftale med Flex-audio(fra odense) om han muligvis ville kigge ind til vores strømaften da han har en masse spændende produkter samt en omfattende viden herom.
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
Busk skrev:
God Søndag formiddag.

Fortsat god Søndag.
Busk |
|
|
Dette kunne være temmelig lækkert at få en guidet tour hos dem. Super Fint initaitiv. 
|
|
|
Jeg er helt sikkert frisk hvis det kan lade sig gøre  __________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
| Er det ironi og er Emotiva da ikke noget at råbe hurra for? |
|
|
Jeg har lige fået min XPA-2 ind af døren, og jeg vil da sige at jeg bestemt ikke er skuffet. Jeg skal have lyttet noget mere til den inden jeg kan komme med en dom, men min holdning indtil videre er at de laver nogle rimelig fornuftige produkter. __________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
| Polmann og jeg har lavet en aftale med Flex-audio(fra odense) om han muligvis ville kigge ind til vores strømaften da han har en masse spændende produkter samt en omfattende viden herom.
|
|
|
Vi har i hvert falde spurgt om det er noget han gør, og det er det. Så er spørgsmålet om det er noget andre er interesseret i. Men det er i hvert falde en mulighed at snakke med ham. Der er heller ikke så langt for ham her over  __________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
|
|
Det holder vel standarden for hvad kina grej nu kan præstere.
Men det stærkt ment, at det pænt lavet taget i forhold til hvor det kommer fra.  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan forresten lige tilføje at Tonykart og jeg gik et smut forbi HiFi Freaks, og fik en snak med dem. De vil jo som Per har snakket om meget gerne komme og give demo af nogle forskellige produkter, når det passer ind i vores planlægning. Så ved lejlighed skal vi lige have vurdering af hvad folk gerne vil have en demo af. De skal gerne vide besked ca. 1 mdr. inden vi gerne vil have dem ud.
__________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
hifimastermore Udelukket fra forum

Bruger siden: 13 August 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
nøj der sker noget og kan se det er kompetente folk der prøver at gøre det godt for os vil glæder mig meget til en tur rundt på lyngdof.
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
Men det stærkt ment, at det pænt lavet taget i forhold til hvor det kommer fra.  |
|
|
Tror der er en stor del af de ting de andre fabrikater sælger, der også er samlet i Kina, men designet er Amerikansk. Jeg er i hvert falde positivt overrasket, og vil ikke kalde det for noget kineserknald. Men det er jo så kun min mening  __________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
PeKo skrev:
|
ANBEFALING:
Køb den nye CD med MELODY GARDOT - "My one and only thrill"...
Wauuu en lyd! Simpelthen en rigtig god indspilning!! Og en rigtig god sangerinde også - smoooooth musik 
PeKo - spiller nu med hjemmelavede Busk kabler!
|
|
|
¨
Hva er det for nogle kabler ?
|
|
|
Det tror jeg Professoren selv skal svare på men de spiller sgu godt!! __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jenssmed skrev:
Busk skrev:
|
God Søndag formiddag.
Fortsat god Søndag.
Busk
|
|
|
jo jo. har allerede sat tid af til det
om det så skulle blive juleaften
Smeden
|
|
|
Hejsa :) Så fik jeg krejlet et brugt bredbåndsmodem - har kørt bil en halv dag bare for at komme på nettet
Hvor er DET STORT hvis vi kan lave sådan en tur!! HYG her fra lille Lee... __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
Men det stærkt ment, at det pænt lavet taget i forhold til hvor det kommer fra. 
|
|
|
Tror der er en stor del af de ting de andre fabrikater sælger, der også er samlet i Kina, men designet er Amerikansk. Jeg er i hvert falde positivt overrasket, og vil ikke kalde det for noget kineserknald. Men det er jo så kun min mening 
|
|
|
Hej med jer 
- en ting er HELT SIKKERT: man skal ikke være forhåndsintaget med produkter fra Kina, det har jeg da lært. Det "Kinøjser grej" jeg har - er det bedste jeg har haft i mange år! For det første, kan man ikke tage alle produkter fra Kina over en kam. For det andet, er det også et spørgsmål om pengepung - vi har jo forskelligt råderum på det punkt. Skal du bruge 10.000 på en forstærker, og ikke 100.000, hvor får du så BEST BUY?.. __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
| Polmann og jeg har lavet en aftale med Flex-audio(fra odense) om han muligvis ville kigge ind til vores strømaften da han har en masse spændende produkter samt en omfattende viden herom. |
|
|
Det lyder spændende! Glæder mig til at høre mere om jeres tur på messen..
// PeKo __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
|
|
|
Tror der er en stor del af de ting de andre fabrikater sælger, der også er samlet i Kina, men designet er Amerikansk. Jeg er i hvert falde positivt overrasket, og vil ikke kalde det for noget kineserknald. Men det er jo så kun min mening 
|
|
|
Hej med jer 
- en ting er HELT SIKKERT: man skal ikke være forhåndsintaget med produkter fra Kina, det har jeg da lært. Det "Kinøjser grej" jeg har - er det bedste jeg har haft i mange år! For det første, kan man ikke tage alle produkter fra Kina over en kam. For det andet, er det også et spørgsmål om pengepung - vi har jo forskelligt råderum på det punkt. Skal du bruge 10.000 på en forstærker, og ikke 100.000, hvor får du så BEST BUY?.. |
|
|
Ganske rigtigt  Jeg er i hvert falde en tilfreds kunde, og jeg mener at du skal betale langt mere end 6000 kr for at få et tilsvarende produkt. Men som sagt så er det bare min mening  . __________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
polmann skrev:
PeKo skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej med jer 
- en ting er HELT SIKKERT: man skal ikke være forhåndsintaget med produkter fra Kina, det har jeg da lært. Det "Kinøjser grej" jeg har - er det bedste jeg har haft i mange år! For det første, kan man ikke tage alle produkter fra Kina over en kam. For det andet, er det også et spørgsmål om pengepung - vi har jo forskelligt råderum på det punkt. Skal du bruge 10.000 på en forstærker, og ikke 100.000, hvor får du så BEST BUY?..
|
|
|
Ganske rigtigt  Jeg er i hvert falde en tilfreds kunde, og jeg mener at du skal betale langt mere end 6000 kr for at få et tilsvarende produkt. Men som sagt så er det bare min mening .
|
|
|
Hey, så er vi to jo helt enige! Og så er det da ufedt at kaste den slags generel kineser kritik ud over en begejsret mand, der lige har fået nyt guf hjem i stuen En slags "Blackman" kommentar... __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |